OT-löpinät VOL 24

Yleistä keskustelua koruharrastuksesta: korujen suunnittelusta, väreistä, mitoituksesta jne. - eli niistä koruharrastukseen liittyvistä aiheista, joille ei ole omaa osiotaan. Myös jäsenesittelyt kuuluvat tähän osioon.

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Locked
Teyla
lasihelmien lumoissa
Lasku: 5

Re: OT-löpinät VOL 24

Post by Teyla » Sun Mar 06, 2011 13:13

En tiiä miten kameroiden kohdalla on mutta tv:t ja DVD soittimet olivat meillä viime vuoden lopussa hajoamassa ja vaikka takuulapussa oli 1 vuoden takuuaika niin liikkeessä sanoivat että laki on muuttunut ja niissä on 2 vuotta takuuta. ostokuitti jossa on päivämäärä riitti takuulapuksi.
Nunnuli
sijoittaa jalokivilaatuun

Post by Nunnuli » Wed Mar 09, 2011 13:20

Mulla on silmästä räjähtänyt verisuoni. Näytän ihan vampyyriltä tms kun koko silmän normisti valkoinen osa on verenpunainen :shock: Miten se nyt tuollee keskellä yötä? Oonko katsonut pelottavia unia vai mistä tällainen. Mene tässä nyt sitten palolaitokselle koulutukseen. Suihkivat vielä vaahtosammuttimella silmään kun näkevät mut.
"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur." Eli.. Sovulla pienet asiat kasvavat, eripuralla suuretkin hajoavat.
Millainen
suunnittelee Balin-matkaa

Post by Millainen » Wed Mar 09, 2011 20:58

Mä oon niin yliherkkä kaikille silmäjutuille että meinasin pyörtyä kun luin Nunnulin tekstin :D
Puuuh en kestä edes ajatusta silmätippojen laittamisesta, tai katsoa kun jollekin niitä laitetaan...
HelmiElina
Oikea käyttäjä: Olen

Post by HelmiElina » Wed Mar 09, 2011 21:06

Heh, kukaan ei varmastikaan oo niin herkkä tommottisille jutuille ku mun miehen sisko! :) Kukaan ei voi puhua sen kuullen minkäänlaisia lääkäri- tai sairausjuttuja, jos ei halua että tältä lähtee taju.

Kerran oltiin yhdessä salilla ja pyörittelin siinä venytellessä käsiä ja tuumin itekseen, että mikä on ku rutisee nivelet niin kovasti ni WOOOOPS, tämä tipahti saman tien lattialle :wow: :shokki: Siellä se sit keräili itseänsä jonku aikaa ennenku pääs jatkamaan. Eikä muuten oo eka eikä varmasti viimenenkään kerta kun noin käy :D
Yhdellä toisella kerralla yks tuttu pyöritteli käsissään sellasta isoa lääkeruiskua, minkä saa yleensä jonku antibioottipullon tai yskänlääkkeen mukana apteekista. Pahaks onneks tää miehen sisko käveli just ohi ja hienosti tipahti lennosta kesken kävelyn :huh:
-HelmiElina-
Millainen

Post by Millainen » Wed Mar 09, 2011 21:14

Huh, hyvä että joku on vielä herkempi!
Mulla se on vaan silmät ja kyynertaipeet mitkä tekee pahaa. En oikein voi katsoa telkkarista mitään sairaalasarjoja tai huumeleffoja, koska kun nään ku niissä piikitetään syystä tai toisesta kyynertaipeeseen niin pitää heti pistää pää polvien väliin :)
Gilda

Post by Gilda » Wed Mar 09, 2011 21:15

Millainen wrote:Mä oon niin yliherkkä kaikille silmäjutuille että meinasin pyörtyä kun luin Nunnulin tekstin :D
Puuuh en kestä edes ajatusta silmätippojen laittamisesta, tai katsoa kun jollekin niitä laitetaan...
No onneksi sua ei vaivaa kuivat silmät. Minä kostutan silmiäni silmätipoilla monia monituisia kertoja päivässä. (v:sta -05) Ja laitan vielä sitä tuhdimpaa geelitippaa. Mutta kaikkeen kai sitä tottuu, jos on pakko....
Nunnuli

