OT-löpinät VOL 24

Yleistä keskustelua koruharrastuksesta: korujen suunnittelusta, väreistä, mitoituksesta jne. - eli niistä koruharrastukseen liittyvistä aiheista, joille ei ole omaa osiotaan. Myös jäsenesittelyt kuuluvat tähän osioon.

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Locked
Asta
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku: 5

Re: OT-löpinät VOL 24

Post by Asta » Sun May 30, 2010 15:53

Juu, täällä ollaan ilman kauppaa nimessä! Kiitos!!! :love: :ooh: ( <- huomaavaisesti minimihymiömäärä, hih!)
"To see a world in a grain of sand
and heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
and eternity in an hour."
William Blake
Penny
Oikea käyttäjä: Olen

Post by Penny » Sun May 30, 2010 17:03

Kiva, kun täällä on keskustelu vilkastunut!
Mulla on ollut kiva viikonloppu. Oltiin Mama´s classics rallissa http://www.mamasclassics.fi ja saatiin pokaalikin. Se ei ole mikään kaahausralli vaan ajetaan nättejä kyläteitä, tehdään tehtäviä ja erikoiskokeilla yritetään ajaa tarkasti annettuun aikaan, ei siis mahdollisimman nopeasti. Naama paloi auringossa, joka yllättäen tänään paistoi melkein koko ajan mutta muut paikat ei palaneet, kun oli niin kylmä että oli pakko pukea tosi paksusti että tarkeni avoautossa.
Nyt pitäisi vielä lähteä puutarhatöihin...
Gilda

Post by Gilda » Sun May 30, 2010 19:32

Tervetuloa Asta minunkin puolestani. :wtg:
Tänään käytiin Treen Ikeassa. Onpas kaupalla lääniä ja kokoa. Mahtavasti tavaraa, mietinkin että montako kuukautta on mennyt kun kaikki tavarat on saatu paikoilleen. :shock:
Minä en varsinaisesti mitään erityistä lähtenyt etsimään, vaan mentiin lähinnä tyttären halusta. Hän löysikin sohvapöydän, ihanan peilin ja muuta pientaä. Minä nappasin mukaan punaisen "pyykkikorin" (tekstiiliä) kissoille leikkikaluksi. Hyvin kelpasi. :nod:
Asta

Post by Asta » Sun May 30, 2010 20:30

Kylläpä valitsin hyvän ajan palata! Tänään piti pakata jo hurjasti tavaraa, kun huomenna saamme asunnon avaimet. Ja mitä minä teen? Surffaan pitkin päivää galleriassa ihastelemassa ihanuuksia ja miettimässä koruntekoa; ideoita pukkaa nyt koko ajan. Mutta ensin se muutto, uuh. Jonkun kannattaisi suunnitella esim. kevyempiä pesukoneita... :ooh: :love:
William Blake
Kipa

Post by Kipa » Sun May 30, 2010 21:41

Asta, monesti mietinkin mitä sulle kuuluu. Kiva kuulla, että nyt elämä hymyilee :wtg:
DIS
löytänyt aidot helmet

Post by DIS » Mon May 31, 2010 0:06

No tänään sitten otan vastaan sitä Astan rakkausenergiaa nukkumaan mennessäni! Miten jatkatkin Asta olla noin pirteä ja positiivinen koko ajan? Sinulla kyllä taitaa olla tuota energiaa vaikka muille jakaa :ooh:
- dis -
Asta

Post by Asta » Mon May 31, 2010 10:52

Maailma tarvitsee nyt paljon rakkautta, kun ihmisiä ravistellaan elämissään, joten täältä tulee!
:ooh:
Elämä on mestari kasvattamaan. Mitä isommista myllerryksistä selviää, sitä enemmän arvostaa monia asioita, niin kuin sitä, että voi juuri nyt kirjoittaa tätä viestiä ja lähettää Rakkauspalleroita niitä haluaville. Upea juttu! :love:
William Blake
tephanis
suunnittelee Balin-matkaa

Post by tephanis » Mon May 31, 2010 11:47

Ihanaa Asta että olet taas täällä! Mietinkin mihin katosit :) Hienoa kuulla että vaikeuksista on selvitty ja elämä hymyilee taas :)

