Pandakimppa, tammikuu 2017, Pänisteri+Nunnuli

Tarvitsetko jotain pientä, mutta et viitsi tehdä sen takia tilausta helmikauppaan yksin? Haluatko säästää postikuluissa tilaamalla yhdessä jonkun toisen kanssa? Täällä voit sopia kimppatilauksista ja kysellä tilauskaveria.

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Nunnuli
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku: 5

Re: Pandakimppa, tammikuu 2017, Pänisteri+Nunnuli

Post by Nunnuli » Fri Mar 31, 2017 10:35

Anile wrote:Mä laitoin aiemmin tänään osoitetietoni Nunnulin sähköpostiin, mutta lähetänkö viestin vielä sulle Pänisteri?
Joo, tavarat on nyt Pänisterin luona jaettuna ja pakattavana. Mä teen loppulaskelmat viikonlopun aikana ja siirrän senkin vastuun sitten Pänisterille, joka hoitaa rahavirrat.
"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur." Eli.. Sovulla pienet asiat kasvavat, eripuralla suuretkin hajoavat.
waterwoman
Oikea käyttäjä: Olen

Post by waterwoman » Mon Apr 03, 2017 16:36

Tuhannesti kiitoksia. Paketti perillä ja kaikki tilaamani tuli :ooh:
:)
Anile
lasihelmien lumoissa
Lasku: 18

Post by Anile » Mon Apr 03, 2017 19:54

Kiitos, minunkin tilaukseni onnellisesti perillä :)

Sitä jäin vielä miettimään, että silloin kun tilaus tehtiin tammikuussa, niin Pandallahan oli iso ale käynnissä ja munkin tilaukseni sisälsi varmaan suurimmaksi osaksi aletuotteita. Niin saatiinko ne tuotteet niillä alehinnoilla, kun tää tilaus viivästyi niin kauheasti?
manusa
silmäilee HillTribe-hopeaa

Post by manusa » Mon Apr 03, 2017 21:32

Kiitos, tilaus on vihdoin perillä. :)

Agaatteja G-G882-10mm-C02-4 olin tilannut 10 nauhaa, sain 9. Menikö se yksi Hiltalle?
Laatikossa oli ylimääräinen pussi metallihelmiä KK-J187-61AS-NF. Kenelle kuuluu?
Pänisteri

Post by Pänisteri » Tue Apr 04, 2017 10:42

Loppusummat ensimmäisessä viestissä. Loppusumma sisältää kaiken (tilaus, rahti+menneet tullit 2,87e/kg, alv, kotimaan posti) :nod: .
Harrastukset on väärät jos ei kaikki rahat mene...
Nunnuli

Post by Nunnuli » Tue Apr 04, 2017 11:42

Vastailen kaikkiin tuotteita liittyviin kysymyksiin kun kotiudun illemmalla listojen ääreen. Hinnoista voin sen verran sanoa, että ne ei kauheasti heitelleet ja kun heitteli, niin yleensä alas päin. Mulla itsellä taisi olla ainoa tuote, joka pompsahti n. 7 eurosta 13:een. eli alennus oli kadonnut matkalla.

Manusa: Hilta otti yhden nauhan jotain sulta, mutta tämänkin voin vielä tarkistaa sitten illemmalla.
"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur." Eli.. Sovulla pienet asiat kasvavat, eripuralla suuretkin hajoavat.
manusa

Post by manusa » Tue Apr 04, 2017 11:48

Loppumaksu maksettu OP:n kautta. :nod:
Nunnuli

Post by Nunnuli » Tue Apr 04, 2017 20:04

manusa wrote:Kiitos, tilaus on vihdoin perillä. :)

Agaatteja G-G882-10mm-C02-4 olin tilannut 10 nauhaa, sain 9. Menikö se yksi Hiltalle?
Laatikossa oli ylimääräinen pussi metallihelmiä KK-J187-61AS-NF. Kenelle kuuluu?
Ne helmet on Piitun, mutta onko niitä siis vain yksi pussi eli 20kpl? Teidän laatikot oli kyllä vierekkäin, mutta vaikuttaa oudolta, että kun niitä oli kaksi pussia, että ne on eri paikoissa... paitsi, että Piitun laatikko pursui kyllä yli äyräidensä..
Piitu

Post by Piitu » Tue Apr 04, 2017 20:49

Nunnuli wrote:

" Laatikossa oli ylimääräinen pussi metallihelmiä KK-J187-61AS-NF. Kenelle kuuluu?
Ne helmet on Piitun, mutta onko niitä siis vain yksi pussi eli 20kpl? Teidän laatikot oli kyllä vierekkäin, mutta vaikuttaa oudolta, että kun niitä oli kaksi pussia, että ne on eri paikoissa... paitsi, että Piitun laatikko pursui kyllä yli äyräidensä..

