OT-löpinät VOL 24

Yleistä keskustelua koruharrastuksesta: korujen suunnittelusta, väreistä, mitoituksesta jne. - eli niistä koruharrastukseen liittyvistä aiheista, joille ei ole omaa osiotaan. Myös jäsenesittelyt kuuluvat tähän osioon.

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Locked
Heidi
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku: 5

Re: OT-löpinät VOL 24

Post by Heidi » Tue Jan 25, 2011 14:15

Jee!!
Mä saan mun uudet saappaat kotiin, toivottavasti on sopivat ettei tarvi takaisin vaan lähettää.
Kun tää postituskin kesti vaatimattomat kaks kuukautta...
Partaska

Post by Partaska » Tue Jan 25, 2011 14:57

Hyvä et poposet kotiutuivat...mutta taidan ottaa neuvostasi vaarin ja olla tilaamatta sieltä kenkiä vaikka hienoja ja ihania ovattenkin. Ei mun hermoilla odoteltaisi paria kuukautta :D
Elämme jännittäviä aikoja.....et älä jännitä =)
Nunnuli

Post by Nunnuli » Tue Jan 25, 2011 18:05

Mulla on tullut jalkoihin ryppyjä :shock: Tällaistakö tämä vanhaksi tuleminen on???
"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur." Eli.. Sovulla pienet asiat kasvavat, eripuralla suuretkin hajoavat.
Jode
aloittelee siemenhelmillä
Oikea käyttäjä: Olen

Post by Jode » Tue Jan 25, 2011 18:16

Nunnuli wrote:Mulla on tullut jalkoihin ryppyjä :shock: Tällaistakö tämä vanhaksi tuleminen on???
:lol: Anteeksi, naurattaa kun joku yhtäkkiä noin huomaa jalkarypyt. Mulla alkaa seuraavasta tasakympistä kuudes kymppi, mutta ei ne rypyt menoa haittaa. Jalkapohjissa rutut ei näy, vaikka niitä kuivassa nahassa on ollut varmaan aina. Ei niitä jalkoja kannata niin tarkkaan katsoa :wink: Ei kun vähän komeempi nilkkaketju vaan, niin huomio kiinnittyy siihen.
Last edited by Jode on Tue Jan 25, 2011 22:55, edited 1 time in total.
Papunen

Post by Papunen » Tue Jan 25, 2011 18:19

:lol: Et sitten tarkentanut että missä kohtaa jalkaa niitä ryppyjä on ? :lol: :lol: ....tutkii omia jalkojaan.....
Nunnuli

Post by Nunnuli » Tue Jan 25, 2011 18:33

Niitä on itse asiassa kantapään yläpuolella siellä jalan takana. Oikein sellaisia syviä kamaluuksia. Onneksi nää on just sellaisessa kohtaa, että oikeanlainen runsas Swarovskeja täynnä oleva nilkkakoru ne peittää.

muoks. Ja iästä puheenollen... tänä vuonna tulee 40 täyteen :shock:
"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur." Eli.. Sovulla pienet asiat kasvavat, eripuralla suuretkin hajoavat.
HelmiOrvokki
silmäilee HillTribe-hopeaa

Post by HelmiOrvokki » Tue Jan 25, 2011 22:40

Nunnuli wrote:
muoks. Ja iästä puheenollen... tänä vuonna tulee 40 täyteen :shock:
Voi kullannuppu, sullahan on ikäkriisi! Eihän 40 oo vielä mitään, ota ihan rennosti vaan 8) ...

