Clion kevät, Pänisteri

Tarvitsetko jotain pientä, mutta et viitsi tehdä sen takia tilausta helmikauppaan yksin? Haluatko säästää postikuluissa tilaamalla yhdessä jonkun toisen kanssa? Täällä voit sopia kimppatilauksista ja kysellä tilauskaveria.

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

korukatti
korukivikasan keskellä
Oikea käyttäjä: Olen
Lasku: 18

Re: Clion kevät, Pänisteri

Post by korukatti » Fri Jun 26, 2015 20:18

Kimpanvetäjät, miten se nyt menikään?

Laitankos siihen omaan tilaukseeni vaan sen määrän, jonka itse haluan. Jos vaikka jakajilta tulisi 8 nauhaa ja itse otan esim. 3kpl. Laitan ilmeisesti siihen omaan tilaukseeni ketkä jakamassa mutten kaikkien kokonaismäärää vaan omani. Jakajat laittavat sitten omaan tilaukseensa kenen listalta ja haluamansa määrän ja minä olen vastuussa siitä, että se 5 nauhaa täyttyy.
Olipas sekavasti selitetty

Tilinumeron tarvitsisin myös, koska näissä kimpoissa en ole vielä ollut.

Kissanaisen listalta tein vielä lisäystä.
Nunnuli
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku: 5

Post by Nunnuli » Fri Jun 26, 2015 20:58

waterwoman wrote:GS12103-2 Chinese Xiu Jade Carved Rounds 11-12mm 74.00 US$3.15 ottaison 3-4 nauhaa *** Leanarda 2 nauhaa eli nämä tulee :)
GS1225 South Sea Shell Pearl Rounds, White 8mm US$1.79 näitä 5 nauhaa
CB29184 Larimar Small Nugget Beads Approx7X9mm US$5.05 otan 5 nauhaa

Näihin kaipaisi jakajia:
Tibetan Style Agate Faceted Round Beads CB29561-3 12mm 72.00 US$3.64 otan 4 nauhaa*** Leanardalle 1 nauha

**Tepatypyltä** GS9730-1 A Grade Garnet Rounds 4mm 16.00g 2.52 strand 1 nauha
**Tepatypyltä**GS1733-1 B Grade Rainbow Fluorite Rounds 4mm 18.00g 1.89 strand 2 nauhaa
Tiedoksi, että minä myös otin nauhan tuota Tibetan Style Agate Faceted Round Beads CB29561-3 12mm
"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur." Eli.. Sovulla pienet asiat kasvavat, eripuralla suuretkin hajoavat.
Nunnuli

Post by Nunnuli » Fri Jun 26, 2015 21:01

korukatti wrote:Kimpanvetäjät, miten se nyt menikään?

Laitankos siihen omaan tilaukseeni vaan sen määrän, jonka itse haluan. Jos vaikka jakajilta tulisi 8 nauhaa ja itse otan esim. 3kpl. Laitan ilmeisesti siihen omaan tilaukseeni ketkä jakamassa mutten kaikkien kokonaismäärää vaan omani. Jakajat laittavat sitten omaan tilaukseensa kenen listalta ja haluamansa määrän ja minä olen vastuussa siitä, että se 5 nauhaa täyttyy.
Olipas sekavasti selitetty

Tilinumeron tarvitsisin myös, koska näissä kimpoissa en ole vielä ollut.

Kissanaisen listalta tein vielä lisäystä.
Laita vain omat määräsi. Ei tarvitse laskea montako muut ottaa tms. Minä lasken ne täällä. Mitä enemmän numeroita, sen sekavampaa :D Eli jokainen laittaa vaan omansa. Voi kirjoittaa kenen listalta mikäkin nauha on, mutta sekään ei ole välttämätöntä. Kunhan koko koodi (myös sen peruskoodin perässä oleva -4 tms) näkyy ja mielellään hinta ja sitten se oma määrä, niin sillä päästään eteenpäin. Laitan sitten sähköpostia tai yksityisviestiä jon on jotain kyseltävää.
"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur." Eli.. Sovulla pienet asiat kasvavat, eripuralla suuretkin hajoavat.
Piitu

Post by Piitu » Fri Jun 26, 2015 21:18

Mahtaisko tähän ehtiä pienesti mukaan.. laitoin yv:näkin mutta pistänpä tähänkin :)
Paras lahja jonka voit antaa on aika.
Nunnuli

Post by Nunnuli » Fri Jun 26, 2015 21:26

Varsin joustavaa toimintaa on.. mukaan vaan ja katsotaan miten aikataulu venyy jos venyy. Ei ole päivän tai parin päälle. Sovitaan, että sunnuntaihin asti aikaa täällä vääntää ja sitten päivä siihen päälle niitä listoja meille. Jos joku jo listansa lähettänyt haluaa lisätä uusien ottamista jotain listalleen, onnistuu sekin.
waterwoman

