Keväinen FMG kimppa LOPPUMAKSUT LAITETTU SPOSTILLA.

Tarvitsetko jotain pientä, mutta et viitsi tehdä sen takia tilausta helmikauppaan yksin? Haluatko säästää postikuluissa tilaamalla yhdessä jonkun toisen kanssa? Täällä voit sopia kimppatilauksista ja kysellä tilauskaveria.

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Post Reply
jeanie
suunnittelee Balin-matkaa
Oikea käyttäjä: Olen

Keväinen FMG kimppa LOPPUMAKSUT LAITETTU SPOSTILLA.

Post by jeanie » Sat Apr 06, 2013 21:57

Oliskohan innostuneita mukaan lähtijöitä keväiseen kimppaan? Itsellä olis tarve vaijereille ainakin, muusta ei vielä osaa sanoa :lol: .

Kimpan säännöt on seuraavat:
- Tilata saa mitä tykkää, hinnat määräytyy kappalemäärän mukaan. Mustille hinnoille päästään 200 tuotteen määrällä, joten kunhan saadaan sopiva porukka kasaan, niin tuskin on ongelma päästä tähän.
- Maksut laitetaan niin että jokainen maksaa tilaussummansa euroina.
- Kukin maksaa tilaussummansa mukaisesti rahtia, eli jos koko tilaus on 1000dollaria, oma osuutesi 100dollaria, maksat 10% rahdista. Jos joku tilaa jotain ekstra painavaa, katsotaan sitten erikseen. Itse maksan samalla tavalla oman tilaukseni kohdalla. Rahti halvimmalla tavalla.
- Tilauslistat viimeistään 14.4.2013 mennessä, s-postiin jnnsml @ gmail.com. Tilauslistat excel taulukkona tai wordina, laitathan tietosi listaan; nimimerkin täällä, osoitteen sekä yhteystiedot.
- Tullaan itse. En vastaa tullin, FMG:n tai Suomen kuljetuksen mokista. Reklamoin tarvittaessa.
- Tuotteisiin tulee siis lisäksi rahtikulut, mahdolliset tullit, joita ei näissä yleensä tule (jos tulee on yleensä pieniä prosentteja), sekä alv kaikista edellä mainituista.
- Kotimaassa postitan tai vien matkahuoltoon, kumpikin käy. Myös nouto tai treffit järjestyy akselilla Kerava-Helsinki.
- Infoan kimppaan liittyvistä asioista mahdollisimman nopeasti.
- Saa maksaa kimppapalkkiona 5€, ei pakollinen.

Tervetuloa mukaan :).

Mukana:
Piritta Lista tullut maksu näkyy
Kesäkuu Lista tullut maksu näkyy
mps Lista tullut maksu näkyy
Poma Lista tullut maksu näkyy
kokeilija Lista tullut maksu näkyy
Opossumi Lista tullut maksu näkyy
Anuliina Lista tullut maksu näkyy
Ellastiina Lista tullut maksu näkyy
Last edited by jeanie on Thu May 02, 2013 21:02, edited 14 times in total.
Piritta
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku: 5

Re: Keväinen FMG kimppa

Post by Piritta » Sat Apr 06, 2013 23:45

Mulla olis jo lista valmiina 50 tuotteelle ja meinasin jo tilailla yksin, mutta jos saadaan kimppa kasaan, niin aina parempi. Olen siis mukana :) Ja voisin noutaa tuotteet, koska asun Helsingissä.
Kesäkuu
lasihelmien lumoissa
Lasku: 8

Post by Kesäkuu » Sun Apr 07, 2013 8:54

Hei!

Olisin mielelläni mukana.

En ole koskaan sieltä mitään tilannut (olen ihan aloittelija), joten on vähän vaikea hahmottaa, mitä "kannattaisi" tilata, kaikki näyttää niin (liian) kiinnostavalta :D . Jos joku kokeneempi haluaa antaa vinkin, mitä erityistä voisi löytää ja mitä itse tilaatte... Neuvoja otetaan vastaan nöyrästi!

JOka tapauksessa, jos sopii, laitan pienen listan tulemaan.

Kiitos!
"Jos haluat mennä nopeasti, kävele yksin.
Jos haluat päästä pitkälle, kulje yhdessä toisten kanssa." - Afrikkalainen sananlasku
jeanie

Post by jeanie » Sun Apr 07, 2013 9:43

Tervetuloa mukaan Piritta ja Kesäkuu :).

