OT-löpinät VOL 24

Yleistä keskustelua koruharrastuksesta: korujen suunnittelusta, väreistä, mitoituksesta jne. - eli niistä koruharrastukseen liittyvistä aiheista, joille ei ole omaa osiotaan. Myös jäsenesittelyt kuuluvat tähän osioon.

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Locked
annie
silmäilee HillTribe-hopeaa
Lasku: 5

Re: OT-löpinät VOL 24

Post by annie » Fri Jan 14, 2011 17:23

mä en edes huomannut koko koruja kun mulla nous verenpaineet kattoon pelkästään sitä morsianta katellessa... :D
Through the gates of insanity
On the edge of humanity
She's gonna make her dreams come true

http://annanaarteet.blogspot.com/
Henna
Moderaattori
Oikea käyttäjä: Olen

Post by Henna » Fri Jan 14, 2011 19:07

Joo, vähän sama vika. Mun huomio kiinnittyi vaan siihen, milloin se hääpuvun etumus ei enää jaksa uhmata painovoimaa :shock: Ihana puku, mutta istui kyllä harvinaisen huonosti. Mutta ohjelma on boksilla, eli voin kurkata uudelleen ne korut :D
maripauliina

Post by maripauliina » Fri Jan 14, 2011 21:38

Juu... mä jätin ihan tarkoituksella sen ohjelman muun sisällön kommentoimatta... Katsoin areenalta ihan siitä syystä kun siitä niin rajusti vaahdottiin yhdellä toisella palstalla...
Henna
Moderaattori

Post by Henna » Fri Jan 14, 2011 21:40

Ai naikkareissa :mrgreen:
anzu
sijoittaa jalokivilaatuun

Post by anzu » Fri Jan 14, 2011 22:11

Satuhäät on yks parhaimmista ohjelmista, koskaa ei saa niin hyviä nauruja muusta ohjelmat. Ku just tommoset hiukan hömpsähtäneet eukot päättää mennä vihille, eilinen oli juuri yksi tälläsistä. Parhaiten on kyllä jääny mieleen se pari-kolmen vuoden takana eukko, joka vetäs ääröttömän makia perseet omissa häissä. Siitä kyllä sai parhaat naurutki ja taas 100 syytä lisää miksen mee koskaan naimisiin :rofl:
Minä en tunne tipan vertaa mitään myötä häpeää kyseisten eukkojen takia. Ihmettelen vaan kummasti kuinka YLE kehtaa lähettää tollasta salkkarin tason paskaviihdettä, 21.00 torstai-iltasin :huh:
-anzu
maripauliina

Post by maripauliina » Fri Jan 14, 2011 22:11

Ei kun vauvapalsta.com'issä (saaks täällä mainostaa toisia foorumeja??) :)
Cattleya
Ylläpito

Post by Cattleya » Fri Jan 14, 2011 22:16

Ei tietenkään saa mainostaa :shock: . Me kaikkihan ollaan ihan vain helmettiläisiä eikä edes vilkuilla muita foorumeita! ;) :mrgreen:

(Tarkennettakoon tähän, että allekirjoittanut seilaa varsin monella muullakin foorumilla, mutta vauvafoorumit ovat jääneet lukematta ja rekisteröitymättä.)
"To impossible standards!" — Niles Cranen maljapuhe (Frasier: Retirement is Murder)
maripauliina

Post by maripauliina » Fri Jan 14, 2011 22:48

Cattleya wrote:Ei tietenkään saa mainostaa :shock: . Me kaikkihan ollaan ihan vain helmettiläisiä eikä edes vilkuilla muita foorumeita! ;) :mrgreen:

(Tarkennettakoon tähän, että allekirjoittanut seilaa varsin monella muullakin foorumilla, mutta vauvafoorumit ovat jääneet lukematta ja rekisteröitymättä.)
No tuolla nimenomaisella palstalla mode kyllä näpäyttää näpeille aikast nopsaan jos kirjoittaa jonkun toisen keksustelupalstan osoitteen.. :shock:
ja jos-hyvänen aika sentään-joku äiti-ihminen kirjoittaa sanan p*ska niin äkkiäkös mode muuttaa sen kakka-sanaksi :wtg: :nod:
Mutta silti siellä tulee roikuttua, siellä on eteenkin yleistä asiaa-osiolla hauskoja keskusteluja. :D
*muokkaanpa hiukan* Tää oli tavallaan kommentointina tuohon kauppapaikka-osion keskusteluun jossa modeja tölvittiin isolla kädellä kommentoinneista. Selllaista tekstiä, suoranaista toisen persoonan loukkaamista ei kyllä suvaittaisi vauviksella (eikä taatusti monella muullakaan palstalla) Olen aika pöyristyneenä lukenut sitä kirjoittelua. Harmi kun aikuiset ihmiset ei osaa keskustella niin että asiat riitelisivät, ei ihmiset.... :?
Oman mielipiteeni oon muuten asiasta ketjuun laittanut, mutta tää nyt oli tällainen "aivopieru" tuohon moderointiin ja moden rooliin liittyen. Piis änd lööv,ihanaa viikonloppua kaikille! :nod: :ooh:
Eowyn
Ylläpito

