OT-löpinät VOL 24

Yleistä keskustelua koruharrastuksesta: korujen suunnittelusta, väreistä, mitoituksesta jne. - eli niistä koruharrastukseen liittyvistä aiheista, joille ei ole omaa osiotaan. Myös jäsenesittelyt kuuluvat tähän osioon.

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Locked
anzu
sijoittaa jalokivilaatuun

Re: OT-löpinät VOL 24

Post by anzu » Tue Jul 06, 2010 16:39

Täällä ollaan palattu Tallinnasta, erittäin mukava reissu oli vaikka kuumuus meinasi hermoja kiristää useana päivänä. Jalat on turvoksissa kävelystä, mutta siltiki huippureissu. Naamikseen ilimestyy kuviaki, tänne en varmaan viitsi sen enempää postailla. Helemikauppoi en löytäny enkä helemitarvikkeitakaan. Pari keräälankaa ostin että voin tehä vaik kaulahuivin. Toivottavasti paikallista käsityötä olevan keramiikkariipuksen ostin, sitte rihkamakaulakorun jossa kuitenki oli kissansilmälasi kapussi. Piraattivaatteita tietty, viinaa ja röökii.

Ravintoloissa oli hyvät safkat ja tietty halavat. Parasta antia "ravintolasta" tarjos, käsintehtyjen suklaiden puoti. Olisin tuonu suomeenki näitä ihanuuksia, jos ei ois ollu niin maar kuuma. {url=http://www.facebook.com/photo.php?pid=4 ... =697902178]Tässäpä teille linkki suklaapuodin herkkukauppaa[/url] Tallinnan kiertoajeluki oli hauskakokemus, en oo aikasemmin tollasii harrastanu. Mutta palijo tuli tietoo Tallinnasta.

Olihan kaupunki muuttunu ihan mahottomasti viime näkemän, 10 vuotta sitte oon viimeksi käyny. Ei ollu löytää ees hotellii missä silon olimma.

Että tämmöstä-
-anzu
Hamsteri
Swarovski-kuumeessa
Oikea käyttäjä: Olen

Post by Hamsteri » Tue Jul 06, 2010 21:18

Kesä on ihanaa! Lomalla helmeillä,nauttia auringosta ja uida sielunsa pohjasta! Voisi sanoa, että melkein täydellistä!!!!! :D Sielu lepää! Kyllä tällä jaksaa sitten pimeän syksyn ja talven......
tephanis
suunnittelee Balin-matkaa
Lasku: 5

Post by tephanis » Wed Jul 07, 2010 22:13

Ei kenelläkään sattuisi olemaan kaapissa 50-luvun pallomekkoa? Kaipaisin nättiä fiftarimekkoa yhteen liveroolipeliin. Jos koko olis vielä lähellä 38:a niin se olis erittäinkin bueno. Tai jos tunnet jonkun joka voisi haluta eroon omastaan, vinkit otetaan vastaan. Ompelun suhteen olen peukalo keskellä kämmentä, joten hankin mieluummin propit valmiina. Jos viikon sisään en löydä mitään niin sit on vähän pakko roudata ompelukone pöydälle ja yrittää jotain... Eikä sen välttämättä tarvitse olla pallomekko, kunhan muistuttaa 50-luvun naisten juhlamekkoa.
Sally
korukivikasan keskellä

Post by Sally » Wed Jul 07, 2010 22:21

Oletko katsonut Punanaamiosta? Täällä on useampiakin. Esimerkiksi nämä: punainen pallomekko ja kukkamekko

Löysin myös pinkin pallomekon Pilailupuodista.
tephanis
suunnittelee Balin-matkaa

Post by tephanis » Wed Jul 07, 2010 22:46

Kiitos Sally, toiveena olisi kuitenkin pitäytyä alle 30 e:ssä kustannuksien suhteen. :) Voipi olla mahdoton tehtävä...
amorosa

