OT-löpinää vol. 25

Yleistä keskustelua koruharrastuksesta: korujen suunnittelusta, väreistä, mitoituksesta jne. - eli niistä koruharrastukseen liittyvistä aiheista, joille ei ole omaa osiotaan. Myös jäsenesittelyt kuuluvat tähän osioon.

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

unttura
Swarovski-kuumeessa
Oikea käyttäjä: Olen

Re: OT-löpinää vol. 25

Post by unttura » Sun Mar 18, 2012 3:02

Ihanaa Mustikkainen, tulin todella onnelliseksi puolestasi viestiäsi lukiessa.
Pipisa
sijoittaa jalokivilaatuun

Post by Pipisa » Sun Mar 18, 2012 10:59

Muusta en tiedä kuin että aivan mieletön oli toi sun lamppukoru :love:
En yhtään ihmettele että ko. esine on kiinnittänyt kuuluisampien taiteilijoiden huomion.
Onnea siis kehuista ja upean korun suunnittelusta :wtg:
mustikkainen
Lasku: 5

Post by mustikkainen » Fri Mar 23, 2012 19:14

Voi kiitos! :ooh: Tuli kyllä älyttömän hyvä mieli hänen sanoistaan ja teidän kommenteistanne! Kävin muuten tuosta vielä seuraavan päivänä katsomassa Popovitsin näyttelyn eräässä galleriassa. Herra oli itse paikalla kertomassa näyttelyn upeista kuvanveistotöistään. Hän muisti minut ja tuli juttelemaan kun kiertelin näyttelyä. Lähtiessäni tuli toisenkin kerran jutustelemaan ja toivottamaan hyvää jatkoa. :) Todella mukava ja lämminhenkinen taiteilija!

Näin asiasta kukkaruukkuun, nyt olisi ylioppilaskirjoitukset ohi ja seuraavaksi alkaa valmistautuminen pääsykokeisiin. Ja to do -listalla on myös ennakkotehtävien tekeminen ensi viikon kuluessa. Mutta huh, silti on kyllä helpottunut olo... Ja toisaalta hiukan tyhjä. Lukio on juhlia lukuunottamatta ohi ja tuntematon edessä. Saa nähdä minne päädyn. :)
just bead it.
annie
silmäilee HillTribe-hopeaa

Post by annie » Sun Mar 25, 2012 23:15

suunnitteleeko kukaan kimppaa bali handmadelle? tarvetta olisi hopeisille osille, ulkomaantilaukset vaan ei oikein iteltä onnistu... :)
Through the gates of insanity
On the edge of humanity
She's gonna make her dreams come true

http://annanaarteet.blogspot.com/
piikoru
suunnittelee Balin-matkaa

Post by piikoru » Sat Mar 31, 2012 14:28

Onkohan kevätmuutot jo alkaneet? Meidän neidin sukat ovat ottaneet ja lähteneet johonkin. Täysin käsittämätöntä! Kaksi paritonta sukkaa löytyi kylppäristä mutta muuten - ei parin paria missään.
Mihin ihmeeseen ne voivat _kaikki_ kadota. Kenenkään muun kaapissa tai vaatteiden joukossa ei ole ollu ainoatakaan sen kokoista sukkaparia..
Loulou

Post by Loulou » Sat Mar 31, 2012 15:38

piikoru wrote:Onkohan kevätmuutot jo alkaneet? Meidän neidin sukat ovat ottaneet ja lähteneet johonkin. Täysin käsittämätöntä! Kaksi paritonta sukkaa löytyi kylppäristä mutta muuten - ei parin paria missään.
Mihin ihmeeseen ne voivat _kaikki_ kadota. Kenenkään muun kaapissa tai vaatteiden joukossa ei ole ollu ainoatakaan sen kokoista sukkaparia..
Minä olen kerran todistanut, että pesukone ihan oikeasti syö sukkia. Kone ei tyhjentänyt vettä, ja aukaisin nukkasihdin - ja kas kummaa, siellä oli sukka onnistuneesti tukkimassa poistoputken :).
Kerttu

Post by Kerttu » Sun Apr 01, 2012 14:37

Kiitos Sirpaleelle, jonka uudet kuvat Facebookissa sykähdyttivät niin kovin, että löysin piiiiitkästä aikaa tieni tänne foorumille ja helmetkin innostuivat kälättämään tuolla laatikossa. Ei mulla muuta. :love:
piikoru
suunnittelee Balin-matkaa

Post by piikoru » Mon Apr 02, 2012 15:52

Mysteeri selvisi.. Sukat löytyivät neidin kaapista. :) Hän tunnusti vieneensä ne itse sinne. Yleensä niitä pidetään kylppärissä yhdessä korissa.
Piita

Post by Piita » Fri Apr 13, 2012 8:34

Tervehdys pitkästä aikaa!

Nyt tarttis pakata vielä vaatteet ja lähtä tunnin päästä ajelmanna Jyväskylään. Kädentaitomessuille Paviljonkiin. Tulkaahan moikkaamaan jos liikutte sielläpäin. osasto C43/2 Naavalaisen/ PS Design-paja
Tiedätkö, olen jonkinlaisella matkalla. Matkustan omaan maailmaani, sisimpääni.
Näen mitä olen, avullasi opin hyväksymään mitä näen. -Piita-
Thuja Design

Post by Thuja Design » Fri Apr 13, 2012 10:06

Ajakaa varovasti!Mä lähden huomenaamulla kukonlaulun aikaan,treffataan.Mun osasto on c10/2.Ja ei ole ketään apulaista,ukko mokoma ei suostunut lähtemään mukaan,jää korjaamaan autoansa katsastuskuntoon.Kiitos neuvoista,kun olen tulossa ensimmäistä kertaa.
Pipisa

Post by Pipisa » Fri Apr 13, 2012 21:24

En tiedä katsotteko voice of finlandia mutta Saara Aaltolla oli ihanat helmikorut tavallisista pyöreistä ja yläporatuista vaaleanpunaisista helmistä :ooh:
Kolminkertainen kaulakoru ja rannekorut.
Loulou

Post by Loulou » Fri Apr 13, 2012 22:27

Pipisa wrote:En tiedä katsotteko voice of finlandia mutta Saara Aaltolla oli ihanat helmikorut tavallisista pyöreistä ja yläporatuista vaaleanpunaisista helmistä :ooh:
Kolminkertainen kaulakoru ja rannekorut.
Ei tullut katsottua, mutta piti heti hakea kuva, kun mainitsit: http://static.iltalehti.fi/voiceoffinla ... JID_vf.jpg
Minun makuuni vähän liian hempeät, mutta Saara Aallon herkkään olemukseen sopivat kyllä kuin piste iin päälle :).
kompiainen

Post by kompiainen » Fri Apr 13, 2012 22:53

Ne sopi tyyliin ihan täydellisesti. Vähän kappale meni ohi, kun piti tuijottaa koruja.
~Kun itse tekee, saa sellaisen kun sattuu tulemaan~
mikael0k

Post by mikael0k » Sun May 20, 2012 22:26

JAAAs...pittäsiköhän sitä hankkia aamukampa..alakaa olla nämä poikamiespäivät vähissä :mrgreen:
Loulou

Post by Loulou » Sun May 20, 2012 23:00

Jos oikein ymmärsin, niin Onneksi olkoon! :)
Post Reply