Post by Eowyn » Sat Jan 15, 2011 17:09

Piti käydä TV-kaistasta nyt vilkaisemassa sitä morsianta, ja kyllä ne ei olleet korut, mitkä ensimmäiseksi huomion kiinnittivät... :rofl: Olipas kaamea tissitarjotin... :shock:
"I never get involved with my own life. It's too much trouble."
(Michael Garibaldi, Babylon 5)
kompiainen

Post by kompiainen » Sat Jan 15, 2011 17:18

Minä kävin kans katsomassa Areenasta, että millaiset korut ja millainen puku. Puku oli kaunis, mutta... :huh:

Ei se sulhokaan mikään saalis ollut, ainakaan jos ohjelman viimeinen lause ryyppäämisestä toistuu useinkin. 23-vuotiaana tuollainen alkoholiongelma, niin ei hyvää seuraa. (*kiristää kukkahattunsa nyörejä paaaaaaljon tiukemmalle*)
~Kun itse tekee, saa sellaisen kun sattuu tulemaan~
Kerttu

Post by Kerttu » Sat Jan 15, 2011 17:49

Uh oh, mä en tajua miten te pystytte ylipäätään katsomaan tota ohjelmaa... :shake:
Pänisteri

Post by Pänisteri » Sat Jan 15, 2011 17:56

Uskomatonta, että saitte minutkin kurkkimaan areenasta mistä te puhutte :lol: Image. Aika, hmmmm, rohkea asuvalinta 8)Image .
Harrastukset on väärät jos ei kaikki rahat mene...
HLS

Post by HLS » Sat Jan 15, 2011 18:24

Minun oli myös eilen käytävä katsomassa mistä kyse.... ja huh huh!
Itsekin varsin rintavana täytyy kyllä sanoa että tunsin suunnatonta myötähäpeää. Peiliin katsominen olisi varsin suotavaa noinkin suurena päivänä kuin omat häät! Ja mieluiten tietysti jo pukua hankkiessa ;)
annie

Post by annie » Sat Jan 15, 2011 18:27

HLS wrote: Itsekin varsin rintavana täytyy kyllä sanoa että tunsin suunnatonta myötähäpeää. Peiliin katsominen olisi varsin suotavaa noinkin suurena päivänä kuin omat häät! Ja mieluiten tietysti jo pukua hankkiessa ;)
heh, ihan totta. ei ollut kyllä tuolle ompelijalle kovinkaan hyvää mainosta tämä ohjelma, vaikka puku vyötäröstä alaspäin olikin varsin kaunis. kyllä itsekin rintavana miettisin tällaiseen tilaisuuteen pukua, joka olisi todella hyvin tuettu juuri yläosastaan. mutta toisaalta ehkä tämän morsiamen tyylin kuuluvat vähän ne löysemmät vaatteet, kun siinä kohtaa missä ajelivat sillä mopolla, niin siinäkin joutui nostelemaan toppiaan
Through the gates of insanity
On the edge of humanity
She's gonna make her dreams come true

http://annanaarteet.blogspot.com/
Lasihelmi
Swarovski-kuumeessa

Post by Lasihelmi » Sat Jan 15, 2011 19:50

Itse tykkäsin niin koruista kuin puvustakin.... itse olen vieläkin rintavampi (ja tuhdisti tukevampi) ja tutuksi on tulleet pukuongelmat rintavuuden vuoksi. Yksi asia mikä ehkä kannattaa huomioida on että kuvakulma on hieman eri kuin normaalisti häissä, tuossakin hyvin usein kuvattiin paljon ylhäältä alaspäin, jollein puku oli aikalailla antelias. Ja toki jokainen on oma persoonansa, minkälaisissa asuissa viihtyy niin tottakai sellaiset häihinkin... Omassa hääpuvussani vuosia sitten itse halusin varmuuden siitä että minun ei tarvitse huolehtia kestääkö puku vai ei , ja minulle tehtiin hääpuku pukuvuokraamon entisestä vuokrapuvusta, oli muuten kuin uusi ja maksoi muistaakseni 50 euroa :kieli: . Äitini vaatealan ammattilaisena katkaisi siitä laahuksen kun en sitä tahtonut (toista metriä pitkä) ja laahuksista valmisti holkkihihat. Puku oli ollut kyllä aiemmin ihan pitkillä hihoilla mutta ne oli liikkeessä poistettu edellistä käyttäjää varten (enkä pitkiä olisi halunnutkaan)
Muutenkin pukuun tehtiin muutoksia, katkaistiin se kaksiosaiseksi niin että sitä ei kuitenkaan monikaan huomannut kaksi osaiseksi...

Mutta siis kukin taaplaa tyylillään, ja ne korut oli ihanat :love: ...itselläni oli isoäidin helminauha.
Image
Locked