Post by amorosa » Thu Jul 08, 2010 13:11

Olen jo melkein lomalla ja intoa olisi taas paneutua kameran, sellaisen ihan perus-, toimintoihin. Vähän kuvata myös tekemiäni koruja ja laittaa galleriaan. Tuumasta toimeen: Korut esille. Kiilloitusta. Hyvän kuvauspaikan etsimistä. Korujen asettelua kuvausta varten. Väärin :grrr: !
En ikuna opi että katsoisin ensin kameran virran tilan. Patterivalo vilkkuu punaista ja siin sitten oli kuvaussession loppu :( . Pari tuntia akkulatausta ja ajatukset on sinä aikana jo ihan muualla. Ei mulla ole vaikeuksia pitkäjänteisyydessä.....muuten vaan heti tai sitten ei ollenkaan :wink: .
Päivä näyttää miten asia kehittyy.
Kuvaaminen olisi muutenkin kivaa, mutta miten sitä usein unohtaa kameran olemassaolon. Toisekseen tuntuu, että multa puuttuu jokin oleellinen taito liittyen valokuvaukseen. Pitkäjänteisyys? Perehtyminen? Kierot silmät? You name it :huh: .
Tämäkin päivä on ainutkertainen.
PikkuMyy

Post by PikkuMyy » Thu Jul 08, 2010 14:51

amorosa wrote:Toisekseen tuntuu, että multa puuttuu jokin oleellinen taito liittyen valokuvaukseen. Pitkäjänteisyys? Perehtyminen? Kierot silmät? You name it :huh: .
:D Sama vika Rahikaisella elikäs allekirjoittaneella.
Kaksi karamellia lasketaan kai yhdeksi, jos ne ovat takertuneet toisiinsa? -- Pikku-Myy

http://silbii.blogspot.com/
paula@silbii.com
Penny

Post by Penny » Thu Jul 08, 2010 22:09

Mä en pääse Facebookiin!!!! Onko jollain muulla sama ongelma? Se vain sanoo, että sivustoa huolletaan ja yritä uudelleen muutaman tunnin päästä...Just kun mä ehdin addiktoitua siihenkin :grrr:
tiristiina
silmäilee HillTribe-hopeaa

Post by tiristiina » Thu Jul 08, 2010 22:37

Kyllä minä ainakin pääsen. Kokeile vaan useammin uudestaan, sehän sekoilee aina omiaan :D .
Aikainen lintu madon nappaa, mutta vasta toinen hiiri saa juuston.
Hämis
silmäilee HillTribe-hopeaa

Post by Hämis » Thu Jul 08, 2010 23:03

Juu mullakin toimii.
Penny

Post by Penny » Fri Jul 09, 2010 8:30

No nyt se naamakirjakin lopulta toipui...meinasi jo epätoivo iskeä.
tinka

Post by tinka » Fri Jul 09, 2010 12:54

ÄHH :( Millähän nuo muksut sais joskus siivoammaan iliman että tarttis itellä olla aina naama norsun...
Ei kelepaa lahjonta uhkaus ja kiristystkää :?

Dääm :evil:
Raiisa

Post by Raiisa » Fri Jul 09, 2010 14:10

tinka wrote:ÄHH :( Millähän nuo muksut sais joskus siivoammaan iliman että tarttis itellä olla aina naama norsun...

Kerro mullekin kun keksit keinon :D
Image
anzu

Post by anzu » Fri Jul 09, 2010 15:33

tinka wrote:ÄHH :( Millähän nuo muksut sais joskus siivoammaan iliman että tarttis itellä olla aina naama norsun...

Olisinkohan mää tarpeeksi pelottava työnjohtaja, oon mie aika monet pennut saanu kuriin pelkällä olemuksella :kieli:
-anzu
HLS

Post by HLS » Fri Jul 09, 2010 16:50

APUVA!

Mulla on korukuvat Flickr-albumissa ja siellä on nyt tehty jotain muutoksia enkä enää osaa ladata kuvani galleriaan.
Osaako joku auttaa mua?
Locked