Juu mulle olis tulossa nuot KK-J187-61AS-NF.
Laitan sulle Manusa mun osoitteen yv:nä, niin laitatko mulle postiin pliis. Maksan postikulut kun laitat tilinumeron tulemaan.
Mutta missähän on toinen pussi? Kumpikaan ei kotiutunut ja kaksi niitä piti olla kuten Nunnuli sanoikin.... juu, näytti se täynnä olevan tuo mun loota, mutta siinähän oli Williwiimakin aarteet. Etsintäkuulutus :D
Paras lahja jonka voit antaa on aika.
agafia

Post by agafia » Tue Apr 04, 2017 20:52

Paketti tänään perillä, kiitos! :D Pikaisella pengonnalla kaikki näyttäisi olevan ok :wtg:
Laitan loppumaksun tulemaan.
hilta
Swarovski-kuumeessa

Post by hilta » Tue Apr 04, 2017 21:06

Juu, ja oli siellä muitakin sinun listalta!
hilta
Swarovski-kuumeessa

Post by hilta » Tue Apr 04, 2017 21:27

On meillä täällä syrjäisellä kylällä ihana postinjakaja; koiran iiiiso laatikollinen pureskeltavaa tuli tuotuna kotiovelle (sis.hintaan) mutta samalla vaivalla toi myös minun helmipaketin!
Ihan ihmeellistä miten melkein kaikki tuli paitsi se Helmiäislasihelmisekoitus-pussi; mutta mitenkäs kun mukana oli (tosin tilauksessanikin) ollut pussi, josta on aiemmassa puuttuvien viestissä mainittu jotta "HY-X006-6mm-12 Tepatypy sai vain 1 pussin (ei tullut kuin 1)"? Mitenkäs tämän suhteen toimitaan?
Niin, ja olihan siellä ihan pieni pussi tilaamatontakin: 10 kpl:n pussi PALLOY-E390-39G-FF, kenelle kuuluu?

Laitan tässä illan aikana loput maksusta tulemaan!
Nunnuli

Post by Nunnuli » Tue Apr 04, 2017 21:41

hilta wrote:On meillä täällä syrjäisellä kylällä ihana postinjakaja; koiran iiiiso laatikollinen pureskeltavaa tuli tuotuna kotiovelle (sis.hintaan) mutta samalla vaivalla toi myös minun helmipaketin!
Ihan ihmeellistä miten melkein kaikki tuli paitsi se Helmiäislasihelmisekoitus-pussi; mutta mitenkäs kun mukana oli (tosin tilauksessanikin) ollut pussi, josta on aiemmassa puuttuvien viestissä mainittu jotta "HY-X006-6mm-12 Tepatypy sai vain 1 pussin (ei tullut kuin 1)"? Mitenkäs tämän suhteen toimitaan?
Niin, ja olihan siellä ihan pieni pussi tilaamatontakin: 10 kpl:n pussi PALLOY-E390-39G-FF, kenelle kuuluu?

Laitan tässä illan aikana loput maksusta tulemaan!
Olin kirjoittanut tuonne puutelistaan väärin. Eli tuo HY... on sun ihan niin kuin pitikin. Se mitä tuli vain yksi Tepatypylle, loppui -11. Korjasin nyt tuonne puutteisiin. Se toinen lehtiriipus kuului Pänisterin kaverille... Pänisteri varmaan kommentoi siihen jotenkin..?
Pänisteri

Post by Pänisteri » Tue Apr 04, 2017 21:44

Sen Palloyn saa pitää :nod: .
Harrastukset on väärät jos ei kaikki rahat mene...
manusa

Post by manusa » Tue Apr 04, 2017 22:04

Lähetän Piitulle metallihelmet. Niitä oli vain yksi pussi.
Post Reply