No HÖH...tee niistä koruja...hunski wrote: Sitä suurempi ongelma on, ETTÄ MIHIN NE KAIKKI HELMET JA KORUNOSAT TUNKEE!![]()

Moderators:Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna
No HÖH...tee niistä koruja...hunski wrote: Sitä suurempi ongelma on, ETTÄ MIHIN NE KAIKKI HELMET JA KORUNOSAT TUNKEE!![]()
Yritän kovasti mutta ei taho aina aika riittää ja jostain kumman syystä niitä helmiä tupsahtaa lisää lojumaan ennen kuin on entisiäkään kerinnyt käyttämään...HelmiOrvokki wrote:No HÖH...tee niistä koruja...hunski wrote: Sitä suurempi ongelma on, ETTÄ MIHIN NE KAIKKI HELMET JA KORUNOSAT TUNKEE!![]()
...
Minä olenkin monesti sanonut että terapiaa tämä helmeily on, omakohtaisestikin olen sen niin kokenut vastoinkäymisten ollessa jatkuvasti läsnä.... ja aina se terapeutit voittaaHelmiOrvokki wrote:Väitän, että koruilu ja helmihulluus jossain määrin pelasti mielenterveyden tämän paskamaisen m-diagnoosin saatuani...
Noita vanhoja keskusteluja on vielä tallella...ensimmäinen varsinainen OT-löpinäketju on korukeskustelut sivulla 13Isis wrote: Välillä harmittaa lukea näitä kirjoituksia missä kaipaillaan vanhaa helmettiä, olisi ollut niin kivaa ja mielenkiintoista nähdä tuo "vanha helmetti" - mutta sitten totean että turhaan tässä harmittelen, enhän itsekään mitenkään edistä näitä keskusteluja kun kirjoittelut lähinnä keskittyy tuonne ostokset/ilmoitukset osioon. Ehkäpä meidän "uusien helmettiläisten" pitäisi ottaa itseämme niskasta kiinni ja kirjoittaa tänne muuallekin useammin!!!
... Ja jos ne korut jotenkin ihmeen kaupalla saa kuvattua niin ei niitä kuvia saa ainakaan siitretyä koneelle/ blogiin. Niin tuttua niin tuttua...kompiainen wrote:Mulla ois läjä koruja, mutta en jaksa kuvata niitä blogiin. Miten kuvaaminen on vuodesta toiseen yhtä vastenmielistä hommaa?
Mukava kuulla teidän kaikkien kuulumisia! Pysytään linjoilla, jookos?