Koralky.cz -tsekkilasitilaukseen osallistujia?

Tarvitsetko jotain pientä, mutta et viitsi tehdä sen takia tilausta helmikauppaan yksin? Haluatko säästää postikuluissa tilaamalla yhdessä jonkun toisen kanssa? Täällä voit sopia kimppatilauksista ja kysellä tilauskaveria.

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Tepatypy
korukivikasan keskellä
Oikea käyttäjä: Olen

Koralky.cz -tsekkilasitilaukseen osallistujia?

Post by Tepatypy » Thu Jan 02, 2014 16:33

Olisiko arvoisilla helmettiläisillä kiinnostusta tsekkilasihelmiin? Haluaisin tehdä kimppatilauksen Koralkyyn --> http://www.koralky.cz/

Siellä on ihania uutuuksia joita himoan, esimerkiksi uudet terracotta-kuvioidut lasihelmet kuolattavissa väreissä (http://www.koralky.cz/sklenene-koralky/ ... erracotta/)...

Osallistujia kimppaan kuulutan siksi, että postikulut tuonne ovat aikaisempien kokemuksieni mukaan suolaiset. MUTTA kulut eivät juurikaan nouse vaikka tilaisi paljonkin. Noin 25 euron postikuluilla sai viimeksi kaksi kiloa helmiä kotiovelle --toisaalta myös muutama sata grammaa maksoi saman verran. Koralkyn hinnat ovat muuten mielestäni melko kohtuulliset, eikä tulleista tms. tarvitse huolehtia EU:n sisäisessä tilauksessa. Valikoimasta löytyy erityisesti fire polished -osiosta (brousene perle) koko- ja värivaihtoehtoja todella laajasti, täältä saa myös superlaadukasta vahvemmin hopeoitua kuparilankaa järkihintaan (postribreny drat). Olen käyttänyt tuota paljon ja hopeointi säilyy hyvänä ja kirkkaana enkä ole vielä tähän asti saanut sitä millään kulumaan pois.

Elä ahistu, vaikka sivut ovat tsekin kielellä, ja hinnat korunoissa - kuvat puhuvat kuitenkin puolestaan, 25 Kc = noin 1 €, ja google translate auttaa :)

Koska haen postikulujen jakajia, ei tarvi maksaa kimppamaksuja. Ehdotan seuraavaa järjestelyä tilauksen suhteen:
- kaikkea saa tilata ja niin paljon kuin haluaa
- tilauslistat excelissä, word-tiedostona, kuvankaappauksena ostoskorista tms. selvänä listana minulle sähköpostiini viimeistään 30.1.2014, teen tilauksen 31.1.2014. Laita mukaan helmetti-nimimerkki, oma nimi ja osoite, sekä puhelinnumero ja toivottu smart-automaatti/postitoimisto varmuuden varalle. Jos saisit nämä mukaan tilauslistaan, aina parempi, mutta myös sähköpostiviestin sisällössä kelpaa.
- maksu etukäteen tililleni, muunna summa kurssilla 25 Kc = 1 € ja pyöristä seuraavaan ylempään tasakymppiin (esim. 1054 Kc = 42,16 €, pyöristä 50 €), niin saadaan sekä ulkomaan että kotimaan postikuluja korvattua. Jos tilaajia on kovin vähän, voi tulla lisämaksua, ja toisaalta jos useampi innostuu, voi tulla palautusta. Jos tulee kovin iso tilaus, odottelen kaikkien maksut ennen kuin tilaan. Koska tilaus pitää maksaa tilisiirtona ja veikkaan että ihan satasella tästä ei selvitä, odottelen että kaikki maksut näkyy ennen kuin pistän tilauksen menemään!
- tasataan maksut todellisen luottokortiltani veloitetun Koralkyn ilmoittaman kurssin mukaan. Korunan kurssi vaihtelee jonkin verran, ottakaa tämä huomioon!
- jaetaan ulkomaan postikulut tasan osallistujien kesken (myös minä maksan osani). Jos joku tilaa ihan pikkuisen tai todella hervottoman paketin, katsotaan asiaa uudelleen.
- postitan kotimaassa halvimmalla tavalla, tämä voi olla joko helposti-kuori tai smartpostipaketti, tilatusta määrästä riippuen. Myös muusta järjestelystä voi sopia. Nouto Kuopiosta onnistuu myös.

