Kesä GLP, Pänisteri

Tarvitsetko jotain pientä, mutta et viitsi tehdä sen takia tilausta helmikauppaan yksin? Haluatko säästää postikuluissa tilaamalla yhdessä jonkun toisen kanssa? Täällä voit sopia kimppatilauksista ja kysellä tilauskaveria.

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Post Reply
maripauliina
silmäilee HillTribe-hopeaa
Oikea käyttäjä: Olen

Re: Kesä GLP, Pänisteri

Post by maripauliina » Wed Jun 19, 2013 12:00

Kävin päivittämässä listaani, yksi shell pearl-laatu tuli tiputettua pois, kahdessa nostin omia määriäni koska tah-too niitä itselleen.
Suntsa
sijoittaa jalokivilaatuun

Post by Suntsa » Wed Jun 19, 2013 17:35

Niin nämä siis laitoin vielä eilen omaan listaani, kaikkia 5 nauhaa:
SL45111 Multicolor Synthetic Turquoise Wheels 3x5mm 13g
65g $2.05
10.25
SL26824-2 Multicolor Synthetic Turquoise Plain Round Beads 6mm 21g
105g $0.41
2.05
SL26824-3 Multicolor Synthetic Turquoise Plain Round Beads 8mm 38g
190g $0.39
1.95
Kalottikuupatar
suunnittelee Balin-matkaa

Post by Kalottikuupatar » Wed Jun 19, 2013 20:40

Noniin, lista lähetetty ja rahat siirretty tänään säästöpankista. Katsotaan näkyykö ennen juhannusta :)
Suntsa

Post by Suntsa » Thu Jun 20, 2013 2:30

Nunnuli wrote:Pänisteri ottais Kukilta SL72756 Clear Quartz Long Chips 6x28mm yhden nauhan.. olettaen, että tämä menee tilaukseen.
Tiedän, että olen nyt ärsyttävän myöhässä, eikä tätä siksi tarvitse huomioida, mutta, jos vielä on mahdollista, voisko mullekin laittaa yhden nauhan näitä. Olen jo maksanut muut, mutta maksan tämän sitten vielä. :oops: Sori sata kertaa, mutta olen niin huonosti kerennyt tähän keskittymään, ja nyt vasta hokasin nuo. :mrgreen:
anuliina

Post by anuliina » Thu Jun 20, 2013 8:04

Maksu lähtenyt säästöpankin kautta.Iloista , aurinkoista ja turvallista juhannusta kaikille helmettiläisille läheisineen.
kissanainen

Post by kissanainen » Thu Jun 20, 2013 13:59

Lista lähetetty molemmille. Rahat lähtee iltapäivällä.
Aurinkoista juhannusta kaikille! 8) :viuh:
Muoks. Maksettu!
Kun kohtuus on ehdottomasti aivan liian vähän! ;)

http://eu.iherb.com/me/VetteWoman
Nunnuli
Lasku: 5

Post by Nunnuli » Thu Jun 20, 2013 18:27

Nelly wrote:Ja heti listan lähetettyäni huomasin että noi peacockin painot jäi puuttumaan lopullisesta gramma määrästä. Lisäätkö Nunnuli mulle siihen 92g vai lähetänkö uuden listan kokonaan? :oops:
Minä tarkistan kaikki firman sivuilta, että menee valuutat ja painot varmaan oikein. Tilausnumerot ja tilattava määrä on tärkeimmät tiedot mulle. Tämä siis tällä ok.
"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur." Eli.. Sovulla pienet asiat kasvavat, eripuralla suuretkin hajoavat.
Nunnuli

Post by Nunnuli » Thu Jun 20, 2013 18:29

Suntsa wrote:
Nunnuli wrote:Pänisteri ottais Kukilta SL72756 Clear Quartz Long Chips 6x28mm yhden nauhan.. olettaen, että tämä menee tilaukseen.
Tiedän, että olen nyt ärsyttävän myöhässä, eikä tätä siksi tarvitse huomioida, mutta, jos vielä on mahdollista, voisko mullekin laittaa yhden nauhan näitä. Olen jo maksanut muut, mutta maksan tämän sitten vielä. :oops: Sori sata kertaa, mutta olen niin huonosti kerennyt tähän keskittymään, ja nyt vasta hokasin nuo. :mrgreen:
Käy oikein hyvin olettaen, että ne menee tilaukseen eli Kuki ottaa itse riittävän määrän näitä.
"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur." Eli.. Sovulla pienet asiat kasvavat, eripuralla suuretkin hajoavat.
Nunnuli

Post by Nunnuli » Tue Jun 25, 2013 12:20

Tämä on ollut nyt tekemättä kun töissä piti yövuoroissa juhannuksena enkä kerennytkään kaikkea. Kumma kun työpaikalla ei ehdi tällaisia kokoamaan :shock: No.. nyt kun piti laittaa listat kuntoon, huomasin, etten ole saanut listoja seuraavilta: Vernada, Kuki ja Korufani. Pänisteri istuu laiturilla eikä sillä ole läppäriä mukana, mutta lupasi tarkistaa illemmalla josko ne olisi menneet hänelle.

Seuraavien listat on tulleet: Isis, Anuliina, MariPauliina, Lumijo, Nelly, Kalottikuupatar, Kissanainen, Suntsa ja Anninka. Olin tarkistavinani, että tässä olisi kaikki.
Vernada
suunnittelee Balin-matkaa

Post by Vernada » Tue Jun 25, 2013 16:06

Voi, olin varma, että olin jo lähettänyt listat teille molemmille - laitoin ne nyt uudestaan! Ilmoitelkaa, jos ei näy.
Pänisteri

Post by Pänisteri » Tue Jun 25, 2013 18:56

Korufanin lista löytyi minulta, Vernadalta tuli uudelleen lista, Kukin listaa en löytänyt, voi olla, että on tullut, mutta nyt en sitä löytänyt mistään.
Harrastukset on väärät jos ei kaikki rahat mene...
Nunnuli

Post by Nunnuli » Wed Jun 26, 2013 0:45

Kukia vailla valmista. Huomenna on taas työilta, mutta yritän ehtiä tämän loppuun jos vain se Kukin tulisi. Siellä taisi kuitenkin olla jotain jakojuttuja Kukilla, jotka vaikuttaa sitten muihin. Katsotaan huomiseen tuleeko se lista.
Nelly
Swarovski-kuumeessa

Post by Nelly » Wed Jun 26, 2013 8:57

Jos Kukilta ei tule listaa niin sopiiko että otan sitten itse sen kaikki 5 nauhaa (alunperin piti ottaa 3 nauhaa Kukilta)?
kukilta:
SL72067 Crystal Quartz Small Nuggets Approx.10mm $2.25 3 nauhaa Lisätty 15.6
Pänisteri

Post by Pänisteri » Wed Jun 26, 2013 10:02

Kyllä varmasti kukiltakin on lista tulossa, koska raha on tilillä. Yritän vielä kaivaa sähköpostia, palaan asiaan!
Harrastukset on väärät jos ei kaikki rahat mene...
Nunnuli

Post by Nunnuli » Wed Jun 26, 2013 11:09

Pänisteri wrote:Kyllä varmasti kukiltakin on lista tulossa, koska raha on tilillä. Yritän vielä kaivaa sähköpostia, palaan asiaan!
Jos rahakin on jo tullut, niin vois ehkä ottaa riskin ja laittaa tilaukseen sen mukaan mitä on täällä ilmoittanut. Hänhän voi olla jossain kesäreissulla ilman tietsikkaa. Odotellaan vaikka klo 20 asti ja sitten laitan listan Pänisterille.
Post Reply