Ot- löpinää vol. 23

Yleistä keskustelua koruharrastuksesta: korujen suunnittelusta, väreistä, mitoituksesta jne. - eli niistä koruharrastukseen liittyvistä aiheista, joille ei ole omaa osiotaan. Myös jäsenesittelyt kuuluvat tähän osioon.

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Locked
peikko
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku: 5

Re: Ot- löpinää vol. 23

Post by peikko » Wed Mar 10, 2010 14:10

anzu wrote:Juon pannullisen kahvia ja toisen litran vettä, nii siltiki käyn vessassa aamulla ja illalla :)
Sä et ookaan tällanen hysteerinen hupakko :D
Tärkeintä on oikea lääkitys.

Peikko ja Keijukainen - kotisivut
Peikonpesä - blogi
kanelipipari
silmäilee HillTribe-hopeaa
Oikea käyttäjä: Olen

Post by kanelipipari » Wed Mar 10, 2010 14:12

Aah. Vessa on korjattu ja postikin toi paketillisen helmiä Englannista. Kyllä nyt on taas elämä mukavaa :D .
Mopoa on vaan niin vaikea hallita.
amorosa

Post by amorosa » Wed Mar 10, 2010 14:14

Anzulla on selvästi seurapiirirakko :wink: . Tolla Anzun mainitsemalla määrällä mä en vois edes lähteä minnekään, vaan istuisin koko ajan vessassa.
Juon kupin kahvia ja tuntuu että heti on kolmen kupin verran tulossa ulos :huh: .
Tämäkin päivä on ainutkertainen.
anzu

Post by anzu » Wed Mar 10, 2010 14:30

peikko wrote:
anzu wrote:Juon pannullisen kahvia ja toisen litran vettä, nii siltiki käyn vessassa aamulla ja illalla :)
Sä et ookaan tällanen hysteerinen hupakko :D
Oishan se ikävä kesken 30km rallipätkän toeta kartturinpaikalta, vittu mua kusettaa! :mrgreen:

Kyl ny kusta voi aina pidätellä, mutta jos ruokaa en saa heti ku nälkä iskee, muutun hirviöksi :mrgreen:
-anzu
kanelipipari

Post by kanelipipari » Wed Mar 10, 2010 15:15

anzu wrote:Kyl ny kusta voi aina pidätellä, mutta jos ruokaa en saa heti ku nälkä iskee, muutun hirviöksi :mrgreen:
Siksihän se toi mikroaaltouunin hajoaminen on niin tuskallista. Ruoka tulee paljon hitaammin ja päätä alkaa särkeä ja sitten alkaa patittaa.
pinni
lasihelmien lumoissa

Post by pinni » Wed Mar 10, 2010 15:45

Ärm!
Mä olen ilmeisesti käyttäytynyt epäsopivasti helmienylijumalia tai Itellaa kohtaan, koska mun helmitilausta ei taaskaan näy missään. :evil:

Edellinen tilaus Hollannista teki tuloaan 8 päivää, kateellisena lueskelin muiden kokemuksia nopeista toimituksista. Tänään tuli viikko erään toisen firman "tilauksesi on lähetety"-viestistä. Tottakai luovuus ja inspiraatio kukkii juuri lähetystä odottaessa, mutta mistäs teet kun ei (vielä) ole varastoon kertynyt loputonta määrää helmiä.

Hermothan tässä odottelussa menee. (Eikä asuinkumpparilta ei heru vertaistukea.) :(
Jorisa

Post by Jorisa » Wed Mar 10, 2010 16:39

mä TIESIN tän..... heti kun ihan pikkasen vaan katon noita helemiä jostakin kaupasta niin repee se hillitön himo....

nyt oon jo ostanu vajaassa vuorokaudessa kolmesta paikasta..... :wall: :wall: PASKA! tätä menoo mulla ei oo lomalla yhtään rahaa!
Porukassa, mutta yksin.
Utukainen
suunnittelee Balin-matkaa

Post by Utukainen » Wed Mar 10, 2010 16:45

Jorisa wrote:mä TIESIN tän..... heti kun ihan pikkasen vaan katon noita helemiä jostakin kaupasta niin repee se hillitön himo....

nyt oon jo ostanu vajaassa vuorokaudessa kolmesta paikasta..... :wall: :wall: PASKA! tätä menoo mulla ei oo lomalla yhtään rahaa!
Mulla kävi tää viime kuussa ja nyt kärsin seurauksista tuolla kirppiksen puolella... :lol: Ens kuussa olis tarkoitus lentää Portugaliin, mutta tulee kyl köyhä reissu jos en nyt saa vähän järkeä tähän hommaan. :D
kanelipipari

