OT-löpinät VOL 24

Yleistä keskustelua koruharrastuksesta: korujen suunnittelusta, väreistä, mitoituksesta jne. - eli niistä koruharrastukseen liittyvistä aiheista, joille ei ole omaa osiotaan. Myös jäsenesittelyt kuuluvat tähän osioon.

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Locked
Nunnuli
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku: 5

Re: OT-löpinät VOL 24

Post by Nunnuli » Thu Jun 24, 2010 22:26

Voi Eowyn... HUIMAA!!! En tiedä oliko tämä uutinen jo tiedossa yleisesti, mutta multa on mennyt ohi. Onnea onnea onnea!!! :jippii: :ooh:

Ja joo.. voi olla, että Nunnulilla on viimein kesäkolli... :mrgreen: Jos se osaa käyttäytyä, pidän siitä kiinni syksylläkin jos on vaan pidettävissä.
"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur." Eli.. Sovulla pienet asiat kasvavat, eripuralla suuretkin hajoavat.
Partaska

Post by Partaska » Sat Jun 26, 2010 18:48

Nunnuli wrote:Ja joo.. voi olla, että Nunnulilla on viimein kesäkolli... :mrgreen: Jos se osaa käyttäytyä, pidän siitä kiinni syksylläkin jos on vaan pidettävissä.
Jeij Nunnuli :jippii: :jippii: toivottavasti kolli osaa käyttäytyä niin ei tarvi hukata..... Image
Elämme jännittäviä aikoja.....et älä jännitä =)
Eowyn
Ylläpito
Oikea käyttäjä: Olen

Post by Eowyn » Mon Jun 28, 2010 12:46

Kiitos, Sassenach ja Nunnuli :love: Ei tämä nyt kai ihan täysin julkista ole ollut, mutta Facebookissa olen kyllä asian paljastanut niin ystäväpiirille kuin Helmetin "faneille" (tai tykkääjiähän ne nykyään ovat). Blogissa en ole vielä asiasta maininnut, pitänee sekin tehdä niin ehkä ihmetellään vähemmän, miksi tahti on niin hidas :lol2: Joulupallero (20.12.) olisi tulossa, jos kaikki menee hyvin. :ooh:
"I never get involved with my own life. It's too much trouble."
(Michael Garibaldi, Babylon 5)
Heidi

Post by Heidi » Mon Jun 28, 2010 19:04

Jes! Kaks korua jo tehtynä! Viimeks helmet on huudelleet tässä taloudessa maaliskuussa, että oli jo aikakin! :jippii:
Näitä koruja edesauttoi kyllä mukavasti mies kun lähti lapsosten kanssa uimaan ja sain pitkään kaipaamaani omaa aikaa, vihdoin...
Ramori

Post by Ramori » Mon Jun 28, 2010 20:02

Amorosa: Lämpimät synttäri onnittelut :ooh: :love: !
Mimme

Post by Mimme » Mon Jun 28, 2010 20:19

Maikki wrote:Joo, se vanha litteä sitkeä hopeatoffee oli parasta - tosin kyllä tämä pehmeäpi versiokin upposi. En ollut huomannutkaan, ettei sitä ole enää kaupassa. Niin, siitä vanhasta hopeatoffeesta sen verran, että jos joskus oli varaa panna elämä todella leveeksi, niin pistettiin hopeatoffee- ja tsinuskilevy päällekkäin ja syötiin yhdessä kahden maun toffeena. Nam. Minä muistan, kun ne maksoivat lähikaupassa 25 penniä kipale, siitähän se hinta sitten hissukseen nousi.
Palatakseni tähän vanhaan herkulliseen aiheeseen: kävin tänään Lidlissä ja siellä oli merkinnällä "uusi tuote valikoimassa" Amanie-merkkinen sinisen ja hopeisen sävyinen pussi Lakritz Toffees. Eihän se tiettykään samaa ole mutta aika hyvä korvike. Ainakin samalla tavalla tarttuu hampaisiin :D
tinka

Post by tinka » Mon Jun 28, 2010 20:59

Amorosalle myös onnittelut :love: sekä muillekkin vuosia täyttäneille :nod:
amorosa

Post by amorosa » Tue Jun 29, 2010 10:12

Ramorille ja Tinkalle kiitokset onnitteluista.
Tämäkin päivä on ainutkertainen.
tinka

Post by tinka » Tue Jun 29, 2010 10:40

Oonkohan minä vähä :hullu: höntti ku ootan ku kuuta nousevaa Hammaslääkärille menoa :mrgreen: Vieläpä julukiselle puolelle :roll:

Minusta on niin mukavaa ku ne rapsuttellee ja kaivelee ja kopeloi niillä tongeillansa ja piikeillänsä mun hampaita :mrgreen:

Tännään pääsen rapsuteltavaksi :jippii: Ei mulle paikkoja tartte toistaseksi laittaa ku ei oo onneksi reikiä tullu kolomeenkymmeneen vuoteen lissää (koputtaa puuta :dille: )

Varmaa vihellys kuuluu rapsuttelun jäläkeen ku suunsa aukasee ku kaikki välit on putsattu ja puunattu huolella :lol2:
Penny

