Kaala.fi tilanne?

Yleistä keskustelua koruharrastuksesta: korujen suunnittelusta, väreistä, mitoituksesta jne. - eli niistä koruharrastukseen liittyvistä aiheista, joille ei ole omaa osiotaan. Myös jäsenesittelyt kuuluvat tähän osioon.

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

waterwoman
sijoittaa jalokivilaatuun
Oikea käyttäjä: Olen

Re: Kaala.fi tilanne?

Post by waterwoman » Fri Dec 30, 2011 13:43

petriina wrote:Perheessä suruuutisia tullut jokuaika sitten, voi olla että sen takia viivästyy. Ja tietty nyt voi olla että sähköt on poikki, joten sekin häiritsee toimituksia.
No sähköt ei kyllä vaikuta tässä tapauksessa tilanteeseen. Se suuri suru-uutinen on syy tähän, mutta kun ei edes kaalan sivulla ole mitään ilmoitusta, että liike väliaikaisesti suljettu yms.
Useita sähköposteja todellakin lähtenyt eikä mihinkään vastata. Viimeksi viikolla yritin soittaa ja vastaajaan edelleen menee. Nyt sitten kaalan sivun kautta taas eilen laitoin viestiä ja yhteyspyyntöä.
Viikko aikaa vastata ennenkun laitan asian eteenpäin.
:)
elmeri
aloittelee siemenhelmillä

Post by elmeri » Fri Dec 30, 2011 14:07

Kirjoittaja tunnus » To Joulu 29, 2011 17:55

Itse tilasin 25.12.2011 tavaraa tästä liikkeestä, ja makoin Paypal:lla.
Tavaraa ei tullut, liike ei vastannut e-mail kyselyihin ja puhelimeen sain automaattivastauksen "tässä Marja hei, jätä viesti", mutta vaikka jätti soitttopyynnön niin eivät ota yhteyttä.
Kävin poliisille tekemässä rikosilmoituksen, ja rikosnimike on PETOS.
Lähetin myös Paypal:lle viestin, että Kaala ei toimita tilauksiaan.

Petetty
Kyllä mä vielä äimistelen!

Pystyykö tuohon vaadittuun toimitusnopeuteen monikin helmikauppias? tai kukaan verkkokauppias?!

Tilattu keskellä pyhiä, ja rikosilmoitus tehty jo neljän päivän päästä!! :shock: :shock: :shock:
Muikku
Moderaattori
Lasku: 5

Post by Muikku » Fri Dec 30, 2011 14:26

elmerille: on tainnut tulla tunnukselle näppihärö tässä viestissänsä. Tuolla toisessa ketjussa hän sanoo maksaneensa tilauksen 25.11. eli yli kuukausi sitten.
Laskevan taloussuhdanteen aikana on viisainta sijoittaa jalometalleihin. Myös puolijalo- ja jalokivet ovat järkevä sijoituskohde.
- Muikun talousvinkki, ihan merkonomipohjalta -
tunnus

Post by tunnus » Fri Dec 30, 2011 15:53

elmeri wrote::shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :???:

Tilannetta tai asiaa mitenkään tuntematta..... Ompa tunnuksella jumankauta nopeeta toimintaa!!??? :huh: :shock:
Itse asiassa osto ja maksupäivä oli 25.11.2011

Sama
waterwoman

Post by waterwoman » Sat Dec 31, 2011 12:43

Nyt sitten kaala-fi tili on suljettu ja he palauttavat rahat jos tilaus on maksettu. Aika ikävä juttu, jos se kauppa nyt kokonan lopetetaan.
Lila
korukivikasan keskellä

Post by Lila » Sat Dec 31, 2011 15:49

Tällaisen viestin sain sähköpostiini (olen tilannut paikasta monta kertaa):

