Keväinen FMG kimppa LOPPUMAKSUT LAITETTU SPOSTILLA.
Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna
Re: Keväinen FMG kimppa
Joko paketti tuli?
-
- suunnittelee Balin-matkaa
- Oikea käyttäjä: Olen
Ei ehtinyt perjantaille
, vaikka sen tullasin to. Toivon mukaan ma täällä
!

-
No niin, sain paketin eilen illalla postista
. Lajittelen tänään, Poman kanssa oli puhetta treffeistä huomenna, pääsisikö muut halukkaat huomenna noutamaan helmiä esim hgin rautatieasemalta? Lasken loppusummat heti kun ehdin, on meneillään aika sekava juttu, kun mua kohtaan on tehty petos jota joudun samalla selvittää. Joten pahoittelut etukäteen jos en ihan heti ole summia tai muita saanut valmiiksi.

Moikka! Jos saat kimpan selvitetyksi huomiseksi, niin mä voisin tulla rautatieasemalta hakemaan.
Petos, tosi ikävää
Petos, tosi ikävää

-
- lasihelmien lumoissa
- Lasku: 8
Moikka!
Onpa sulla ikävä tilanne
Minä asun Espoossa ja voisin myös tulla huomenna hakemaan rautatieasemalta omani, riippuen vähän kellonajasta toki.
Onpa sulla ikävä tilanne

"Jos haluat mennä nopeasti, kävele yksin.
Jos haluat päästä pitkälle, kulje yhdessä toisten kanssa." - Afrikkalainen sananlasku
Jos haluat päästä pitkälle, kulje yhdessä toisten kanssa." - Afrikkalainen sananlasku
Minäkin voisin Rautatieasemalta noutaa, mutta sopiiko mikän muu päivä kuin huominen?
Huominen sopii. Sano vaan tarkempi paikka ja aika.
-
Tavarat lajiteltu
. Ihanuuksia kaikilla
, mä oisin voinut ison osan huolia itsellenikin...
teette varmasti upeita koruja näistä/näillä
.
Huomenna suuntaan näillä näkymin ullanlinnanmäelle piknikille noin klo 13 aikaan eli olen tulossa siihen aikaan junalla hkiin. Tähtään junaan joka on 12.41 stadissa eli siihen aikaan voitaisiin tavata asemalla vaikka siinä laiturien päässä missä on hedelmäkoju
. Ilmotelkaa kuka pääsee paikalle, niin laitan teille mun puhelinnron vielä viestillä tulemaan, siltä varalta ettei löydetä toisiamme.
Mikä päivä sulle kokeilija sopisi? Pääsen tulemaan aika hyvin miten vaan kun kotosalla olen, tai sitten nakitan miehen tipauttamaan paketin sulle työmatkalla
.
NIIN JA HYÖDYNNÄN SMARTPOSTIN TARJOUSTA 4€/PAKETTI, JOKA VOIMASSA 3.5 ASTI. JOS HALUAT PAKETIN JOHONKIN TIETTYYN SMARTPOSTIN AUTOMAATTIIN, NIIN ILMOITA
. PAITSI ELLASTIINA SAA VALITA LAITETAANKO SMARTPOSTILLA VAIKO POSTIIN, VOI OLLA ETTÄ MENEE POSTISSA PIENEMMILLÄ KULUILLA EHKÄ?
Ja loppumaksut on lähes tulkoon laskettu, käyn ne vielä uudelleen läpi ja annan summat teille, kun nuo tarvittavat kotimaan postit oon laskenut mukaan
.

Huomenna suuntaan näillä näkymin ullanlinnanmäelle piknikille noin klo 13 aikaan eli olen tulossa siihen aikaan junalla hkiin. Tähtään junaan joka on 12.41 stadissa eli siihen aikaan voitaisiin tavata asemalla vaikka siinä laiturien päässä missä on hedelmäkoju

Mikä päivä sulle kokeilija sopisi? Pääsen tulemaan aika hyvin miten vaan kun kotosalla olen, tai sitten nakitan miehen tipauttamaan paketin sulle työmatkalla

NIIN JA HYÖDYNNÄN SMARTPOSTIN TARJOUSTA 4€/PAKETTI, JOKA VOIMASSA 3.5 ASTI. JOS HALUAT PAKETIN JOHONKIN TIETTYYN SMARTPOSTIN AUTOMAATTIIN, NIIN ILMOITA

Ja loppumaksut on lähes tulkoon laskettu, käyn ne vielä uudelleen läpi ja annan summat teille, kun nuo tarvittavat kotimaan postit oon laskenut mukaan

Re: Keväinen FMG kimppa LAJITELTU :), TREFFIT 1.5.
Mulle sopisi parhaiten ensi viikolla, joko aamusta tai töiden jälkeen. Tosin minäkin voisin nakittaa miehen hakemaan jostain. Missäs päin miehesi töissä on, Helsingin keskustassa vai kauempana? Pistetään miehet "töihin", saishan nekin jotain meidän koruilun eteen tehdä
.

-
Mies on töissä Espoossa, ni ois lähes matkan varrella. Täytyy nyt vielä kysyä onnistuuko, tekee kuitenkin liikkuvaa työtä, joka tarkoittaa ettei aina työpäivä pääty siellä espoossa. Mut ensi viikko sopii, voin hurauttaa junallakin helsinkiin ei onkelmaa
.

Mä tulen huomenna treffeille noutamaan omani! 

-
- lasihelmien lumoissa
- Lasku: 8
Kiva! Mä tuun huomenna hakemaan myös omani. Hedelmäkojulla tavataan! 

"Jos haluat mennä nopeasti, kävele yksin.
Treffeille tulossa.
-
Hieno homma
, laitan sullekin mun nron vielä.

- Ellastiina
- silmäilee HillTribe-hopeaa
- Lasku: 5
Laita vaan SmartPostiin (Citymarket Seppälä), se on näppärästi kauppareissun yhteydessä.jeanie wrote: PAITSI ELLASTIINA SAA VALITA LAITETAANKO SMARTPOSTILLA VAIKO POSTIIN, VOI OLLA ETTÄ MENEE POSTISSA PIENEMMILLÄ KULUILLA EHKÄ?

"I can't be impossible, I exist." -Sheldon Cooper-