Penny, vitsit kun kuulostaa kivalta tuommoinen ralli.
Nunnulille onnea :ooh:

Minun stressi sai suuremman luokan helpotuksen, sain kesätöitä toukokuun viimeisellä viikolla :P :love: Ihan unelmapaikka, tervetuloa vaan Oittaan leirintäalueelle ;) Ja vielä oman alan hommia! Ihan mahtava fiilis. Ja huomenna on pääsykokeet matkailun koulutusohjelmaan josta pitäisi valmistua restonomiksi. Iik! Onneksi kolme ystävääni tulevat meille käymään illalla ja yhden kanssa lähdemmekin sit aamulla kohti Porvoota, hän kun haki samaan kouluun kun minä.

Peeäs, hääkuume. Paha hääkuume.
Penny

Post by Penny » Mon May 31, 2010 15:13

tephanis, onnea pääsykokeisiin! :wtg: :wtg: :wtg:
HelmiOrvokki
silmäilee HillTribe-hopeaa

Post by HelmiOrvokki » Mon May 31, 2010 21:13

:jippii: Ihanaa, että Asta on taas täällä!!! :love:

Tephanis, onnea uudelle kesätyölle...isännälle jo vihjaisin, että voitaisko kääntää matkailuauton keula vaihteeksi Espoon suuntaan...laitettiin harkintaan... :wink:
Nunnuli

Post by Nunnuli » Mon May 31, 2010 23:31

Kiiitos Tephanis onnitteluista. Ihan alussa vasta ollaan, joten tunnetusti kaikkea voi vielä tulla vastaan mikä saa tämänkin orastavan systeemin nurin. Tänään kuitenkin unohdin soittotunnit kun istuskelin hyvässä seurassa korkealla kalliolla meren rannassa... :love:
"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur." Eli.. Sovulla pienet asiat kasvavat, eripuralla suuretkin hajoavat.
HopefulRomantic

Post by HopefulRomantic » Mon May 31, 2010 23:41

:D astan ja nunnulin rakkauspuheet houkutteli romantikonki foorumille ;) *halaukset kaikille*
Image
Image
Asta

Post by Asta » Mon May 31, 2010 23:48

En tiedä, mikä juttu viime syksyssä ja talvessa oli, mutta isoja asioita tapahtui monen elämässä ja minä ainakin erakoiduin entisestään, vaikka jo melkoinen sosiaalinen erakko olinkin. Nyt on sitten päinvastainen suunta: ihmisten ilmoille ja sydän auki, eikä mitään odotuksia. Elämä tuo mitä tuo kun se nyt sattuu olemaan sitä mitä se on. :ooh: :love:
William Blake
HopefulRomantic

Post by HopefulRomantic » Tue Jun 01, 2010 0:00

tulee mieleen katri helenan laulama kappale "mä joka kevät ovet auki avaan sydämeen, vaikka siihen sattuu, ja sielu vapisee, se elääksensä sitä tarvitsee"
Image
Image
Asta

Post by Asta » Tue Jun 01, 2010 0:22

Joo, tuo on niin totta! Sydän väpättää välillä ihan omaan tahtiinsa ja saa epäilemään rytmihäiriötäkin. Sitten vaan hengitellään ja palataan siihen, mitä sillä hetkellä on, ja jatketaan siitä. Tämän paluun jälkeen minulle on tuonut valtavasti inspiraatiota Jokke, jonka maahan menin tunneiksi. Silloin pääsin aika hyvin irti siitä harhasta, että asioiden pitää olla jotain, mitä ihmiset odottavat niiden olevan. Omien elämiemme päivittäisinä luojina asioiden pitäisikin nimenomaan olla sitä, mitä me oletamme ja haluamme ja tahdomme niiden olevan. Jokke tekee upeaa työtä herättääkseen ihmisiä oman elämän voimaan ja valtaan. Ja monia muitakin herättäjiä tällä foorumilla on. Ollaan kiitollisia heistä ja toisistamme. Mitäs me yksinämme oikeasti olisimme?
:ooh: :ooh:
William Blake
Locked