Post by kanelipipari » Wed Mar 10, 2010 16:53

Tuttu juttu. Mullakin on taas mopo ajellut omia teitään, vaikka olen moneen kertaan päättänyt, että nyt en osta enää mitään helmiä, kun mulla on jo niitä ihan tarpeeksi ja vähän enemmänkin. Mut kun mulla ei oo just tälläsii...
Utukainen
suunnittelee Balin-matkaa

Post by Utukainen » Wed Mar 10, 2010 17:00

kanelipipari wrote:Mut kun mulla ei oo just tälläsii...
No niinpä... Mutta onneksi sitä oppii hiljalleen. Tai ainakin oppii tietämään vähän paremmin mistä pitää ja mistä ei. Vielä ku joskus oppis ostamaan niin, ettei huteja tulis ollenkaan. ;)
Jorisa

Post by Jorisa » Wed Mar 10, 2010 17:06

:D :D mulla tossa häthättää osu silmiin hammarplastin niit kirkkaita 2 litran laatikoita 10 kpl täynnä helmiä. Valehtelematta voin sanoo, että ei hajuakaan mitä ne sisältää, kunnen oo 3 kk:teen tehny yhtään korua. Mut ny olis tarkotus taas tehr jottai. Pien tauko on aina paikallaan, jotta saa taas noit ideoita ja inspiksist enempi. Portaitten alta vois kans kaivella niitä ikean laatikoita.... mut ne on ikävän opaakkeja....

Mut ensteks tarttee tietty hankkii matskuu, josta voi jottai tehr.... ;) tosin, rehellisesti sanottuna, munnei tarttis ostaa yhtään mitään, sanotaanko 10 vuoteen.... siis helmen helmee... ehkä jotakin vaijerii ja hopeelankaa, tuntuu et sekin lisääntyy ittekseen... :D

nyt alotin siivoon tätä työtarjotinta, jossa on näemmä jäänyt kesken joku turkoosi-juttu..... ja joku punanen :???: :???: :???: noh.... kaipa ne sit joskus tulee käytettyä noikin osat :D
Porukassa, mutta yksin.
Simavi

Post by Simavi » Wed Mar 10, 2010 17:09

Voi kunpa mullakin toi hopee lisääntyis ihan ittekseen :roll: Vaan ei... Tänne sais kyllä lähettää jos on jotain ylimäärästä hopeeta nurkissa pyörimässä :mrgreen:
Tiedän kyllä sen, en vain muista kaikkea kerralla!
Taika

Post by Taika » Wed Mar 10, 2010 17:25

Mulla on ollut kans korujumia koko talven. Mutta nyt kun oon käynyt noita laatikoita läpi tyhjentääkseni varastoja, niin on ollut yllättävän kiva huomata mitä kaikkea käyttökelpoista ja kaunistakin siellä on kaikkien ihmeostosten ja nauhanloppunyssäköiden joukossa piilossa. On vähän kuin kävis ostoksilla omissa laatikoissa. Nyt kun löytyis vaan se aika koruilua varten jostain...
If I think, everything is lost.
-Paul Cezanne-

http://charming.vuodatus.net
Jorisa

Post by Jorisa » Wed Mar 10, 2010 17:33

mä tein niin paljon ennen jouluu noita linkitettyi korui, että totaalisesti kyllästyin niitten tekemiseen. Toisaalta sellanen koru siis oli mun silmissä ainut "oikeanlainen" koru, mutta en halunnu enää yhtää linkitettyy korua tehdä....

Ny sit sormenpäitä kutittaa ja itellekin tarttis jotakin uutta keväistä saada, ja jotakin tilauksiakin on jonossa :O mut mä vaan vetkutan alottamista, luen kirjoja ja kudon sukkia....

se on vaan halvempaa :D :D
Porukassa, mutta yksin.
Wella
aloittelee siemenhelmillä

Post by Wella » Wed Mar 10, 2010 18:19

No mutta,tämähän on "mukavaa" etten ole ainut jolla on mopo lähtenyt keulimaan näiden helmitilausten kanssa :oops:
Mullakin on ihan kohtalaisesti rahaa lyhyellä ajalla näihin ostoksiin mennyt ja tuntuu että lisää pitäisi vaan haalia.. :roll:
Locked