Apua, tarvitsen ideoita...

Yleistä keskustelua koruharrastuksesta: korujen suunnittelusta, väreistä, mitoituksesta jne. - eli niistä koruharrastukseen liittyvistä aiheista, joille ei ole omaa osiotaan. Myös jäsenesittelyt kuuluvat tähän osioon.

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Post Reply
Pia
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku: 5

Apua, tarvitsen ideoita...

Post by Pia » Fri Sep 30, 2005 10:12

En tiedä jos tää on se oikea paikka mutta...

Sain pari viikkoa sitten tämmösen äidiltä:

Image

mitä voin tehdä sillä? Se on tosi vanha ja haluisin tehdä joku koru siitä mutta millainen? Mull ei oo ideoita niin kysyn nyt teiltä.
Last edited by Pia on Sun Oct 02, 2005 13:39, edited 1 time in total.
Älä Löi, En Ole Hurrit
SusiSiili
lasihelmien lumoissa
Lasku: 5

Post by SusiSiili » Fri Sep 30, 2005 10:31

Kuinka iso se on?

Valitettavasti en tähän hätään saa kuvaa esille, mutta tein korun tuollaisen riipuksen ympärille. Päällystin riipuksen reunat helmeilemällä joten pelkkä riipuksen kivi näkyy helmien ympäröimänä. Sitten tein korun muokkaamalla Robynin Picot Delight -ohjetta, ja kiinnitin riipuksen helmeilemällä kiinni koruun. Siitä tuli nätti, vaikka itse sanonkin :).
I would imagine if you could understand Morse code, a tap dancer would drive you crazy. -Mitch Hedberg
Henna
Moderaattori
Oikea käyttäjä: Olen

Post by Henna » Fri Sep 30, 2005 21:56

Mä lainasin juuri kirjastosta kirjan nimeltä Creative Jewellery - 33 innovative projects using beads, shells, marbles... Siitä saattaisi olla apua, tai ainakin ideoita, sillä siinä on aika monta projektia, jossa on tehty kaulakoruja tuollaisen isomman osan - yleensä korukiven - ympärille. Jyväskylästä kirja siis löytyi kirjaston hyllystä, mutta enpä tiedä saako sitä muualta yhtä helposti käsiinsä...
Post Reply