Post by Penny » Tue Jun 29, 2010 10:44

Masokisti????
tinka

Post by tinka » Tue Jun 29, 2010 12:14

Penny wrote:Masokisti????
Voihan se olla mahollista että tuotaki vikkaa löytyy :rofl:
mrx
Swarovski-kuumeessa

Post by mrx » Tue Jun 29, 2010 13:03

Cattleya wrote:Kanelipipari, saman syyn vuoksi minä olen täältä ikuisuuteen Nikonin käyttäjä: minulla on filmiajalta niin paljon Nikonin putkia ja muuta kamaa, että kun muinoin digijärkkäriäni olin ostamassa, oli itsestään selvää, että Nikonilla jatketaan :D .
Itsellä on filmi-Pentaxeja mutta ostin Olympuksen kun siihen saa sovitteita Pentaxin putkiin. E450 kenno on vähän pienempi ja polttovälikerroin on 2 1,7 asemesta ja tarkennus ja aukko menee sitten käsisäädöksi. Ei haittaa mulla kun käyttö on lähinnä asioiden dokumentointia.
peikko

Post by peikko » Tue Jun 29, 2010 13:52

tinka wrote:Oonkohan minä vähä :hullu: höntti ku ootan ku kuuta nousevaa Hammaslääkärille menoa :mrgreen: Vieläpä julukiselle puolelle :roll:

Minusta on niin mukavaa ku ne rapsuttellee ja kaivelee ja kopeloi niillä tongeillansa ja piikeillänsä mun hampaita :mrgreen:
Sellanen mäki oon :lol: Kiva myös kun saa vaan maata, eikä tarvi tehä mitään (vielä ku olis suunavajaat käytössä niinkuin eläinlääkärissä,ni vois ottaa torkut). Onko se nyt suuhygienisti, joka tekee niitä putsauksia? Kävin ekaa kertaa vähän aikaa sitten, ja se sanoi, ettei toisella kertaa satu enää niin paljon, että ei kannata pelästyä. Eikä se mun mielestä sattunut yhtään... Johtuskohan se siitä, että on tottunut akupunktioneuloihin, niin keho ymmärtää endorfiinien päälle :raaps: Tai sitten on ollut kivoja hammaslääkäreitä, eikä jo mennessä ole kauhusta jäykkänä. Suomessa vielä osataan laittaa johtopuudutukset, kun on tarvetta puuduttaa, niin ei satu niin paljon kun puudutuksen teho loppuu. Tanskassa laittoivat infiltraatiopuudutuksia, ja kyllä teki kipeää sen jälkeen. Pari viikkoa sitten poistettiin viisaudenhammas, eikä siihen menny kun vartti, melkeen harmitti :) Huomasivat myös mun uuden riipuksen, niin tuli vielä iloinen mieli.
Tärkeintä on oikea lääkitys.

Peikko ja Keijukainen - kotisivut
Peikonpesä - blogi
nekka

Post by nekka » Tue Jun 29, 2010 14:12

peikko wrote:
tinka wrote:Oonkohan minä vähä :hullu: höntti ku ootan ku kuuta nousevaa Hammaslääkärille menoa :mrgreen: Vieläpä julukiselle puolelle :roll:

Sellanen mäki oon :lol: Kiva myös kun saa vaan maata, eikä tarvi tehä mitään (vielä ku olis suunavajaat käytössä niinkuin eläinlääkärissä,ni vois ottaa torkut). Onko se nyt suuhygienisti, joka tekee niitä putsauksia? Kävin ekaa kertaa vähän aikaa sitten, ja se sanoi, ettei toisella kertaa satu enää niin paljon, että ei kannata pelästyä. Eikä se mun mielestä sattunut yhtään... Johtuskohan se siitä, että on tottunut akupunktioneuloihin, niin keho ymmärtää endorfiinien päälle :raaps: Tai sitten on ollut kivoja hammaslääkäreitä, eikä jo mennessä ole kauhusta jäykkänä. Suomessa vielä osataan laittaa johtopuudutukset, kun on tarvetta puuduttaa, niin ei satu niin paljon kun puudutuksen teho loppuu. Tanskassa laittoivat infiltraatiopuudutuksia, ja kyllä teki kipeää sen jälkeen. Pari viikkoa sitten poistettiin viisaudenhammas, eikä siihen menny kun vartti, melkeen harmitti :) Huomasivat myös mun uuden riipuksen, niin tuli vielä iloinen mieli.
...minäkin odotan aina innolla hammaslääkärille menoa...sieltä kun saa mukaansa aina ison kasan käytettyjä kaluja :lol:
Niitä rapsuttimia kun tarvii yllättävän paljon koruja tehdessä. 8)
Pätkä

Post by Pätkä » Tue Jun 29, 2010 14:17

...hammaslääkäri kierros menossa täälläkin,
mahtoi lekuri ihmetellä, kun sen poranteriä niin tuijottelin...

Oli melkoinen repertuaari! Niillä olis monenmoista saanu hopealevyynkin tehtyä...
Locked