Pandan lokakimppa, Pänisteri

Tarvitsetko jotain pientä, mutta et viitsi tehdä sen takia tilausta helmikauppaan yksin? Haluatko säästää postikuluissa tilaamalla yhdessä jonkun toisen kanssa? Täällä voit sopia kimppatilauksista ja kysellä tilauskaveria.

Moderators:Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

kleopatra
aloittelee siemenhelmillä
Oikea käyttäjä:Olen
Re: Pandan lokakimppa, Pänisteri

Post by kleopatra » Sat Oct 25, 2014 1:35

Heipä hei!

en oo koskaan tehnyt tilauksia muualta ku suomesta, en kimppana enkä yksin.
Nyt olisin ollut kiinnostunut, mutta näin tämän mahdollisuuden vasta nyt ja taitaapa siis olla jo myöhäistä liittyä mukaan.... :???: ?
Pänisteri
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku:5

Post by Pänisteri » Sat Oct 25, 2014 9:08

Kleopatra, vielä ehtii :nod: . Tervetuloa ja kysele jos on jotain mietityttävää :wtg: .
Harrastukset on väärät jos ei kaikki rahat mene...
Nunnuli

Post by Nunnuli » Sat Oct 25, 2014 10:19

Laitan listat kuntoon työillan aikana (mikäli työt antaa myöden). Jos nyt n. klo 20 mennessä olis lista mulla sähköpostissa (umat at suomi24.fi), niin hyvä. Se mitä jää tekemättä tänään, on tehtävä huomenna aamupäivällä, koska Pänisterin on saatava lista huomisen aikana, jotta pääsee tekemään tilauksen eikä ole kiva yötä myöten näitä tilailla. Mieluiten siis listat mulle n. klo 14 mennessä, mutta odotan klo 20 asti.
"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur." Eli.. Sovulla pienet asiat kasvavat, eripuralla suuretkin hajoavat.
Nunnuli

Post by Nunnuli » Sat Oct 25, 2014 10:20

Anile wrote:
Nunnuli wrote:Anilen listalta voisin ottaa:

Glass Beads Strands, Twist, DeepskyBlue, about 9mm wide, 13mm long, 9mm thick, hole: 1mm, about 29pcs/strand, 15"
Code: GC600Y-20 10 nauhaa tai vaikka puolet

Frosted Glass Beads, Round, Gray, about 8mm in diameter, hole: 1mm, about 105pcs/strand, 33"/strand
Code: GGB8MMY-DK26 vaikka puolet tai vähempikin, kuin vaan
Jos puolet noista otat, niin olen tosi tyytyväinen, mutta vähemmästäkin on apua, kun joka tapauksessa nuo aion tilata :)
Voin ottaa ne puolikkaat. :nod:
"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur." Eli.. Sovulla pienet asiat kasvavat, eripuralla suuretkin hajoavat.
Anile
lasihelmien lumoissa
Lasku:18

Post by Anile » Sat Oct 25, 2014 10:20

Tämän vielä lisäisin jakotoiveisiin, jos joku muukin haluaisi jouluisia helmiä, mulle riittäisi puolet tai vähempikin :)

Frosted Glass Beads, Round, Red, about 8mm in diameter, hole: 1mm, about 105pcs/strand, 33"/strand
Code: GGB8MMY-DK35
Anile
lasihelmien lumoissa

Post by Anile » Sat Oct 25, 2014 10:28

Voisitteko vielä vääntää mulle rautalangasta tuon hinnan :lol: eli kun Kitiselle aikaisemmin vastattiin, että laittakaa -3% hinnat, niin tarkoittaako se siis sivuilla olevasta hinnasta -3% vai sivuilla olevasta hinnasta ensin -15% ja sitten vielä -3% ja jos on alennettu hinta, niin siitäkö ei tullut mitää alea lisää?
Pänisteri

Post by Pänisteri » Sat Oct 25, 2014 10:40

Eli ota se hinta, mikä tulee vakiona kun olet kirjautunut sisään. Ja jos et ole rekisteröitynyt, niin otat vain sen pronssihinnan. Me lasketaan sitten se alennus, joka on tosiaan se 15%, ellei ole jokin alennustuote, josta alennusta ei erikseen tule.
Harrastukset on väärät jos ei kaikki rahat mene...
Anile
lasihelmien lumoissa

Post by Anile » Sat Oct 25, 2014 10:51

Pänisteri wrote:Eli ota se hinta, mikä tulee vakiona kun olet kirjautunut sisään. Ja jos et ole rekisteröitynyt, niin otat vain sen pronssihinnan. Me lasketaan sitten se alennus, joka on tosiaan se 15%, ellei ole jokin alennustuote, josta alennusta ei erikseen tule.
Ok, kiitos, nyt meni jakeluun :nod:
Nunnuli

Post by Nunnuli » Sat Oct 25, 2014 12:24

Kun tavara tulee, tarkistan vielä lähetyslistasta joka ikisen hinnan. Jonkin verran on heitelleet hinnat suuntaan JA toiseen sitten mitä on oikeasti veloitettu ja monesti selitys on löytynyt esim siitä, että pakkauskoko on muuttunut sen jälkeen kun tilaus on tehty, mutta ei vielä lähetetty. Toisinaan hinta on vaan muuttunut ja tosiaan myös alaspäin. Kiinalaiset...
Nunnuli

Post by Nunnuli » Sat Oct 25, 2014 15:37

Villaminnea on mun ja Pänisterin lisäksi ainoa, joka on laittanut listan. Jokos jollain muulla ois valmiina??
Anile
lasihelmien lumoissa

Post by Anile » Sat Oct 25, 2014 16:22

Nyt on mun listani lähetetty :)

Mä tilasin joka tapauksessa kaikki listassa olevat, joille tuolla aiemmin hain jakajia :lol: , mutta edelleenkin saa tulla mukaan kimppailemaan, jos joku vaan kiinnostuu :nod:
kitinen
löytänyt aidot helmet

Post by kitinen » Sat Oct 25, 2014 17:38

Nyt on listat lähetetty, laitoin siis omani lisäksi myös tuon Kitsun listan :nod: Rahat lähtee matkaan seuraavaksi.
kleopatra
aloittelee siemenhelmillä

Post by kleopatra » Sat Oct 25, 2014 18:45

Nyt lähti Kleopatran viesti...
Nunnuli

Post by Nunnuli » Sat Oct 25, 2014 20:15

Anile wrote:Nyt on mun listani lähetetty :)

Mä tilasin joka tapauksessa kaikki listassa olevat, joille tuolla aiemmin hain jakajia :lol: , mutta edelleenkin saa tulla mukaan kimppailemaan, jos joku vaan kiinnostuu :nod:
Nappasin vielä tässä listoja tehdessä sulta 5 nauhaa tällaista:
Glass Beads Strands, Round, Lt.Green, about 10mm in diameter, hole: 1mm; about 30pcs/strand, 12"(GR10mm15Y)

Olihan tämä ok?
Skuolfi
silmäilee HillTribe-hopeaa

Post by Skuolfi » Sat Oct 25, 2014 20:56

Laitoin postia Nunnulille ja Pänisterille. Jos ei ehtinyt, niin ei mahda mitään.
Täällä on ollut niin kauhea tapahtuma, ettei ole paljon muuta pystynyt ajattelemaan.
Kiven ääni on matala. Sen puhe selvää ja käsittämätöntä.
(Torsti Lehtinen)
Post Reply