Pandan lokakimppa, Pänisteri

Tarvitsetko jotain pientä, mutta et viitsi tehdä sen takia tilausta helmikauppaan yksin? Haluatko säästää postikuluissa tilaamalla yhdessä jonkun toisen kanssa? Täällä voit sopia kimppatilauksista ja kysellä tilauskaveria.

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Pänisteri
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku: 5

Pandan lokakimppa, Pänisteri

Post by Pänisteri » Sat Oct 18, 2014 22:13

Pandalta muutamia tarpeita, joten kimppaa pystyyn :nod: , etenkin kun näyttää olevan rahditon tarjous meneillään. Mennään vähän samaan tapaan kuin Cliossa, eli voi ottaa myös jonkun toisen kanssa puoliksi jollei itsellä ole käyttöä koko paketille. (Keloilla olevia ketjuja ei jaeta). Ja jako esim korupiikeissä yms tulee painon mukaan, emme varmastikaan ryhdy laskemaan yksitellen, vaan käytämme Papusen tieteellisen tarkkaa keittiövaakaa. Jokainen laittaa tilaustarpeensä myös tänne näkyville, 24.10. mennessä, ja ilmoittaa, paljon itse tarvitsee. (pirjo.rissanen at gmail.com ja umat at suomi24.fi. Lopulliset listat Nunnulille 25.10.
Alennusprosentti on tilaussummasta riippumatta -15% (paitsi alennustuotteista ei tule lisäalennusta).
Discount Description
Please be kindly noted that the discount is only for the goods cost but not shipping cost.

Rahti otetaan lentona, ei siis edes yritetä edes merirahtia. Huomaattehan, että metallit painaa! Ja jollei pysty elämään vaihtuneiden/ei kokoisten yms tuotteiden kanssa, niin ei kannata lähteä mukaan. Ja ihan huomiona aiemmista tilauksista, ei ehkä kannata lähteä mukaan, jos tilaa vain muutaman, painavan tuotteen, tällöin rahtiosuus tulee suhteettoman suureksi alveineen ja kotimaan kuluineen. Ja rahdillekin tulee alv. Viimeksi rahti on ollut 5,60$/kg +alv.

Tilata saa mitä tykkää ja kuinka paljon tahtoo. Kaikki (tai ei välttämättä mitään :huh: ) tilaamasi tuotteet eivät hyvin suurella todennäköisyydellä tule, varauduthan tähän henkisesti :mrgreen: . Ja varaudu myös siihen, että kaikki voi tulla, ja silloin tulee lisälaskua!!!!
- Minimiä/maksimia en määrittele, joten jokainen saa tilata sen verran kuin tahtoo.
- Tilauslista mieluiten copypastettamalla wordiin tai exelissä. Laskethan summan (-3% perushinnalla), tietenkin alennustuotteet sillä alennushinnalla. Jos olet erityisen avulias, laitat sähköpostin aiheeksi nimimerkin, kimpan nimen ja ihan oikean nimen, näin löydän helposti viestit laatikostani. Hirmuisesti myös auttaa, jos listassa on myös nimimerkkisi, nimesi ja osoitteesi näkyvillä. Matkahuoltoa ja smartpostia varten myös puhelinnumero on tarpeen.
- Jokainen maksaa paino-osuutensa mukaan rahtikuluja, ne painot kun saa kätevästi poimittua suoraan sivuilta. Myös minä maksan oman osuuteni.
- Jokainen maksaa oman tilaussummansa suoraan dollarien verran reiluina euroina, eli jos tilauksesi on 150dollaria, maksat 170e, ja tasaamme tilit sitten kaikkien maksujen ym selvittyä.
- Noudan tilauksen ja lasken tullit ja verot, tässä tasaan myös puuttuvat. Kotimaan toimitukset halvimmalla mahdollisella tavalla, todennäköisesti tämä on Matkahuolto tai smart post, sen verran painoa tuppaa tulemaan näille tilauksille :lol: . Nouto Kaarinasta, kotiinkuljetus tai nouto myös Turku. Tullit ja kotimaan postikulut siis kun olen paketin käsiini saanut, ilmoitan ne hetimiten tässä ketjussa.
- Pyrin toimimaan viivytyksettä koko kimpan ajan. Pyrin infoamaan tässä ketjussa paketin kulusta aktiivisesti. Minulla voi tulla työreissuja yms, joten silloin saattaa tulla viivettä, kyseessä kuitenkin korkeintaan parin päivän reissut. Muistattehan, että täältä tilausten tulo kestää.
- Palkkiona saa maksaa 5e/osallistuja, ei ole pakko :nod: Ja tästä muuten maksan asiaankuuluvat verot.
En myöskään vastaa kuljetuksen tekemistä mokista kiinan maalta Suomeen enkä Suomen sisällä yms. Aina on joitain pusseja räjähtänyt laatikoiden pohjalle, keräämme nämä parhaamme mukaan, mutta varmasti osa on jäänyt näistä matkan varrellekin.
Ja varoitus kaikille uusille, kiinalaisten kanssa mitä tahansa voi tulla eteen, ja tämän kanssa on pystyttävä elämään jos kimppaan lähtee :nod: . Minulla on lehmän hermot, joten kimpanvetäjä ei ole ensimmäinen hermostuja :huh: :lol: .
En ole alv-velvollinen, tiedoksi yrittäjille.
Ja jos niin onneton tilanne käy, että tilauksen tuotteet joutuvat nikkelitestiin, niin nämä kulut tulevat sosiaalisesti jaettavaksi. Näin ei ole ikinä vielä meille käynyt, mutta se mahdollisuus on aina kuitenkin olemassa.
Mukana:
Nunnuli, 380e näkyy, loppumaksu 313,50e
Villaminnea, 35e näkyy, loppumaksu 36,53e, loppumaksu näkyy
Maripauliina, 120e näkyy, loppumaksu 110,40e
Kitinen, näkyy yhdessä Kitsun kanssa 550e, loppumaksu Kitinen 260,30e ja Kitsu 371,60e, loppumaksu näkyy
Kitsu, katso yllä :nod: , loppumaksu näkyy
Anile, 260e näkyy, loppumaksu 243,60e
Kleopatra, loppumaksu 50,50e
Vernada, loppumaksu 133,10e, maksut ok
Last edited by Pänisteri on Mon Dec 15, 2014 11:14, edited 10 times in total.
Harrastukset on väärät jos ei kaikki rahat mene...
Skuolfi
silmäilee HillTribe-hopeaa