Post by Nunnuli » Wed Mar 09, 2011 22:46

Millainen wrote:Mä oon niin yliherkkä kaikille silmäjutuille että meinasin pyörtyä kun luin Nunnulin tekstin :D
Sitten ei kannattane puhua siitä kun se kaktus tippui avonaiseen silmään... Sen verran vain sanon, että sen episodin jälkeen en ole enää silmien kanssa arkaillut pelata. Niin kauan ja niin paljon sinne piti kaikkia mahdollisia lääkkeitä tunkea leikkauksen jälkeen.
"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur." Eli.. Sovulla pienet asiat kasvavat, eripuralla suuretkin hajoavat.
HopefulRomantic

Post by HopefulRomantic » Thu Mar 10, 2011 0:27

vitsit nunnuli, ja mäku luulin et mä olen onneton kun venäytän varpaani kompastumalla pyjamanlahkeeseen...mut kaktus silmään... mä olen vaan iskenyt nyrkillä
Image
Image
Suntsa

Post by Suntsa » Thu Mar 10, 2011 0:33

HelmiElina wrote:Heh, kukaan ei varmastikaan oo niin herkkä tommottisille jutuille ku mun miehen sisko! :) Kukaan ei voi puhua sen kuullen minkäänlaisia lääkäri- tai sairausjuttuja, jos ei halua että tältä lähtee taju.
Ellei sitten mun (siis ihan aikuinen) tytär, jonka aikana ei saa sanoa esim. sanoja suoni tai suoli. :lol:

Ja noissa silmäjutuissa mieheni. Joskus muinoin pyysin katsomaan, kun mulla oli roska silmässä, ja hän katsoi noin viiden metrin päästä ja sanoi, ettei näy mtään. :lol:
Nunnuli

Post by Nunnuli » Thu Mar 10, 2011 2:51

HopefulRomantic wrote:vitsit nunnuli, ja mäku luulin et mä olen onneton kun venäytän varpaani kompastumalla pyjamanlahkeeseen...mut kaktus silmään... mä olen vaan iskenyt nyrkillä
Kaiken huippu oli, että kissa heitti sen sinne. :nod:
kissanainen

Post by kissanainen » Thu Mar 10, 2011 16:40

No heh!
Näitä lukiessa sai jo nauraa! :lol: :lol: :lol:

Gilda oln aivan oikeassa, kaikkeen taisiis melkein kaikkeen pystyy/ tottuu kun on pakko!
Minua puri aikoinaan kissa pahasti nimettömään sormeen. Se jouduttiin leikkaamaan auki mädän takia. (pureminen oli irtokoiran syy)
Aamulla heräsi mädän hajuun, ja eiku sormea huuhtelemaan ensin vedellä, ja sen jälkeen siihen piti ruiskulla vetyperoxidia.
Haava oli auki luuhun saakka. Kyllä se aluksi tuntui ettei sitä haavaa edes pysty katsomaan mutta niin sen sain
kuntoon kun uhattiin sormen amputoinnilla.
Ennen tätä ja monta muuta episodia pyörrytti jo pelkkä veren näkeminen. :nod:
Kun kohtuus on ehdottomasti aivan liian vähän! ;)

http://eu.iherb.com/me/VetteWoman
HelmiElina

Post by HelmiElina » Thu Mar 10, 2011 21:12

Asiasta toiseen, oottekos pistäny merkille noita Idols -tuomari Ninan kauniita kaulakoruja? Viime viikollakin oli jo tosi kivannäköinen pirtsakka kivikoru ja toi tämänpäivänenkin miellyttää silmää :)
-HelmiElina-
anzu

Post by anzu » Thu Mar 10, 2011 23:20

Mun viime kesänen nilikka tai viime talavinen sormi, ei kyllä ois sopinu heikkohermosille saati sitte ne kaikki muut vammat mitä oon elämän varrella kohannu :D
-anzu
Nunnuli

Post by Nunnuli » Thu Mar 10, 2011 23:41

Papunen otti mun silmästä kuvan :D Ken uskaltaa: löytyy maapallon takaa :twisted:
HopefulRomantic

Post by HopefulRomantic » Fri Mar 11, 2011 0:11

Nunnuli, toi korostaa kivasti sun silmien väriä kyl.....
Image
Image
Locked