Pikainen Panda/ISIS

Tarvitsetko jotain pientä, mutta et viitsi tehdä sen takia tilausta helmikauppaan yksin? Haluatko säästää postikuluissa tilaamalla yhdessä jonkun toisen kanssa? Täällä voit sopia kimppatilauksista ja kysellä tilauskaveria.

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

itta
sijoittaa jalokivilaatuun
Oikea käyttäjä: Olen

Pikainen Panda/ISIS

Post by itta » Thu Feb 27, 2014 12:13

Ei nyt hirveellä hopulla, mut suht pikaisesti... Olisiko kellään muulla tarvetta?

Kauppa http://www.pandahall.com ja alennusta täältä tulee 9%

Säännöt vanhat tutut
- listat minulle sunnuntaina 9.3 klo 20 mennessä osoitteella pirittakukkonen@hotmail.com
- listat excelissä tai copy paste ostoskorista
- Rahti otetaan halvimmalla mahdollisella tavalla, jokainen maksaa paino-osuutensa mukaan rahtia. Painot ovat nähtävissä sivuilla. Rahti on maksanut aiemmin n.6 dollaria/kg - kannattaa huomioida että metalli painaa!!
- Jokainen maksaa etumaksuna tilaussummansa mukaisen summan euroissa, eli jos tilauksesi on 100 dollaria - maksat 100euroa. tasataan tilit sitten lopussa.
- Täällä saa varautua siihen, että joskus toimitus kestää ja kaikkea mitä tilataan ei tule.
- en vastaa kuljetuksen mokista Kiinasta Suomeen tai Suomessa
- Tullaan itse, mitään erillisiä tullausmaksuja ei näinollen tule maksettavaksi, ainoastaan tulli (yleensä hyvin pieniä summia, esim lasihelmistä tai kivihelmistä ei mene tullia), sekä alv 24%
- Tulli saattaa ottaa paketin erilliseen nikkelitestaukseen (jota ei ole vielä tapahtunut), mutta jos näin kävisi maksu testauksesta tulee, vaikkei tuotteet nikkeliä sisältäisivätkään. Tämä maksu jaetaan kaikkien kimppalaisten kesken tasan
- kimpasta voi maksaa 5 eur palkkion
- pyrin toimimaan mahdollisimman nopeasti joka vaiheessa ja informoimaan täällä ketjussa missä mennään.

- jos haluatte jakaa tuotteita keskenänne, se sopii. ilmoittakaa silloin täällä ketjussa mitä olette tilaamassa ja kuinka paljon, merkitkää myös tilauslistoihin kenen listalta tuote on, jos olette jakamassa jotain

Loppusummat, sisältävät kaiken. Tavarat, ale 9%, rahti, tulli, Alv, kotimaanpostarit ja kimppamaksu. Sekä UPS tullausmaksu (vaikka se tulee nykyään maksettavaksi, UPS oli halvempi kuin muut)

Mukana
- Kuunkyynel, lista tullut, näkyy 124,50, loppusumma 130,51, mulle 6,01
- Kitinen, lista tullut, näkyy 280, loppusumma 383,92, mulle 103,92
- Lumijo, lista tullut, näkyy 70, loppusumma 97,83, mulle 27,83
- Mimi, lista tullut, sisällä 1,31, näkyy 98, loppusumma 119,99, mulle 20,68
- Manusa, lista tullut, sisällä 24,75, näkyy 200, loppusumma 239,22, mulle 14,47
- Ailakki, lista tullut, sisällä 12,74, loppusumma 7,62, palautus 5,12
- Poma, lista tullut, näkyy 80, loppusumma 101,65, mulle 21,65
- Jatta, lista tullut, sisällä 13,72, näkyy 65, loppusumma 80,43, mulle 1,71
Last edited by itta on Wed Apr 02, 2014 16:47, edited 7 times in total.
"Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow."
- Albert Einstein
Kuunkyynel
lasihelmien lumoissa
Lasku: 8

Re: Pikainen Panda/ISIS

Post by Kuunkyynel » Sun Mar 02, 2014 16:38

Minä hyppään mukaan :jippii:
kitinen
löytänyt aidot helmet

Post by kitinen » Tue Mar 04, 2014 0:14

Mullakin olis uutta listaa jo taas, vaikkei vielä edellisetkään ole saapuneet :lol:
Lumijo
silmäilee HillTribe-hopeaa

Post by Lumijo » Tue Mar 04, 2014 12:07

kai mun on sit tultava tähänkin, kun ei näytä siltä että tuolta Glp:ltä löytyiskään niitä helmiä mitä etsin. Miten voi olla etten löydä tilausta enkä muista mistä nuo helmet on tilattu joita niin kovasti tarvin :(
Nunnuli
Lasku: 5

Post by Nunnuli » Tue Mar 04, 2014 13:25

Lumijo wrote:kai mun on sit tultava tähänkin, kun ei näytä siltä että tuolta Glp:ltä löytyiskään niitä helmiä mitä etsin. Miten voi olla etten löydä tilausta enkä muista mistä nuo helmet on tilattu joita niin kovasti tarvin :(
Oisko sulla niistä kuvaa? Jos ne on meidän kimpoissa tilattu, saattaisin vaikka muistaa.
ps. Hiukan ohi tämän ketjun aiheen...
"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur." Eli.. Sovulla pienet asiat kasvavat, eripuralla suuretkin hajoavat.
manusa