Re: Pandan lokakimppa, Pänisteri

Post by Skuolfi » Sun Oct 19, 2014 14:28

Mukaan. Jos vaikka tällä kertaa saisin pöllöjä.
Kiven ääni on matala. Sen puhe selvää ja käsittämätöntä.
(Torsti Lehtinen)
Villaminnea
Swarovski-kuumeessa
Oikea käyttäjä: Olen

Post by Villaminnea » Sun Oct 19, 2014 18:26

mukana :D
VillaMinnea - avaa kaappi varovasti......
maripauliina

Post by maripauliina » Mon Oct 20, 2014 20:12

No juu, mukana! Mulla on joku ropo sisälläkin. :nod:
Kitsu
aloittelee siemenhelmillä

Post by Kitsu » Tue Oct 21, 2014 18:26

Mä voisin kanssa tulla mukaan. Panda vetää ihan liikaa puoleensa..
Pänisteri

Post by Pänisteri » Tue Oct 21, 2014 19:57

Tervetuloa!
kitinen
löytänyt aidot helmet

Post by kitinen » Tue Oct 21, 2014 22:18

Mäkin voisin lähteä mukaan yrittämään edellisestä Pandasta puuttumaan jääneitä helmiä :nod:

Halutaanko listat tänne kaikkien näkyville myös siinä tapauksessa, jos ei kaipaa jakajaa millekään? Ja merkitäänkö listoihin nyt siis nuo -3%- vai -15% -hinnat? Ja rahtikuluja ei tule, mutta käsittelykulut tulee silti kilomäärän perusteella nekin?

t. Kyselyikäinen :mrgreen:
Pänisteri

Post by Pänisteri » Wed Oct 22, 2014 5:50

Laita hinnat sillä -3%. Rahtia ei mene, mutta käsittelykulu lasketaan painon mukaan. Ei tarvi tänne laittaa listaa jos ei kaipaa jakajia :nod: .
kitinen
löytänyt aidot helmet

Post by kitinen » Wed Oct 22, 2014 16:19

Ok, kiitos vastauksesta! :wtg:
Anile
lasihelmien lumoissa
Lasku: 18

Post by Anile » Thu Oct 23, 2014 17:26

Mä tulisin kanssa mukaan :)
Pänisteri

Post by Pänisteri » Thu Oct 23, 2014 19:50

Tervetuloa!
Skuolfi

Post by Skuolfi » Thu Oct 23, 2014 21:19

Näille voisin haluta jakajia:
1.
Nickel Free Round Filigree Beads, Iron, Antique Bronze, 20mm, hole: 2.5mm
Code: E144Y-NFAB
Weight: 437 g
Pkg Size: 200 pcs
€7.86
€5.50
30 %OFF
€5.50

