Ot- löpinää vol. 23

Yleistä keskustelua koruharrastuksesta: korujen suunnittelusta, väreistä, mitoituksesta jne. - eli niistä koruharrastukseen liittyvistä aiheista, joille ei ole omaa osiotaan. Myös jäsenesittelyt kuuluvat tähän osioon.

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Locked
Penny
sijoittaa jalokivilaatuun
Oikea käyttäjä: Olen

Re: Ot- löpinää vol. 23

Post by Penny » Fri Feb 26, 2010 9:53

Työkaveri sai pronssia :jippii: :jippii: :jippii:
Nyt vaan odotellaan mitalikahveja...
Hamsteri
Swarovski-kuumeessa

Post by Hamsteri » Sun Feb 28, 2010 0:23

Nyt tuli pronssia! Hyvä Suomen naiset! :jippii: :jippii: :jippii: :kieli: :kieli: :wtg:
Nunnuli
Lasku: 5

Post by Nunnuli » Sun Feb 28, 2010 12:49

Ja kyllä pojat korjas aika hyvin sen perjantaisen mokan. Kannatti aamulla herätä :nod:
"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur." Eli.. Sovulla pienet asiat kasvavat, eripuralla suuretkin hajoavat.
Turkoosi

Post by Turkoosi » Sun Feb 28, 2010 13:51

Jesss! Hyvä leijonat :jippii: En kyllä noussut katsomaan, ihan tarpeeksi jänittävää oli katsoa uusintaa, vaikka tiesi lopputuloksen.
anzu

Post by anzu » Sun Feb 28, 2010 17:24

Onnea Korupuodin Johtajattarelle!!
-anzu
Simavi

Post by Simavi » Sun Feb 28, 2010 19:55

Puuuh... Kyllä rajottaa elämää ja helmeilyaikaa nuo kotieläimet... Meille muutti viikko sitten uus asukki, nimittäin heppa. Nyt on sitten niin kiinni siinä ettei helmeilylle jää juuri yhtään aikaa ja jos onkin aikaa niin sitte ei oo jaksamista. Tosin ideakoppakin on ihan tyhjä taas että annetaan nyt aivoille vähä helmivapaata :D

Vaan onneksi on ens viikko lomaa niin saa ladata vähä pattereita, ehkä... Lomaksi ei oo suunniteltu juuri mitään menoja vaan meinataan oikeesti pitää LOMAA. Kivaa :jippii:
Tiedän kyllä sen, en vain muista kaikkea kerralla!
tinka

Post by tinka » Sun Feb 28, 2010 20:07

Kiitos Anzu :love:

Ja kiitos teille; sinulle, Tikrunmamille, Killille ja Tiristiinalle vierailusta :mrgreen:
Hattu on jo viety multa, koska se on "pinkki" ja äiti ei kuulemma tykkää pinkistä vaan tyttö enempi :D
Pojat kerjää "pöljä"pipoa kilpaa... mutta sen pidän kyllä ite, että saa kulkea kylillä asioimassa se päässä :D

Ja saunaakaa ei voi sytyttää muulla ku pöljätikuilla :D
anzu

Post by anzu » Sun Feb 28, 2010 21:13

tinka wrote:Hattu on jo viety multa, koska se on "pinkki" ja äiti ei kuulemma tykkää pinkistä vaan tyttö enempi :D
Pittää muistaa ottaa yks pinkkihattu torstaina mukaan, niin ei tartte teijän tapella :)
-anzu
Piita

Post by Piita » Sun Feb 28, 2010 21:58

Voe kökkelinköö! Meillä sairastetaan taas... Vanhempi Tyttö ollut nyt 5 päivää kunnon kuumeessa, huomenna mennään lääkäriin... Miehellä kurkku nyt vuorostaan kipee. Koetan itte pitää peukut ja varpaat ristissä että pysyisin kunnossa. Perjantaina tarttis lähtä Helsinkiin Kädentaitomessuille Wanhaan satamaan.
Pliis pitäkää peukkuja että en sairastuis minäkin. Kiva kun on hommat taas kärsineet kivasti... Olen nyt sitten viikonlopun paiskinut töitä kun on mieskin kotona kattomassa neidin perään. Tänään on tehtailtu paahtoleipäpihtejä urakalla ja huomenna sitten vielä hiomiset. Korujakin tarttis teherä lisää... Kääks mihin minä näitten hommien kans joudun. Kun meniskin joskus joku asia niinkuin on suunniteltu! Oliskohan se ihan liikaa pyydetty? :roll:
Tiedätkö, olen jonkinlaisella matkalla. Matkustan omaan maailmaani, sisimpääni.
Näen mitä olen, avullasi opin hyväksymään mitä näen. -Piita-
Thuja Design