Post by manusa » Tue Mar 04, 2014 18:35

Tulen kimppaan :jippii:
Jade
aloittelee siemenhelmillä

Post by Jade » Tue Mar 04, 2014 22:06

TUlisin kans mukaan jos voi tulla! :jippii: :jippii:
itta

Post by itta » Tue Mar 04, 2014 22:35

Tottakai voi tulla Jade! Ja tervetuloa tietysti muillekin!
- Albert Einstein
Lumijo

Post by Lumijo » Tue Mar 04, 2014 23:24

Nunnuli wrote:
Lumijo wrote:kai mun on sit tultava tähänkin, kun ei näytä siltä että tuolta Glp:ltä löytyiskään niitä helmiä mitä etsin. Miten voi olla etten löydä tilausta enkä muista mistä nuo helmet on tilattu joita niin kovasti tarvin :(
Oisko sulla niistä kuvaa? Jos ne on meidän kimpoissa tilattu, saattaisin vaikka muistaa.

kyllä varmaan en olen cliolta tilannut kun niitä oli 5nauhaa ja toiset siniset olen ostanut Vernadalta http://www.lumijokoru.com/wintertime-pu ... -1437.html sinisiäkin siis tarvin mutta tässä noista punaisista kuva.
mimi
löytänyt aidot helmet

Post by mimi » Thu Mar 06, 2014 0:02

Voisin lähteä kanssa mukaan, korupussit unohtui tilata ja riipuksia. Pandassa on lisäksi aivan ihania kynsikoristeita!
Nunnuli
Lasku: 5

Post by Nunnuli » Thu Mar 06, 2014 5:14

Lumijo wrote:
Nunnuli wrote:

kyllä varmaan en olen cliolta tilannut kun niitä oli 5nauhaa ja toiset siniset olen ostanut Vernadalta http://www.lumijokoru.com/wintertime-pu ... -1437.html sinisiäkin siis tarvin mutta tässä noista punaisista kuva.
Outoa.. en tunnistanut. On täytynyt tosiaan olla tuote, jota on ollut vain yhdellä ja koko läjä on mennyt kertalaakilla sen enempää niitä näpelöimättä.
"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur." Eli.. Sovulla pienet asiat kasvavat, eripuralla suuretkin hajoavat.
Lumijo

Post by Lumijo » Thu Mar 06, 2014 17:00

ne ei kyllä nauhana olleet mitenkään silmiä hiveleviä, ei nuo sinisetkään, siksi kai Vernada myi ne siniset. Ei kyllä Pandalla ollut samoja, eikä GLP:lläkään. Ei muuta ongelmaa, mutta kun kumpaakin korua kysytään joka toinen päivä, että eikö niitä ole enää. No ei ole:(
manusa

Post by manusa » Sat Mar 08, 2014 0:05

IHANIA KESÄVÄREJÄ o/
Itselleni riittäisi 5 nauhaa jokaisesta, joten 5 joutaisi jakoon. :wtg:

Code: G-H1593-10mm-8-Natural Agate Beads Strands, Dyed, Faceted, Round, MediumSeaGreen, 10mm
Code: G-G205-10mm-5-Natural Agate Beads Strands, Dyed, Faceted, Round, OrangeRed, 10mm
Code: G-G444-10mm-02-Natural Peacock Agate Beads Strands, Dyed, Round, Mixed Color, 10mm
Code: G-G590-10mm-05-Natural Agate Beads Strands, Dyed, Matte, Round, FireBrick, 10mm
itta

Post by itta » Sat Mar 08, 2014 1:01

manusa wrote:IHANIA KESÄVÄREJÄ o/
Itselleni riittäisi 5 nauhaa jokaisesta, joten 5 joutaisi jakoon. :wtg:

Code: G-H1593-10mm-8-Natural Agate Beads Strands, Dyed, Faceted, Round, MediumSeaGreen, 10mm
Code: G-G205-10mm-5-Natural Agate Beads Strands, Dyed, Faceted, Round, OrangeRed, 10mm
Code: G-G444-10mm-02-Natural Peacock Agate Beads Strands, Dyed, Round, Mixed Color, 10mm
Code: G-G590-10mm-05-Natural Agate Beads Strands, Dyed, Matte, Round, FireBrick, 10mm
Oransseja mä voin ottaa, vaikka sen viisikin nauhaa.
Noista vihreistä voisin ottaa yhden tai kaksi nauhaa?
- Albert Einstein
Ailakki
löytänyt aidot helmet

Post by Ailakki » Sat Mar 08, 2014 16:05

Pakko ilmottautua tähän, kun Cliolta tuli väärän värisiä.

Eli tilaisin näitä
GR8MMY-01S Glass Beads Strands, Crystal Suncatcher, Faceted, Abacus, Gray, about 8mm in diameter, 6mm thick, hole: 1mm, about 72pcs/strand, 15" , hinta €4,91/10 nauhaa
Näistä voisin luovuttaa osan. Jos kukaan ei ole kiinnostunut, otan kyllä itse kaikkikin...
-Ailakki-
Post Reply