Tilauslistat voi laittaa tulemaan tänne --> terhi-yp-(at)g-mail.com (kaikki väliviivat pois, (at) = @ )

Jos kimppaan tulee lisäkseni vähintään kaksi osallistujaa, niin tilaus toteutuu.

helmi-intoa ja iloista uutta vuotta kaikille!

t. Tepa

Mukana
Lumijo lista tullut 70 € näkyy Loppumaksu 69,08 € -> sulle 0,92 € loppumaksu kuitattu :)
kissanainen lista tullut 46 € näkyy Loppumaksu 44,67€ -> sulle 1,33 € loppumaksu maksettu
manusa lista tullut 100 € näkyy Loppumaksu 90,78 € -> sulle 9,22 € loppumaksu maksettu
Nunnuli lista tullut 15 € näkyy Loppumaksu 17,39 € -> mulle 2,39 € loppumaksu maksettu
Mymmeli lista tullut 15 € näkyy Loppumaksu 14,48 € -> sulle 0,52 € loppumaksu kuitattu :)
Korufani lista tullut 45 € näkyy Loppumaksu 39,27€ -> sulle 5,73 € loppumaksu maksettu
anninka lista tullut 80 € näkyy Loppumaksu 70,91€ -> sulle 9,09 € loppumaksu maksettu
Opossumi lista tullut 30 € näkyy Loppumaksu 29,66€ -> sulle 0,34 €
--- Kimppa tältä erää täynnä! Suunnittelen kyllä uutta tilausta keväämmällä joko tänne tai starbeadsille :)
Last edited by Tepatypy on Tue Feb 18, 2014 22:43, edited 28 times in total.
Lumijo
silmäilee HillTribe-hopeaa

Re: Koralky.cz -tsekkilasitilaukseen osallistujia?

Post by Lumijo » Thu Jan 02, 2014 17:38

eipä tarvi monta kertaa pyydellä täällä yks lasihelmifriikki tulisi mukaan o/
kissanainen
sijoittaa jalokivilaatuun

Post by kissanainen » Thu Jan 02, 2014 21:40

Vahvemmin hopeoitu laadukas kuparilanka kiinnostaa kovin!

Olen mukana, kokeillaan. :wtg:
Kun kohtuus on ehdottomasti aivan liian vähän! ;)

http://eu.iherb.com/me/VetteWoman
Tepatypy
korukivikasan keskellä

Post by Tepatypy » Thu Jan 02, 2014 22:21

Jee! Mahtavaa! Tilaus toteutuu siis varmasti kun kaksi jo ilmottautui... lähdenpä tästä tekemään toivelistaa itsekin! Enkä edes haaveile kohtuudesta!
manusa

Post by manusa » Thu Jan 02, 2014 23:46

Tulen kimppaan mukaan :jippii:
Tepatypy
korukivikasan keskellä

Post by Tepatypy » Fri Jan 03, 2014 9:00

Tervetuloa manusa!
Huomasin juuri, että tilauksesta saa alennusta, kun tilaa tarpeeksi paljon. Viimeksi näkyi olevan -10% kun tilaussumma oli yli 3000 Kc (sanoisin, että ylittyy helposti :D ) Ilmoittelen sitten lopullisen alennusmäärän ja tasaan palautuksissa!
Nunnuli
Lasku: 5

Post by Nunnuli » Fri Jan 03, 2014 11:06

Minua myös kiinnostaisi kokeilla.. eli mukana :nod:
"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur." Eli.. Sovulla pienet asiat kasvavat, eripuralla suuretkin hajoavat.
Mymmeli

Post by Mymmeli » Fri Jan 03, 2014 11:31

Minä haluaisin myös tähän kimppaan. :D
Korufani
Swarovski-kuumeessa

Post by Korufani » Fri Jan 03, 2014 12:26

Tulen mukaan.
Tepatypy
korukivikasan keskellä

Post by Tepatypy » Fri Jan 03, 2014 14:35

Tervetuloa Mymmeli, Nunnuli ja Korufani!

Jottei lajittelusta tulisi liian iso homma näin ensikertalaiselle kimppajärjestäjälle, rajaan tämän maksimissaan kahdeksan hengen kimpaksi (+ minä). Minun lisäkseni meitä on nyt kuusi, joten vielä kaksi mahtuu mukaan. Toivottavasti helmipusseissa on jonkinlaiset koodit (en millään muista oliko näin), muuten lajittelu kaikkien lukemattomien vain hiukan toisistaan poikkeavien värisävyjen kesken voi käydä.... hmm, mielenkiintoiseksi! :D
amorosa

Post by amorosa » Fri Jan 03, 2014 15:33

Minä, minä o/ . Vähän kyllä kieliasu ahdistaa, mutta onneksi on aikaa melkein kuukausi :lol: .
Tämäkin päivä on ainutkertainen.
Lumijo

Post by Lumijo » Fri Jan 03, 2014 16:05

Samaa totesin tuosta kieliasusta, mutta kuvat ja tuotteet puhuvat puolestaan:) Etsin kyllä kuumeisesti sitä englannin lippua jostain nurkasta:)
amorosa

Post by amorosa » Sat Jan 04, 2014 12:32

Samaa lippua minäkin etsin :lol:
Tämäkin päivä on ainutkertainen.
anninka
suunnittelee Balin-matkaa

Post by anninka » Sat Jan 04, 2014 13:56

Mahdunko vielä mukaan??
manusa

Post by manusa » Sat Jan 04, 2014 13:59

Hei
Minulla ei ole sähköpostiosoitettasi eikä tilinumeroasi maksua varten.
Sivut kahlattu läpi ja tilaus tehty. :huh:
Post Reply