OT-löpinät VOL 24

Yleistä keskustelua koruharrastuksesta: korujen suunnittelusta, väreistä, mitoituksesta jne. - eli niistä koruharrastukseen liittyvistä aiheista, joille ei ole omaa osiotaan. Myös jäsenesittelyt kuuluvat tähän osioon.

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Locked
Tarjuli
Swarovski-kuumeessa
Oikea käyttäjä: Olen

Re: OT-löpinät VOL 24

Post by Tarjuli » Wed Dec 29, 2010 18:38

Kiitän onnitteluista :love:

Arvatkaa mitä se mies nyt tekee? No testaa niitä vehkeitä tietenkin. :mrgreen: Se on tekemässä mulle hopealangasta sormusta...
:ooh:

*lisäys* Tällainen siitä olisi tulossa, vaatii vielä hiomista. Osaa se insinöörikin taiteilla :rofl: Sormuksessa on taottu pintakuvio.
Image
Last edited by Tarjuli on Wed Dec 29, 2010 19:52, edited 2 times in total.
Mielikuvitus on tietoa tärkeämpi -Albert Einstein-
Papunen
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku: 5

Post by Papunen » Wed Dec 29, 2010 18:50

:love:
Mutta varo Tarjuli, kohta se mies kiinnostuu sun helmistäsi :D
artesaaniplanttu
lasihelmien lumoissa

Post by artesaaniplanttu » Thu Dec 30, 2010 12:09

Hei mahtavaa, Tarjuli! Tässä oliskin hyvä "haaste" meille muillekin: lyödään puolisoille työkalut käsiin ja katsotaan mitä saavat aikaiseksi :P Mua ainakin henkilökohtaisesti vähän kiinnostais tuon ukkelin aikaansaannokset, kun kuitenkin raskaamman metallin kanssa opiskelee noin niinkun muuten. Siskonsa sai sen jo kerran tekemään mulle taideteoksen hama-helmistä (tiedättehän, niitä muovisiä pötkylöitä jotka "sulatetaan" kiinni toisiinsa) ja syntyi kovin herkkä ja klassinen punainen sydän jonka läpi on ammuttu nuoli :ooh:
Ja onnea (lähes) uunituoreelle rouvalle (ja työkalusalkulle myös :P)
Thuja Design

Post by Thuja Design » Thu Dec 30, 2010 17:11

Onnea,Tarjuli ja miehesi.Nyt on helppo muistaa hääpäivännekin! (Meillä kuukausi ennen jouluaattoa,mut mies ei muista sitä,no siitähän on jo 15 v.)
KiVir
hamstraa hopeahelmiä

Post by KiVir » Fri Dec 31, 2010 18:31

MuKaVaN HaUsKaA UuTtA VuOtTa HeLmEtTiLäIsIllE.

Jatketaan koruilua ensi vuonna. (Tai miksei vielä tänäkin vuonna.) :D
Hämis
silmäilee HillTribe-hopeaa

Post by Hämis » Sat Jan 01, 2011 3:10

Hyvää uutta vuotta kaikille Helmettiläisille! :wtg:
mikael0k

Post by mikael0k » Sat Jan 01, 2011 16:42

Hyvää ja Menestyksekästä Uutta Alkanutta Vuotta 2011

Image

Uploaded with ImageShack.us
nekka

Post by nekka » Sat Jan 01, 2011 17:01

Suloinen pari olette ! :ooh:
Skuolfi
silmäilee HillTribe-hopeaa

Post by Skuolfi » Sat Jan 01, 2011 17:26

Uusi, käyttämätön vuosi! Onnea sen kuluttamiseen.
Kiven ääni on matala. Sen puhe selvää ja käsittämätöntä.
(Torsti Lehtinen)
Piita

Post by Piita » Sat Jan 01, 2011 20:10

Hyvää uutta vuotta kaikille Helmettiläisille! Itselläni on Uudenvuoden vaihdos mennyt kuumeessa... :( Osa jo tietääkin että lasten sairastaissa on mennyt koko joulukuu, ja tietystihän yrittäjä sairastaa sitten kauan odottamallaan ja tarvitsemallaan lomalla... Nyt kun olis aikaa kyläillä ja hoitaa ystävyyssuhteita jotka ovat kärsineet syksyn kiireestä ym. Niin eipäs sitten kyläilläkään eikä tehdä paljon muutakaan. Esikoiseni oli 3 vk kovassa kuumeessa ja nuorempi saman verran yhteensä mutta oli aina välissä muutamia päiviä kunnossa. En kyllä ymmärrä millaisia sissejä nuo neidit on! itte olen niin kipee etten maitopurkkia saa auki kun sormia jomottaa ja joka paikkaa.
Toivotaan etten ihan niin pitkään sairasta kun neidit.

