Koralky.cz -tsekkilasitilaukseen osallistujia?

Tarvitsetko jotain pientä, mutta et viitsi tehdä sen takia tilausta helmikauppaan yksin? Haluatko säästää postikuluissa tilaamalla yhdessä jonkun toisen kanssa? Täällä voit sopia kimppatilauksista ja kysellä tilauskaveria.

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Tepatypy
korukivikasan keskellä
Oikea käyttäjä: Olen

Re: Koralky.cz -tsekkilasitilaukseen osallistujia?

Post by Tepatypy » Sat Jan 04, 2014 19:06

anninka ja amorosa, tervetuloa mukaan! Nyt onkin kimppa täynnä.

Eipä sivuilta tosiaan löydy tekstiä englanniksi. Itse teen niin, että pidän toisessa välilehdessä auki google translate-sivua niin suht nopeasti saa tekstit käännetyksi jotenkuten ymmärrettäviksi.

Manusa, laitan tuonne ekaan viestiin sähköpostiosoitteeni tilauslistoja varten, tilinumeron saa paluupostissa kun laitat tilauslistan!

Nyt ei sitten kyllä milläääääään malttaisi odottaa kuun loppuun tilauksen tekemistä!! :D :oops:

Plarailin aikaisempia tilauksiani koralkyyn, ja maksu tänne hoidettiinkin tilisiirrolla euroina (ilmoittavat itse eurosumman sähköpostilla), ja maksun saavuttua lähettävät paketin kolmen päivän sisällä. Matkalla on kestänyt noin viikon. Jos oikein käsitin, postimaksu on suurin piirtein sama (700 Kc kiepeillä) 1-3 kg välillä eikä juurikaan halvempi pienempänäkään pakettina. Postikulujen hinta on suoraan tsekkipostin veloittama hinta, ja kävin tavaamassa laskuria (ceskaposta.cz) ja näyttäisi siltä, että 1 kg lisäpaino tästä ylöspäin kymmeneen kiloon asti toisi noin 100 Kc/kg lisää postikuluja. Maksu kuitenkin riippuu myös paketin muodosta ja sitä ei oikein voi etukäteen arvioida.

5000 Kc helmitilauksesta pitäisi tulla jo 20 % alennus! Eihän se ole kuin reilu 200 €, eiköhän me tuohon ylletä!
Opossumi
Swarovski-kuumeessa

Post by Opossumi » Mon Jan 06, 2014 22:07

Oi ei, huomasin tämän kimpan liian myöhään :( Saanko ilmoittautua varalle, jos joku joutuukin perumaan osallistumisensa.......? :oops:
Lumijo
silmäilee HillTribe-hopeaa

Post by Lumijo » Mon Jan 06, 2014 22:38

Mun puolestani ainakin voi kimppaa aikaistaa, kuun loppuun on niin pitkä aika :wink:
amorosa
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku: 5

Post by amorosa » Tue Jan 07, 2014 15:43

Opossumi wrote:Oi ei, huomasin tämän kimpan liian myöhään :( Saanko ilmoittautua varalle, jos joku joutuukin perumaan osallistumisensa.......? :oops:
Saan helposti tarvitsemani tuotteet nyt muualtakin, joten perun osallistumiseni ja Opossumi saa paikkani :D .
Tämäkin päivä on ainutkertainen.
Opossumi
Swarovski-kuumeessa

Post by Opossumi » Tue Jan 07, 2014 21:55

amorosa wrote:Saan helposti tarvitsemani tuotteet nyt muualtakin, joten perun osallistumiseni ja Opossumi saa paikkani :D .
Kiitos amorosa :ooh:
Nunnuli

Post by Nunnuli » Tue Jan 07, 2014 22:48

Mulla on myös lista valmiina. Aikaistaminen käy siis oikein hyvin myös mulle.
"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur." Eli.. Sovulla pienet asiat kasvavat, eripuralla suuretkin hajoavat.
manusa
silmäilee HillTribe-hopeaa

Post by manusa » Tue Jan 07, 2014 23:42

Lähetin tilaukseni ja maksun OP:n kautta. :nod:
Tepatypy
korukivikasan keskellä

Post by Tepatypy » Tue Jan 07, 2014 23:43

Käyhän tämä näinkin, tervetuloa Opossumi ja heihei amorosa :) Jos amorosa kuitenkin tahtoisit jotain tilata, niin kyllä sinäkin silti kimppaan mahdut.