Terv. nimim. "muutaman vuoden vanhempi, menopaussia odotellen... :twisted: "

muoks. Minkähänlaista kokovartalokorua pitäis alkaa suunnitella, kun mulla on läskin sulamisen takia koko nahkapeite pari numeroa liian suuri... :???:
Hämis

Post by Hämis » Tue Jan 25, 2011 23:32

HelmiOrvokki wrote:muoks. Minkähänlaista kokovartalokorua pitäis alkaa suunnitella, kun mulla on läskin sulamisen takia koko nahkapeite pari numeroa liian suuri... :???:
Olen itse miettinyt, että jos joskus taas pääsisi läskistä eroon, niin ylimääräiset roikkuvat nahat voisi koota sopivalla lävistyskorulla vaikka kainaloihin piiloon. Jos tulisi samalla hieman harteikkaamman näköiseksi :wink:
kuukivi
hamstraa hopeahelmiä

Post by kuukivi » Wed Jan 26, 2011 0:52

Hämis wrote:
HelmiOrvokki wrote:muoks. Minkähänlaista kokovartalokorua pitäis alkaa suunnitella, kun mulla on läskin sulamisen takia koko nahkapeite pari numeroa liian suuri... :???:
Olen itse miettinyt, että jos joskus taas pääsisi läskistä eroon, niin ylimääräiset roikkuvat nahat voisi koota sopivalla lävistyskorulla vaikka kainaloihin piiloon. Jos tulisi samalla hieman harteikkaamman näköiseksi :wink:
Ehdotan kokovartalo-orjankorua. Näpertelyssä saisi liikuntaa, sovitusten vaikeus kiinteyttäisi ja kun korusta tekisi tarpeeksi tiiviin, se kävisi korsetista. Ja jos esim. nilkkojen alueelle jäisi se löysien ulostuloreitti voisi sen alueen peittaa vaikka karvanahalla. Tulisi illuusio hienoista ja paksuista karvatöppösistä. :wtg: Asu olisi valmis ja luulen, että kävisi yöaikaan myös ehkäisyvälineestä ( sitä tuskin joka ilta ei kannattaisi edes riisua ).
HelmiOrvokki

Post by HelmiOrvokki » Wed Jan 26, 2011 12:36

Hämis wrote:
:rofl:
Pitäisköhän mun sitten koota ne nahat vaikka tohon tissien kohdalle... :shock: ...Dolly Parton... :mrgreen: Kuukiven orjakoru näillä hopean hinnoilla... :roll: :lol:
Penny

Post by Penny » Wed Jan 26, 2011 13:01

:rofl: :rofl: :rofl:
On teillä naiset ideoita! Valitettavasti ei ole löysää nahkaa mitä koota mihinkään, mitä nyt vähän sieltä täältä alkaa roikkua tässä iässä...läskinhäivytyskorulle olisi enemmän käyttöä
amorosa

Post by amorosa » Wed Jan 26, 2011 13:50

Juu, pysyy nahka kireänä, kun on tuota ihonalaista talia yli oman tarpeen :roll: . Ois pitänyt hoksata jo talven alussa mennä roikottamaan itseään sinitiaisille, ne kun meillä tuntuvat tykkäävän talipallojen nutustelusta. Sitten ois ollut valmiita lävistyskorureikiäkin :D .
Tämäkin päivä on ainutkertainen.
mps
suunnittelee Balin-matkaa

Post by mps » Wed Jan 26, 2011 13:59

Hitsi, mä olen ihan erehtynyt... Luulin, että tää on joku koruilu sivusto! Mutta tämähän onkin joku extreme laihdutus ja ihon kiristys/rasvaimu sivusto... :mrgreen:
Mari
Mimme

Post by Mimme » Wed Jan 26, 2011 14:10

mps, tää on sellanen multi-sivusto. Täältä saa tiedon asiaan ku asiaan :D :D
Turkoosi

Post by Turkoosi » Wed Jan 26, 2011 16:35

:rofl: nää on väärässä ketjussa, kuuluisivat tuonne "aina kun masentaa..". Mitä tuohon Nunnulin avautumiseen tulee, niin saisit olla onnellinnen kun noin läheltä piti. Sain joskus vuosia sitten ystävänpäiväkortin jossa oli 10 toivotusta tosinaiselle. Kohta 4 kuuluu: "Jos kokemukset tuovat ryppyjä, mikseivät ne voi tulla jalkapohjiin". Ehkä ne aikaa myöten tuolta kantapään tienoilta vielä valahtavat alemmas.
Locked