Uusi neulontakampanja

Monilla lienee muitakin käsityöharrastuksia kuin helmityöt ja korut. Muut kädentaidot -osio on varattu sekalaisille kädentaitojutuille (neulonta, huovutus, paperiaskartelu jne.)

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Henna
Moderaattori
Oikea käyttäjä: Olen

Uusi neulontakampanja

Post by Henna » Thu Mar 20, 2008 14:49

Apupupu-keräys on päättynyt mutta bongasin uuden SPR:n kampanjan. Nyt pääsee halutessaan vielä helpommalla.
Lasten sukkiahan näppärä kutoja tekee monet illassa :D
Sitä paitsi helposti-kuoressa saa halvalla postitettua useammankin parin. Nyt kaikki jämälankoja kaivelemaan!

http://www.redcross.fi/ajankohtaista/uu ... akampanja/
Ehtisiköhän sitä itsekin vaikka pääsiäislomalla... :idea:
Muikku
Moderaattori
Lasku: 5

Post by Muikku » Fri Mar 21, 2008 9:31

Aivan loistava tapa päästä eroon jämälangoista ja tehdä hyvää samalla kertaa. Kiitos Henna vinkistä :D
Laskevan taloussuhdanteen aikana on viisainta sijoittaa jalometalleihin. Myös puolijalo- ja jalokivet ovat järkevä sijoituskohde.
- Muikun talousvinkki, ihan merkonomipohjalta -
Henna
Moderaattori

Post by Henna » Sat Mar 29, 2008 19:02

Okei, mä otan mallia Juliasta ja julistan seuraavan hyväntekeväisyyshaasteen.
Lupaan arpoa helmiyllärin niiden henkilöiden kesken, jotka toukokuun loppuun mennessä neulovat vähintään kahdet sukat, esittelevät ne täällä ja lähettävät tuohon ekassa viestissä olevaan kampanjaosoitteeseen.

Itse olen saanut viikossa aikaan nämä, ja lisää on tulossa (tosin nyt tuli mieliteko neuloa välillä sukat tuolle Meeri-neidille, jolla ei vielä ole yksiäkään äiskän tekemiä sukkia)

http://lh4.google.fi/henna.niemenmaa/R- ... 35.JPG.jpg
Muikku
Moderaattori

Post by Muikku » Sat Mar 29, 2008 19:41

Yritänpä ottaa haasteen vastaan :D
Laskevan taloussuhdanteen aikana on viisainta sijoittaa jalometalleihin. Myös puolijalo- ja jalokivet ovat järkevä sijoituskohde.
Earthgirl
hamstraa hopeahelmiä

Post by Earthgirl » Sat Mar 29, 2008 21:56

Hmm... mäkin olen tuon sivun huomannut ja ajatellut osallistua. Mutta ehkä tuo Hennan asettama takaraja antaisi hieman potkua aloitukseen. :)
If a dog will not come to you after having looked you in the face, you should go home and examine your conscience.
~Woodrow Wilson
Helrii
silmäilee HillTribe-hopeaa

Post by Helrii » Sun Apr 06, 2008 15:31

Nostetaanpa tätä ketjua, ettei unohtuisi. Vastaan haasteeseen, yhdet sukat on jo valmiina. Haluan omasta puolestani haastaa mukaan erityisesti kaikki Itä-Suomen (Etelä -Karjalan) helmeilijät.
Helrii
silmäilee HillTribe-hopeaa

Post by Helrii » Sun Apr 27, 2008 11:53

Image

Vihdoin ja viimein sain lomalla toiset sukat valmiiksi. Nämä lähtevät huomenna SPR:lle.
Muikku
Moderaattori

Post by Muikku » Tue Apr 29, 2008 19:25

Hieno homma Helrii :D

Minulla ensimmäinen pari vasta menossa, toinen valmis, toinen nilkassa. Mutta onneksi on vielä aikaa.
Polgara
sijoittaa jalokivilaatuun

Post by Polgara » Sun May 18, 2008 16:51

Haa! Pongasin tämän vasta nyt, mutta taidan painua kaivelemaan jämäkoria....Muutenkin sukankudin ollut jo mielessä. :D
Helmet ovat kaikkeus...
Muikku
Moderaattori

Post by Muikku » Sun May 18, 2008 23:06

Olinko aika tyhmä. Aikuisten sukat ja kakkosen puikoilla. INHOAN tehdä sukkia kakkosen puikoilla, ranteet väsyy ja sormet puutuu. Jos saan nämä tämän viikon aikana valmiiksi, olisi vielä jotain realistista mahista saada seuraavat tehtyä - ne tosin lasten koossa ja kolmosen puikoilla vähintään.

*muoks* kuulostipas narisevalta, ei ollut tarkoitus :D
Henna
Moderaattori

Post by Henna » Sun May 18, 2008 23:31

Toivottavasti saat tehtyä, tulee muuten helppo arvonta. Kun en ajatellut laskea itseäni mukaan, niin toistaiseksi Helrii on aika vahvoilla :roll:
Polgara

Post by Polgara » Thu May 29, 2008 12:29

Tässä maikäläisen panos. Vasemman puoleiset on tähän haasteeseen neulotut ja oikeanpuoleiset on aimmin neulottuja mutta aattelin laittaa samaan pakettiin mukaan. Pienemmät tein Alinalle mut ovat vähän isot vielä ja isommat on itselle liian suuret....
Image
Helmet ovat kaikkeus...
Nunnuli

Post by Nunnuli » Thu May 29, 2008 12:36

Voi kun te ootte ihania kun kudotte noita sukkia. Jos vain itsekin osaisin... :roll:
"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur." Eli.. Sovulla pienet asiat kasvavat, eripuralla suuretkin hajoavat.
Henna
Moderaattori

Post by Henna » Thu May 29, 2008 19:02

Hyvä Polgara! Edellenkin tosin arvonnan voi suorittaa kolikolla... Ei mikään ihan hillitön menestys tämä haaste. Noh, kaksi päivää aikaa vielä :roll:
nasu
Swarovski-kuumeessa

Post by nasu » Fri May 30, 2008 22:09

Image
Tässäpä on minun panokseni tähän haasteeseen, pitäähän sitä saada arvontaan lisäjännitystä :) Maanantaina lähtee postia SPR:lle :D
Post Reply