"Perhettämme kohdanneen suru-uutisen vuoksi, Kaala Designs Oy toiminta on toistaiseksi lopetettu.
Tilauksia tehneisiin asiakkaisiin on oltu yhteydessä, uusia tilauksia ei toimiteta tällä hetkellä.
Tiedotamme verkkokaupassamme ja uutiskirjeellä, jos/kun toimintamme jälleen jatkuu.

ystävällisin terveisin
Kaala Designs"
Wyvern
lasihelmien lumoissa

Post by Wyvern » Sun Jan 01, 2012 3:56

Mä sain kanssa tuon saman viestin sähköpostiini ja nyt on Kaalan nettisivulla asiastakin mainittu näin:

"HUOM!
Kaala Designs Oy:n verkkokauppa on toistaiseksi suljettu henkilökohtaisten syiden vuoksi. Tilauksia tehneisiin asiakkaisiin otetaan yhteyttä."

Oli kuitenkin ihan pakko kokeilla, kun joskus töidenkin puolesta olen nettisivujen toimivuuden kanssa ollut tekemisissä, että onko tilauksen tekemistä jotenkin estetty ja näyttäisi siltä, ettei ole. Eli jos ei nettikaupan etusivulta huomaa tuota ilmoitusta, voi aivan rauhassa surffailla kaupan sivuilla, napsia tuotteita sieltä täältä ostoskoriinsa ja tehdä tilauksen ihan normaalisti. Toivottavasti tästä ei aiheudu ihmisille lisää ihmettelyä ja mielipahaa, kun tilausta ei näy eikä kuulu.
tunnus

Post by tunnus » Mon Jan 02, 2012 20:25

petriina wrote:Perheessä suruuutisia tullut jokuaika sitten, voi olla että sen takia viivästyy.
Juu sain lopulta yhteyden yrittäjään, ja homma on sovittu,
Tilaukseni on peruttu ja rahani palautettu.
Rikosilmoituyksenkin peruin, kun yhteys onnistui.

Surkee homma, jäi joulun jutut tekemättä, kun toimitus ei koskaan tullut.

Alex
waterwoman

Post by waterwoman » Mon Jan 09, 2012 21:35

Tänään palautettiin tilaukseni maksu. Mieluummin olisin ottanut ne tuotteet :cry:
Hellevi

Post by Hellevi » Sat Jan 14, 2012 17:59

Hei! Tein tilauksen joulun alla Kaalaan, ja unohdin koko jutun. Viime viikolla tuli yhteydenotto, että olen tehnyt tilauksen ja palauttivat rahat tililleni. Siellä on perheessä sattunut vakava suruhommeli, joten verkkokauppa on suljettu väliaikaisesti.
aalha
löytänyt aidot helmet

Post by aalha » Fri Feb 10, 2012 22:09

Tätä ketjua lukiessa tuli mieleeni, että jos itselleni sattuisi jotain (olisin vaikka koomassa sairaalassa) ei kellään muulla olisi kyllä mitään pääsyä firman sähköpostiin tai nettisivuille. Menisi melkoisen pitkään että perikunta saisi selviteltyä mitä bisneksiä on meneillään kenenkin kanssa. :(
Partaska
Lasku: 5

Post by Partaska » Thu Feb 23, 2012 22:16

Siis joo tilasin kans ite 30.1 Kaalasta. Ja sitten 2.2 tuli tuo viesti ja laitoinkin tietoni eteenpäin samantein. No nyt tuli sitten 19.2 viestiä sähköpostiin että ollaan kauhian pahoillaan kun ei olla keretty vastaan ja koittavat maksaa mahdollisemman pian rahani takasin. Mä kun kerkesin ihmetteleen 10.2 viestillä kun ei rahoja kuulu vaikka olen tietoni antanut.

No ei ainakaan vielä ole ilmestyneet mun tilille ne eurot jotka maksoin. Mutta jaksan uskoa ja toivoa et vielä tän viikon aikana tuloo....toivottavasti =)
Elämme jännittäviä aikoja.....et älä jännitä =)
Post Reply