Alan koulutusta?

Yleistä keskustelua koruharrastuksesta: korujen suunnittelusta, väreistä, mitoituksesta jne. - eli niistä koruharrastukseen liittyvistä aiheista, joille ei ole omaa osiotaan. Myös jäsenesittelyt kuuluvat tähän osioon.

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Locked
Bluemama
hamstraa hopeahelmiä

Alan koulutusta?

Post by Bluemama » Tue Jan 12, 2010 15:28

Hei,

olen elämässäni suurten muutosten edellä ja haluaisinkin kysellä, ennen kuin on liian myöhäistä(vai onko jo?)
minkälaisia korualan koulutusmahdollisuuksia suomessa on?

Oppisopimuskoulutus kiinnostaa myös kovasti, joten jos joku osaa kertoa kuinka se käytännössä tällä alalla tapahtuu, olisin kiitollinen.

Olen ensi viikolla menossa työkkäriin neuvontaan, ja sitä ennen olisi kiva saada hieman esitietoa asioista, jotta osaan paremmin kertoilla ja kysellä mahdollisuuksista.

En ole enää lukiolainen vaan ihan tänään 31vuotta täyttävä :)

Kiitoksia etukäteen!

Elämä edessä :jippii:
Muikku
Moderaattori
Lasku: 5

Re: Alan koulutusta?

Post by Muikku » Tue Jan 12, 2010 15:38

Tällainen vanha ketju löytyy kun hain hakusanoilla alan AND koulutusta.
Laskevan taloussuhdanteen aikana on viisainta sijoittaa jalometalleihin. Myös puolijalo- ja jalokivet ovat järkevä sijoituskohde.
- Muikun talousvinkki, ihan merkonomipohjalta -
Bluemama
hamstraa hopeahelmiä

Post by Bluemama » Fri Jan 15, 2010 19:41

Tuon vanhan ketjun lukaisin läpi, mutta mkä mahtaa olla TÄMÄN HETKEN tilanne?

Ja onko kellään kertoa oppisopimuksesta omia kokemuksiaan, mten, missä, mitä piti sisällään jne.

:jippii:
Anne
sijoittaa jalokivilaatuun

Post by Anne » Fri Jan 15, 2010 19:56

Bluemama wrote:Tuon vanhan ketjun lukaisin läpi, mutta mkä mahtaa olla TÄMÄN HETKEN tilanne?
sen "vanhan" ketjun viesteistä iso osa on ihan parin kuukauden takaa marras-joulukuulta - eli ei mitenkään erityisen vanhentunutta tietoa. Minä lätkäsen nyt tämän ketjun lukkoon ja jos jollakin on jotain vielä tuoreenpaa sanottavaa aiheesta niin voi tuolla Muikun mainitsemassa ketjussa jatkaa keskustelua.
Locked