1. Tilata saat niin paljon kuin haluat ja mitä lystäät.
2. Tilauslista pitäisi lähettää minulle viimeistään tiistaina 30.10.2012 klo 20.00 mennessä. Voit lähettää listan heti kun saat sen valmiiksi, nopeuttaa tilauksen tekoa.
3. Listat lähetetään minulle sähköpostitse osoitteeseen anne.tapio@pinneliini.fi. Olen ottanut käyttöön tilauslistan, jonka lähetän sähköpostina osallistujille, tarvittaessa neuvon listan täyttämisessä.
4. Menemme mustilla hinnoilla ja siitä vielä alennusta 5 %, mie lasken sen alennuksen. Tilinumeroni ilmoitan tilauslistassa, tilauksen dollarisumma euroina, esim. 100 dollarin tilaus tekee 100 euroa + 5 euroa, tulisi myös maksaa tililleni 30.10.2012 mennessä, omalta tililtäni siirrän rahat visa-tililleni, josta maksan tilauksen ja siihen menee yleensä muutama päivä ennenkuin rahat siirtyvät. Arviosumma huomioidaan loppumaksuissa. Maksaessasi mainitse Helmetin nimimerkkisi, niin pysyn paremmin kärryillä.
5. Kukin maksaa tilaussummansa mukaisesti rahtia, eli jos koko tilaus on 1000dollaria, oma osuutesi 100dollaria, maksat 10% rahdista. Jos joku tilaa jotain extra painavaa tai tilaa vievää, katsotaan sitten erikseen. Itse maksan samalla tavalla oman tilaukseni kohdalla. Rahti halvimmalla tavalla.
6. Tilauksen päälle tulee siis tullit, ALV (23%) ja mahdolliset kotimaan postikulut. Lähetän tavarat Helposti-kuorissa tai kuplakuoressa miten halvemmaksi tulee ja jos suurempia tavaroita niin sitten postipakettina. Jos olet Rovaniemen seudulta, voit myös hakea tavarat minulta ja säästää kotimaan postikulut.
7. Vaivanpalkkana itselleni kimpan hoidosta 5 euroa/kimppalainen.
8. Lasken loppusumman sitten, kun tilaus on minulla ja kaikki kulut ovat tiedossa. Säästyn näin moninkertaiselta laskemiselta. Muunnan tilauksesi summan euroiksi, lisään tullit ja alvit sekä oman palkkioni ja osuutesi ulkomaan postikuluista ja kotimaan postikulut. Näistä vähennän maksamasi etumaksun. Valuuttakurssin lasken sen mukaan, mitä Visa minulta veloittaa. Samalla voidaan hyvittää sinulle esim puuttuvat tuotteet, tarvitsen silloin pankkitilisi numeron ettei tarvitse rahaa postitella.
9. En vastaa FMG:n sähläyksistä, kadonneista paketeista tai vääristä tuotteista. Reklamoin, jos on tarvetta mutta en ihan parista dollarista mielellään.
terveisin Pinneliini / Anne Tapio