OT-löpinät VOL 24

Yleistä keskustelua koruharrastuksesta: korujen suunnittelusta, väreistä, mitoituksesta jne. - eli niistä koruharrastukseen liittyvistä aiheista, joille ei ole omaa osiotaan. Myös jäsenesittelyt kuuluvat tähän osioon.

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Locked
Nunnuli
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku: 5

Re: OT-löpinät VOL 24

Post by Nunnuli » Sat Sep 04, 2010 2:29

No joo.. tuo ajatus oli toki sekunnin välähdys ennen kuin tajuntaan iski kuinka kamalaa moinen oikeasti on. Järkyttävää kuitenkin huomata, että se ensimmäinen, vaikkakin lyhyt ajatus oli, että jonkun helmet nyt palaa siellä. Mitä enemmän näitä lento-onnettomuusuutisia on, sitä enemmän sitä oikeasti tajuaa miten itselläkin voisi moinen ihan hyvin osua kohdalle. Tällekin vuodelle tulee kaikenkaikkiaan 12 eri lentoa. Toisaalta.. huomattavasti vaarallisempaa tai todennäköisempää on tölväistä jonnekin fillarilla tai autolla.. joten menenpä tästä tuonne sängyn puolelle pohtimaan elämän haavoittuvaisuutta.
"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur." Eli.. Sovulla pienet asiat kasvavat, eripuralla suuretkin hajoavat.
HopefulRomantic

Post by HopefulRomantic » Sat Sep 04, 2010 3:40

Nunnuli, voisiko olla että ne helmet on konkreettisempaa, helpommin käsiteltävissä oleva tuska kuin ihmishengen menetys?
Image
Image
tessuli
lasihelmien lumoissa
Oikea käyttäjä: Olen

Post by tessuli » Sat Sep 04, 2010 7:59

Kuulkaas edelliset viestittelijät... Ihanko oikeasti täällä surffaillaan helmipalstoilla KOLMEN AIKAAN YÖLLÄ??? Soosoo, yöllä nukutaan eikä surffailla... :wtg:
Pape

Post by Pape » Sat Sep 04, 2010 10:10

Nunnuli wrote:Kamalaa tunnustaa, mutta mä näin ensimmäisenä kauhukuvana helmilastin keskellä tulimerta ja sen jonkun, joka niitä helmiä tuskaisena odottaa. Mitä tämä harrastus onkaan mulle tehnyt? :shock:
:lol2:
Penny

Post by Penny » Sat Sep 04, 2010 10:41

Nunnuli, et ole yksin. Juuri tuo minullekin ekana tuli mieleen :oops:
Ja siitä taas tuli mieleeni kun olimme kesällä veteraaniautoajoissa ja yksi osallistujista ajoi peurakolarin. Ensimmäinen kysymys kaikkien suusta oli: Miten auton kävi? :huh:
DIS
löytänyt aidot helmet

Post by DIS » Sat Sep 04, 2010 12:24

tessuli wrote:Kuulkaas edelliset viestittelijät... Ihanko oikeasti täällä surffaillaan helmipalstoilla KOLMEN AIKAAN YÖLLÄ??? Soosoo, yöllä nukutaan eikä surffailla... :wtg:
Tunnustaa aika usein surffailevansa Helmetin sivuilla öisin :oops: . Aika usein kun ei pysty kivuilta nukkumaan illasta, tai sitten kun aamuyöstä herää kipuihin, ja ennenkuin dropit alkaa vaikuttamaan menee siihen aikansa....
Mieluummin kyllä nukkuisin, mutta kun...
- dis -
Nunnuli

Post by Nunnuli » Sat Sep 04, 2010 12:41

Minun sisäinen kelloni ilmoittaa, että kolmelta nukkumaan ja klo 12 ylös. Muutamakin päivä vaan vapaata, niin se menee tähän.
"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur." Eli.. Sovulla pienet asiat kasvavat, eripuralla suuretkin hajoavat.
tessuli
lasihelmien lumoissa

Post by tessuli » Sat Sep 04, 2010 16:44

Tuttu tunne, DIS. Mulla on kanssa perinnöllinen sairaus, joka aina välillä muistuttaa olemassaolostaan hirveillä kivuilla. Päivällä kipuja kyllä viitsii jonkin verran kuunnella, mutta yöllä se ei onnistu. Isommilla kivuilla pitää lähteä aina ensiapuun "mömmöpiikille", kun maksa ei pysty käsittelemään muita kipulääkkeitä, kuin muutamaa pistettävää... Pienemmillä kivuilla yleensä joko lämmittelen saunaa, hakkaan talveksi polttopuita tai menen kasvimaalle kitkemään rikkaruohoja, yöllä siis... Onneksi ei ole lähellä naapureita ihmettelemäsä emännän yöllisiä puuhailuja :dille:
HLS

Post by HLS » Sun Sep 05, 2010 13:46

Nyt tarttis nettikaupan nimeä :)
En kuollaksenikaan muista kaupan nimeä josta vuosia sitten ostin maton takkahuoneeseen. Nyt olis tarve saada mahdollisuuksien mukaan samanlainen toinen.
Tää oli sellainen nettikauppa jossa myydään kodintavaraa laidasta laitaan ja ei aina niin huippityylikästäkään ;)
Esite tulee postissa pari kertaa vuodessa ja varmaan pian saapuu ns joulunumero valaistavine ja vilkkuvine joulupukkeineen....

Siinä on ollut mm niitä kylpyhuonesettejä seepraraidoilla, simpukoilla tai kissankuvilla....

Muistaako joku firman nimeä?
Ei ole Ellos, Hobby Hall tms....
Piritta

Post by Piritta » Sun Sep 05, 2010 13:53

Oisko Jotex?
HLS

Post by HLS » Sun Sep 05, 2010 14:11

JUST SE!!!!
KIITOS :jippii:

Nyt etsimään josko valikoimassa olis vielä meidän matto :)
kanelipipari
silmäilee HillTribe-hopeaa

Post by kanelipipari » Tue Sep 07, 2010 8:15

Sain eilen tarjouksen asunnostani ja illalla kävin katsomassa uutta asuntoa, josta itse aion tehdä tänään tarjouksen. Nyt en meinaa pysyä pöksyissäni. Tekisi mieli hyppiä ja pomppia riemusta, mutta kun tässä asiassa on ollut niin paljon mutkia matkassa, niin nyt ei oikein tiedä, uskaltaako tätä ihan vielä todeksi uskoa. Olisi niin ihanaa päästä laittamaan uutta kotia! Ja niin kamalaa saada kaikkia tavaransa pakattua :D .
Mopoa on vaan niin vaikea hallita.
tinka

Post by tinka » Tue Sep 07, 2010 16:11

Anzu o/ Tuu Martin Absille 20 vaila viis kahvittelleen :mrgreen:
anzu

Post by anzu » Tue Sep 07, 2010 16:22

tinka wrote:Anzu o/ Tuu Martin Absille 20 vaila viis kahvittelleen :mrgreen:
Tullaan tullaan beibeee :lol:
-anzu
amorosa

Post by amorosa » Tue Sep 07, 2010 18:35

Hienoa Kanelipipari :jippii: . Mutkia sinulla tuossa asunnonvaihdossa on tosiaan ollut, joten pidetään täälläkin peukkuja, jotta kaikki menisi nyt putkeen :wtg: .
Tämäkin päivä on ainutkertainen.
Locked