Voimme aikaistaa tilausta, jos se sopii kaikille, mutta jos siitä on yhdellekin kimppalaiselle haittaa niin pysytään alkuperäisessä aikataulussa. Aikaistettu päivämäärä voisi olla vaikka listat ja rahat minulla pe 17.1., teen tilauksen viikonlopun aikana? Ilmoitelkaa tässä tai yv:llä mitä olette asiasta mieltä, tämän viikon aikana jos mahdollista.

Onneksi en löytänyt vaatealennusmyynneistä mitään. Voi nekin rahat käyttää helmiin! <3
Suntsa

Post by Suntsa » Wed Jan 08, 2014 0:53

No mahtuisinko mä sitten vielä Amorosan tilalle, kun pikkusen tilaisin ainakin tuota vahvasti hopeoitua lankaa... :oops:
anninka
suunnittelee Balin-matkaa

Post by anninka » Wed Jan 08, 2014 13:43

Tutustuin nyt paremmin tuohon tarjontaan ja ihan mielenkiinnosta kyselisin että onkohan muidenkin ostoskoreissa 50+ eri tuotetta? :huh: Niin paljon kaikkea mitä haluaisi! Ehkä täytyy hieman vielä karsia, vaan eivät nuo hinnatkaan päätähuimaavia ole jos olen kurssin oikein tajunnut..
Mahtaa aika lajitteleminen tilauksessa olla :mrgreen:
Niin ja sopii minullekin tilauksen aikaistaminen.
kissanainen

Post by kissanainen » Wed Jan 08, 2014 15:32

Aikaistus sopii. :nod:
Tilaus alkaa olla valmiina.
(1162 kc:n edestä olis tilausta kasassa, ei paljoa enää tuosta nouse)
Kun kohtuus on ehdottomasti aivan liian vähän! ;)

http://eu.iherb.com/me/VetteWoman
Tepatypy
korukivikasan keskellä

Post by Tepatypy » Wed Jan 08, 2014 20:50

anninka wrote:Tutustuin nyt paremmin tuohon tarjontaan ja ihan mielenkiinnosta kyselisin että onkohan muidenkin ostoskoreissa 50+ eri tuotetta? :huh: Niin paljon kaikkea mitä haluaisi! Ehkä täytyy hieman vielä karsia, vaan eivät nuo hinnatkaan päätähuimaavia ole jos olen kurssin oikein tajunnut..
Mahtaa aika lajitteleminen tilauksessa olla :mrgreen:
Niin ja sopii minullekin tilauksen aikaistaminen.
Heh! Mulla oli jo välillä liki sata eri tuotetta, mutta sain karsituksi osan, sydän kirvellen...

Hinnat ovat minustakin hyvinkin kohtuullisia, pitää vaan olla tarkkana siitä montako helmeä yhteen myyntierään aina kuuluikaan. Korunan kurssia kannattaa vaikka seurailla jostain valuuttamuuntimesta, vaihtelee, ja tosiaan Koralky ilmoittaa summan euroina sitten sähköpostilla, en tiedä mistä etsivät kurssin jolla kääntävät. Hyvin likellä sitä 1 € = 25 Kc liikutaan, viimeksi kun tilasin, kurssi oli 1 € = 24.8 Kc.

Onko kukaan Kuopiosta? Saa tulla lajittelukaveriksi :D
kuki
Swarovski-kuumeessa

Post by kuki » Thu Jan 09, 2014 9:28

Hei,
ja sitten kun joku jaksaisi vetää uuden kimpan tuonne - olisin heti haluamassa siihen mukaan eli ekana jonossa seuraavaan kimppaan :love:
t. kuki
anninka
suunnittelee Balin-matkaa

Post by anninka » Fri Jan 10, 2014 15:33

Laitoin listani tulemaan :D Maksu seuraa perässä kunhan saan tilinumeron!
Nunnuli

Post by Nunnuli » Fri Jan 10, 2014 17:02

Mulle vois myös laittaa tilinumeron. Lähetän listan tänään kunhan tarkistan, että varmasti kaikki on listalla, mitä haluan :)
"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur." Eli.. Sovulla pienet asiat kasvavat, eripuralla suuretkin hajoavat.
Post Reply