Post by Thuja Design » Sun Feb 28, 2010 22:09

Sänhän, Piita, et tule kipeäksi! Näin päätimme, sillä olisi kiva nähdä taas ja ei messuilla voi kipeänä olla se on tarpeeksi rankkaa terveenäkin. Mutta oli firman muuttokin näin nopeasti tosi kovaa hommaa. Millään ei saanut pakkasessa ikkunateippauksia irrotetuua. Oisko jollain joku niksipirkkaniksi? Ja sitten ei pakua meinannut saada vuokratttua millään, koska kuukauden vaihde osui just viikonloppuun.Mutta ihan kaikki ei ole vielä järjestykesessä, mutta kyllä se siitä...
anzu

Post by anzu » Sun Feb 28, 2010 23:04

Piita wrote:Voe kökkelinköö! Meillä sairastetaan taas... Vanhempi Tyttö ollut nyt 5 päivää kunnon kuumeessa, huomenna mennään lääkäriin... Miehellä kurkku nyt vuorostaan kipee. Koetan itte pitää peukut ja varpaat ristissä että pysyisin kunnossa. Perjantaina tarttis lähtä Helsinkiin Kädentaitomessuille Wanhaan satamaan.
Pliis pitäkää peukkuja että en sairastuis minäkin. Kiva kun on hommat taas kärsineet kivasti... Olen nyt sitten viikonlopun paiskinut töitä kun on mieskin kotona kattomassa neidin perään. Tänään on tehtailtu paahtoleipäpihtejä urakalla ja huomenna sitten vielä hiomiset. Korujakin tarttis teherä lisää... Kääks mihin minä näitten hommien kans joudun. Kun meniskin joskus joku asia niinkuin on suunniteltu! Oliskohan se ihan liikaa pyydetty? :roll:
Nyt vedät ämpäri kaupalla valkosipuli ja chiliä, niin pysyy tauti poissa :nod:
-anzu
Taika

Post by Taika » Mon Mar 01, 2010 0:31

Kävin katsomassa Swarovskin kevään uutuudet. Värit ihan kivoja, mutta muodoissa heittää... Tuliko kellein muulle sellainen olo, että sudenkorentoriipuksen reikä on siiven väärässä päässä? :huh:
If I think, everything is lost.
-Paul Cezanne-

http://charming.vuodatus.net
Piita

Post by Piita » Mon Mar 01, 2010 1:24

Jees, kiitos Thuja! Nyt vaan läträän täällä sitten käsidesin kans. juu ja kovaa hommaa on terveenäkin. :D Messukaverini on yskässä myös mutta aikoi selvitä perjantaihin mennessä.
Kiva taas nähdä ja pakkohan sinne on vääntäytyä vaikka pää kainalossa. Anzu, valkosipulikuuri on aloitettu tänään... Sitten muistin että mulla on parturiaika huomenna, voi parturi ressua... :oops: Pitää koittaa ottaa suusuihketta ja toivoo ettei haise ihan järkysti. Tarttee hakea tyrnimehua huomenna ja ottaa tömpsyt päivittäin muiden vitamiinien lisäksi. :lol:
Tiedätkö, olen jonkinlaisella matkalla. Matkustan omaan maailmaani, sisimpääni.
Näen mitä olen, avullasi opin hyväksymään mitä näen. -Piita-
mps
suunnittelee Balin-matkaa

Post by mps » Mon Mar 01, 2010 12:44

Tää on ollut kyllä koettelusten talvi. Tuntuu että kaikki on sairaana ja koko ajan.Itse heräsin viime yönä kolmen maissa siihen, että luulin tukehtuvani räkään. Olen ollut enemmän tai vähemmän sairaana/flunssassa varmaan syysykuusta lähtien. Yrittäjänä töihin on tultava oli mikä oli. ihan pienestä ei kotiin jäädä,sitten kun kuume hipoo 39, täytyy jo harkita :? Ei siis ihmekään ettei tästä parane.
Tsemppiä kaikille sairaille ja viikonloppua ja messuja odotellaan. Itse olen tulossa ihan huvireissulle kun sain pari kaveriakin mukaan!
Mari
Bezz
suunnittelee Balin-matkaa

Post by Bezz » Mon Mar 01, 2010 13:07

Jännää... Eikös FedEx ole yleensä itse vaan lätkinyt nimikkeet tavaroille? Tänään minulle tuli tekstiviesti, jossa minua pyydettiin itse etsimään nimikkeet ja laittamaan heille tilauslistan kanssa. oO' Onko tuo joku uusi käytäntö vai pitävätkö minua edellisen kerran takia niin hankalana asiakkaana?
Locked