Post by waterwoman » Fri Jun 26, 2015 21:38

Kiva kiitos Nunnuli- lisään tuonne vielä sun nimen eli mulle 4 nauhaa ja sulle ja Leanardalle 1 :wtg:
:)
Nunnuli

Post by Nunnuli » Fri Jun 26, 2015 21:42

waterwoman wrote:Kiva kiitos Nunnuli- lisään tuonne vielä sun nimen eli mulle 4 nauhaa ja sulle ja Leanardalle 1 :wtg:
No sittenhän ei ollutkaan niin väliä. Ilmoittelin kun ajattelin, että jos haluat vähentää omaa nauhamäärääsi :D
Nunnuli

Post by Nunnuli » Fri Jun 26, 2015 21:43

Omalla listallani kävi karsijan iso hanska tekemässä alkuvalmisteluja. Siellä on nyt punaisella sellaisia, jotka on vaarassa pudota. Jos kuitenkin joku vielä niihin osallistuu, en karsi eikä mitään sellaista ole karsittu, jossa joku on mukana.

Ja Pänisterille tuli yksi lisäys viime metreillä.
kokeilija

Post by kokeilija » Sat Jun 27, 2015 14:42

Olisko kukaan kiinnostunut tilaamaan Pandora-tyylisiä helmiä? En viittis samaa väriä paljoa tilata...olisin kiinnostunut muutamista väreistä, esim. näistä 5-10 kpl/väri

AL12954 Large Hole Rhinestone Beads with Brass Core 9X14mm 2.00g 0.59
GB4431 Large Hole Shell Pearl Beads, Rondelles, Brass Cores 9X15mm 2.00g 0.28
GB2231 Large Hole Lampwork Beads, Rondelles, Brass Cores 10X14mm 2.00g 0.10
GB2064 Large Hole Lampwork Beads, Rondelles, Brass Cores10X14mm 3.00g 0.10

Kokeilen ehkä tilata vaikka ei kiinnostusta olisikaan, katsotaan sitten tuleeko vai ei.
korukatti
korukivikasan keskellä

Post by korukatti » Sat Jun 27, 2015 15:57

Löytyisko kiinnostusta korupiikkien jakamiseen esim.

BF4892 Brass Ball Pins, Plated, Silver Color, 0.5X30mm US$22.50

myyntierä 1 bag, mitä sitten tarkoittanee kun muuta painoa ei ollut. Muutamissa muissa luki 1kg. Jos jakajia löytyisi esim 3 muuta, sopisi minulle.
Edellyttäen tietenkin, että kimpan vetäjät voisivat punnita neljään osaan.
Minulla on jonkun verran ennestään, että paljon vitosta enempää en olis valmis maksamaan.

Niin, ja tuliskohan tuosta painoa ja sitä kautta hintaa kovin paljon lisää, nikkelitestauksia tms :roll:
hilta
Swarovski-kuumeessa

Post by hilta » Sat Jun 27, 2015 16:13

Korukatti, olisin kyllä kiinnostunut 1/4-osasta; senverta kokeilun puolelle menee nämä minun vääntämiseni että olisi kiva olla vähän varastoa vaikka pilalle menisikin...
waterwoman

Post by waterwoman » Sat Jun 27, 2015 17:03

Mulla on sen verran kilon pussukasta kokemuksia, että ovat niiiiin jumissa, sikinsokin ja tiiviisti pakattu ettei niitä meinaa saada irti millään ilman hanskoja ei kyllä kande niitä nykiä...kynnen alle kun tökkässy muutaman kerran ...uuuh mutta jospa pakkaukset ois jo muuttuneet :wtg:
:)
Nunnuli

Post by Nunnuli » Sat Jun 27, 2015 18:55

Kannattaisko ne piikit tilata Pandahallilta? Sinne lähtee tilaus joko heinä- tai elokuussa.
korukatti
korukivikasan keskellä

Post by korukatti » Sat Jun 27, 2015 21:25

Kiitos vinkeistä :D
Luulen, että en keksi sieltä Pandasta oikein muuta tilattavaa. Hopeoitu ketju on nyt ainut, joka tulee mieleen.

Jos vaan jakajia löytyy, olen kuitenkin valmis kokeilemaan tuota clion pussukkaa. Täytyy vaan lähteä sillä asenteella, että heti alkuun selvittää niitä ajan kanssa pienempiin pusseihin.
Nunnuli

Post by Nunnuli » Sun Jun 28, 2015 0:11

Lisäsin Korukatilta, Leanardalta, Tepatypyltä ja Waterwomanilta muutamia nauhoja omaan tilaukseeni.
Post Reply