Juu mutta muuten kivaa... :roll: :lol: Nyt ei jaksa muuta ku valittaa, mutta eikähän se tästä iloksi muutu. Sisko toi lukemista ja töllöä tulee tuijoteltua. :D Ehti jo unohtaa kuin "kivaa" tää on kun olin useamman kuukauden kunnossa. Vissiin ollu niin kova vauhti etten ole ehtinyt sairastaa. :wink:
Tiedätkö, olen jonkinlaisella matkalla. Matkustan omaan maailmaani, sisimpääni.
Näen mitä olen, avullasi opin hyväksymään mitä näen. -Piita-
Eowyn
Ylläpito

Post by Eowyn » Sat Jan 01, 2011 21:51

Heidi wrote:Onkohan täällä kellään positiivisia kokemuksia JOYboots.fi nimisestä verkkokaupasta? Pistin 25.11. saappaat tilaukseen eikä vielä ole näkynyt. Tänään olen googlettanut kyseistä puljua ja näyttää aika epäilyttävältä touhulta noinkin kauan toimineeksi firmaksi. Toivottavasti minulle ei nyt kuitenkaan käy samalla lailla kuin monelle muulle kenkiään kaipaavalle :evil:
On kokemusta. Asiakaspalvelu on etanahidas ja niitä joutuu potkimaan perseelle, mutta kyllä sieltä tavara tulee ja jos on vääränkokoista tms. niin kyllä vaihtavat ihan asiallisesti... mutta siis odottamaan joutuu. Eivät ole huijareita. :)
"I never get involved with my own life. It's too much trouble."
(Michael Garibaldi, Babylon 5)
Heidi

Post by Heidi » Sun Jan 02, 2011 0:00

Eowyn wrote:
Heidi wrote:Onkohan täällä kellään positiivisia kokemuksia JOYboots.fi nimisestä verkkokaupasta? Pistin 25.11. saappaat tilaukseen eikä vielä ole näkynyt. Tänään olen googlettanut kyseistä puljua ja näyttää aika epäilyttävältä touhulta noinkin kauan toimineeksi firmaksi. Toivottavasti minulle ei nyt kuitenkaan käy samalla lailla kuin monelle muulle kenkiään kaipaavalle :evil:
On kokemusta. Asiakaspalvelu on etanahidas ja niitä joutuu potkimaan perseelle, mutta kyllä sieltä tavara tulee ja jos on vääränkokoista tms. niin kyllä vaihtavat ihan asiallisesti... mutta siis odottamaan joutuu. Eivät ole huijareita. :)
Joo, nyt olis jo kengät turussa tulossa, kun muutaman kiukkusen postin pistin. Mutta ei kyllä turhia kiireitä pitele tämä puoti. Toimitusaika oli 10-14 päivää ja nyt jo saivat postitettua...
Mutta ovatpa ainakin kotiutumassa 8)
amorosa

Post by amorosa » Sun Jan 02, 2011 14:37

Hyvää ja Onnellista Vuotta 2011 Helmettiläisille ja heidän läheisilleen :jippii: :love: .
Näyttääkin siltä, että vuosi on lähtenyt hyvin ainakin kirjoitusten ja kuvien perusteella. Heidi on saamassa kenkänsä, Piitalla riittää sisua ja positiivisuutta vaikka flunssat jyllää (kuten täälläkin) ja MikaelOk:lla ja Tarjulilla onni suorastaan kukoistaa.
Jatketaan samaan malliin ja pidetään toisistamme huolta :nod: .
Tämäkin päivä on ainutkertainen.
Nunnuli

Post by Nunnuli » Sun Jan 02, 2011 16:11

Voi tuota Mikaelin ihanaa kuvaa :ooh: Muillekin hyvää uutta vuotta toivottelen. Vuosi alkoi työvuorolla, ilman krapulaa tms. tylsyyksiä. Tämä päivä menee kisujen kanssa lötkötellessä villasukat jalassa. Hyvää kuuluu siis myös Nunnulilandiaan.
"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur." Eli.. Sovulla pienet asiat kasvavat, eripuralla suuretkin hajoavat.
HelmiElina
suunnittelee Balin-matkaa

Post by HelmiElina » Wed Jan 05, 2011 13:27

Onnea HopefulRomanticille pääsystä Iltalehteen!! :wtg: Hienoa, että seuratuimmissa muotiblogeissa on myös korublogi edustettuna!! :nod:

Iltalehti->Nainen->Muoti->Muotiblogien lempparit
-HelmiElina-
Locked