OT-löpinät VOL 24

Yleistä keskustelua koruharrastuksesta: korujen suunnittelusta, väreistä, mitoituksesta jne. - eli niistä koruharrastukseen liittyvistä aiheista, joille ei ole omaa osiotaan. Myös jäsenesittelyt kuuluvat tähän osioon.

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Locked
piikoru
suunnittelee Balin-matkaa
Oikea käyttäjä: Olen

Re: OT-löpinät VOL 24

Post by piikoru » Thu Dec 23, 2010 8:07

Hyvää Joulua kaikille!
Ja vauvaonnitteluja Outille.

Ranne paranee koko ajan ja ehkä jossain vaiheessa pääsee taas koruilemaan ja ottamaan valokuvia. Siispä Uutta Vuotta odotellessa..
Dtoksi
lasihelmien lumoissa
Lasku: 5

Post by Dtoksi » Thu Dec 23, 2010 20:45

Hyvät joulut kaikille tasapuolisesti
Turkoosi
sijoittaa jalokivilaatuun

Post by Turkoosi » Fri Dec 24, 2010 14:55

Image

Rauhallista Joulua kaikille!
Sundance

Post by Sundance » Fri Dec 24, 2010 15:02

Lämmintä ja Rauhallista Joulua kaikille Helmettiläisille :ooh: -Sundance-
Thuja Design

Post by Thuja Design » Fri Dec 24, 2010 16:55

Hyvää Joulua kaikille helmettiläisille!Sain pukinpaketista valokuvausstudion,mitä olin toivonut ja mihin olin saanut vinkin täältä helmetistä, Hong Kong -tavaratalossa oli niitä vielä.Mieheni ei jaksanut paketoida sitä,kun se on mukamas niin iso.Nyt harmittaa,että kamera on töissä!(taaskaan toi hyppivä ja naurava hymiö ei tullut tähän,vaikka hymiöt on päällä)
HLS

Post by HLS » Sat Dec 25, 2010 17:51

Minulle pukki toi myös tuon honkkarin kuvausstudion... mutta nyyh... paketista uupui toinen lamppu...
Kuitti on kuulemma jo roskiksessa... pitänee mennä anomaan ymmärrystä liikeeseen...
Hämis
silmäilee HillTribe-hopeaa

Post by Hämis » Sat Dec 25, 2010 18:04

Jep hyvää joulua.

täällä tuli kauluspaita ja mahatauti... :(
HLS

Post by HLS » Sat Dec 25, 2010 19:36

Voi ei tuota mahatautia - sympatiat!. Mä sain vaan flunssan ja nyt sitä on kiihkeydellä hoidettava glögillä ja muilla vahvikkeilla :)

Onneksi löysin honkkarin kuitin auton etupenkiltä... ei tarvii jännittää kun menee reklamoimaan studiosta. :jippii:
Penny

Post by Penny » Sat Dec 25, 2010 21:41

Meilläkin mahatautia, tosin onneksi vain koirilla. Tuota pikkuista (tänään 10vko) piti varmuuden vuoksi käydä näyttämässä eläinlääkärillekin. Onneksi ei enää mitään hätää ja ruoka maistuu niin kaksi- kuin nelijalkaisillekin. :)
amorosa

Post by amorosa » Mon Dec 27, 2010 15:35

Joulua vietetty rakkaimpien kanssa :love: . Hyvällä mielellä akut positiivisuutta latautuneina voi jatkaa loppuvuoteen ja kohti kevättä. Noh, mitä nyt pieni talven pätkä siinä välissä :roll: .
Toivottavasti muutkin Helmettiläiset ovat viettäneet hyvän Joulun, vaikka monelle taisi olla aika lyhyt loma.
Tämäkin päivä on ainutkertainen.
Heidi

Post by Heidi » Mon Dec 27, 2010 22:11

Onkohan täällä kellään positiivisia kokemuksia JOYboots.fi nimisestä verkkokaupasta? Pistin 25.11. saappaat tilaukseen eikä vielä ole näkynyt. Tänään olen googlettanut kyseistä puljua ja näyttää aika epäilyttävältä touhulta noinkin kauan toimineeksi firmaksi. Toivottavasti minulle ei nyt kuitenkaan käy samalla lailla kuin monelle muulle kenkiään kaipaavalle :evil:
Tarjuli
Swarovski-kuumeessa

Post by Tarjuli » Tue Dec 28, 2010 0:32

Meillä oli hiukan erilainen joulu. Tarjulista tuli aatonaattona rouva. :jippii: Hääjuhlat meillä oli sitten tapaninpäivänä :love:

Mutta mikä parasta yhdistetyksi huomenlahjaksi ja joululahjaksi tuore aviomieheni oli ostanut minulle salkullisen työkaluja hopeatöihin :jippii: :jippii: :jippii: Ja en todellakaan osannut yhtään aavistaa. Yllätys oli juuri täydellinen!

Paketissa oli juotosalusta, juotosnestettä, kaasutoho, juotepala ja -lankaa, sormuspinna, pieni alasin, kultasepän saha ja teriä, kultasepän vasara, pihtejä, pinsettejä ja juotostyökaluja. En edes muistakaan mitä kaikkea siinä oli. Lopuksi hän oli suunnitellut ja tehnyt piirrustukset työtasosta, jonka uunituore appiukkoni sitten näppäränä nikkaroi. Työtasoon kuului myös sahaustuki. Ai niin ja WigJig oli myös paketissa. Kaikki oli pakattu punaiseen työkalusalkkuun :ooh:

Kyllä mulla on vaan maailman paras mies :jippii:
Mielikuvitus on tietoa tärkeämpi -Albert Einstein-
Helmisusi

Post by Helmisusi » Tue Dec 28, 2010 1:04

Onnea Tarjuli!!!!! :jippii: :jippii: :jippii: :jippii: :jippii: :jippii:
Liittonne alku näyttää todella hyvältä, suorastaan täydelliseltä! Onneksi maailmassa on niitä hyviä miehiä! :love: :love:
HLS

Post by HLS » Tue Dec 28, 2010 11:40

ONNEA Tarjuli!!!!!

Ihana mies sinulla!!!! :wtg: Hyvin olet valinnut :)
kanelipipari
silmäilee HillTribe-hopeaa

Post by kanelipipari » Tue Dec 28, 2010 14:49

Onnittelut Tarjulille! Teillähän oli sitten ihan täydellinen joulu.

Meillä ei ihan mennyt joulunvietto nappiin - kinkku piti paistaa kahteen kertaan (siis sama kinkku), piparit meni pipariksi (liian vähän mausteita) ja joulusuklaatkin oli niin pahoja, etten minäkään niitä syönyt, vaikka suklaaholisti olenkin. Kaiken päälle äitee onnistui saamaan jonkun vatsapöpön eikä uskaltanut joulupäivänä syödä paljon mitään. Nämä ja paljon muita pikku mutkia matkassa oli jouluna, mutta lopulta tämä vaan nauratti, että oli nyt sitten tällainen joulu tällä kertaa. Ihanaa oli silti.
Mopoa on vaan niin vaikea hallita.
Locked