Putoavat pois, kun kukaan muu ei ole halukas ottamaan.
Last edited by Skuolfi on Fri Oct 24, 2014 18:51, edited 1 time in total.
Kiven ääni on matala. Sen puhe selvää ja käsittämätöntä.
(Torsti Lehtinen)
Anile
lasihelmien lumoissa

Post by Anile » Fri Oct 24, 2014 6:41

Mulla olis aika pitkä lista sellaista, jota myydään vähän turhan suurissa erissä :) Löytyisikö kiinnostuneita jotain näistä jakamaan:

Transparent Glass Beads Strands, Faceted, Bicone, CornflowerBlue, 6~7x6~7mm, Hole: 1mm, about 55~70pcs/strand, 13~14"
Code: GLAA-QH098-2

Transparent Glass Beads Strands, Faceted, Bicone, LightGreen, 6~7x6~7mm, Hole: 1mm, about 55~70pcs/strand, 13~14"
Code: GLAA-QH098-5

Brass Linking Rings, Oval, Silver Color, about 9mm wide, 16mm long, 1mm thick
Code: EC017-S

Transparent Glass Beads Strands, Twist Oval, Honeydew, 13x8x4mm, Hole: 1mm, about 30pcs/strand, 15"
Code: GLAA-QH089-6

Glass Beads Strands, Twist, DeepskyBlue, about 9mm wide, 13mm long, 9mm thick, hole: 1mm, about 29pcs/strand, 15"
Code: GC600Y-20

Frosted Glass Beads, Round, Gray, about 8mm in diameter, hole: 1mm, about 105pcs/strand, 33"/strand
Code: GGB8MMY-DK26

Synthetic Turquoise Beads Strands, Dyed, Round, SaddleBrown, 10mm, Hole: 1mm; about 800pcs/1000g
Code: TURQ-G106-10mm-02J

Glass Beads Strands, Imitation Jade, Faceted, Round, White, about 10mm in diameter, hole: 1.5mm, about 32pcs/strand, 13"
Code: GF10mmC26Y

Glass Beads Strands, Round, Lt.Green, about 10mm in diameter, hole: 1mm; about 30pcs/strand, 12"
Code: GR10mm15Y

Glass Beads Strands, Cube, Black, about 6mm long, 6mm wide, 6mm thick, hole: 1mm, about 55pcs/strand
Code: GC829Y-10

Glass Beads Strands, Cube, Gray, about 6mm long, 6mm wide, 6mm thick, hole: 1mm, about 55pcs/strand
Code: GC829Y-11

Glass Beads Strands, Cube, DeepSkyBlue, about 8mm long, 8mm wide, 8mm thick, hole: 1mm, about 42pcs/strand
Code: GC830Y-4

Transparent Glass Bead Strands, Frosted, Round, Camel, 10mm, Hole: 1.3~1.6mm; about 80pcs/strand, 31.4"
Code: GLAA-S031-10mm-26
Nunnuli

Post by Nunnuli » Fri Oct 24, 2014 11:18

Anilen listalta voisin ottaa:

Glass Beads Strands, Twist, DeepskyBlue, about 9mm wide, 13mm long, 9mm thick, hole: 1mm, about 29pcs/strand, 15"
Code: GC600Y-20 10 nauhaa tai vaikka puolet

Frosted Glass Beads, Round, Gray, about 8mm in diameter, hole: 1mm, about 105pcs/strand, 33"/strand
Code: GGB8MMY-DK26 vaikka puolet tai vähempikin, kuin vaan
"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur." Eli.. Sovulla pienet asiat kasvavat, eripuralla suuretkin hajoavat.
Anile
lasihelmien lumoissa

Post by Anile » Fri Oct 24, 2014 20:49

Nunnuli wrote:Anilen listalta voisin ottaa:

Code: GC600Y-20 10 nauhaa tai vaikka puolet

Code: GGB8MMY-DK26 vaikka puolet tai vähempikin, kuin vaan
Jos puolet noista otat, niin olen tosi tyytyväinen, mutta vähemmästäkin on apua, kun joka tapauksessa nuo aion tilata :)
Post Reply