Itse tilailen tuolta tosiaan nyt accuflex vaijeria, ja korunosat on sellaisia mitä tulee yleensä myös tilattua. Tietty jokaisen tarpeet määrittelee mitä sieltä ostaa :). Usein on täällä myös jokin ale kampanja menossa, kuten juuri nyt on tuo spring clearance sale menossa. Alesta olen tilannut sitten jotain dollarin maksavia helminauhoja.
Ellastiina
silmäilee HillTribe-hopeaa

Post by Ellastiina » Sun Apr 07, 2013 13:04

Voisin osallistua, mutta mun tilaus on tosi pieni. :)
"I can't be impossible, I exist." -Sheldon Cooper-
Piritta

Post by Piritta » Sun Apr 07, 2013 13:11

Mä saan mun tilausta varmaan vähän isommaksikin :D
jeanie

Post by jeanie » Sun Apr 07, 2013 13:19

Tervetuloa mukaan Ellastiina, kaikki mahtuu mukaan on sitten pieni tai iso tilaus :).

Mä yritän kans kovasti pitäytyä kohtuullisessa tilauksessa...
mps

Post by mps » Sun Apr 07, 2013 13:51

Saako ilmoittautua mukaan pienellä varauksella? Tarvetta olisi, mutta en ole varma ehdinkö laittaa tilauksen sulle tuohon mennessä. Mulla on ensi viikko niin hurja töissä. Eli jos mun tilaus ei ole dead lineen mennessä sulla, perään ei tarvitse huudella. Sit en ole ehtinyt. Menee nimittäin yö töiksikin ensi viikko jos ei ihmettä tapahdu.
Mari
jeanie

Post by jeanie » Sun Apr 07, 2013 15:03

mps wrote:Saako ilmoittautua mukaan pienellä varauksella? Tarvetta olisi, mutta en ole varma ehdinkö laittaa tilauksen sulle tuohon mennessä. Mulla on ensi viikko niin hurja töissä. Eli jos mun tilaus ei ole dead lineen mennessä sulla, perään ei tarvitse huudella. Sit en ole ehtinyt. Menee nimittäin yö töiksikin ensi viikko jos ei ihmettä tapahdu.
Saa ja päivämäärä ei ole mikään ehdoton :), jos kaikille passaa siirtäminen, esim 17.4? Auttaisko yhtään sua mps? Ja tervetuloa mukaan :).
Kesäkuu
lasihelmien lumoissa
Lasku: 8

Post by Kesäkuu » Sun Apr 07, 2013 15:49

Hei, apua!

Mitä tietoja tuotteista (nimi, tuotenumero, kappalemäärä) haluat exceliin? Mitkä hinnat laitan sinne?

Kyselee tietämätön kesäkuu
"Jos haluat mennä nopeasti, kävele yksin.
Jos haluat päästä pitkälle, kulje yhdessä toisten kanssa." - Afrikkalainen sananlasku
mps

Post by mps » Sun Apr 07, 2013 16:01

Tajusin juuri, että 14. onkin sunnuntai ja lauantai-iltana mulla on aikaa tehdä listani!
Eli pysytään vaan aikataulussa!
Mari
jeanie

Post by jeanie » Sun Apr 07, 2013 17:43

Kesäkuu wrote:Hei, apua!

Mitä tietoja tuotteista (nimi, tuotenumero, kappalemäärä) haluat exceliin? Mitkä hinnat laitan sinne?

Kyselee tietämätön kesäkuu
Jos sulta löytyy word niin helpoiten saat tehtyä listan copy pastella ostoskorin suoraan wordiin ja siihen lisäksi sun yhteystiedot ja nimimerkki :). Ja hinnat näkyy sitten siinä myös.
Kalottikuupatar

Post by Kalottikuupatar » Sun Apr 07, 2013 18:27

Mä en varmaankaan osaa oikeilla hakusanoilla etsiä kun en kategoriaakaan löydä, mutta onko FMG:llä sellaisia metallisia peruspantoja ollenkaan myynnissä? Kelleen parempaa tietoa? Koska jos järkevää hiuskampetta löytyy voisin keksiä hyvän syyn ottaa myös muutaman kymmentä muuta juttua mitä niin kauheesti tarttee :D Mut jos ei niin sit en kyllä lähde ollenkaan koska pakko etsiä joku mistä saa, ei kehtaa kahteen revetä :D
Poma

Post by Poma » Sun Apr 07, 2013 19:43

Mukana
kokeilija

Post by kokeilija » Mon Apr 08, 2013 16:44

Mukaan jos mahtuu :). Olen visusti pysynyt poissa Kimppaosiosta etten vaan sortuisi tilailemaan, mutta tätä FMG:tä olen kyllä odottanut.
Post Reply