Nimimerkin muutos Isis - itta

Tarvitsetko jotain pientä, mutta et viitsi tehdä sen takia tilausta helmikauppaan yksin? Haluatko säästää postikuluissa tilaamalla yhdessä jonkun toisen kanssa? Täällä voit sopia kimppatilauksista ja kysellä tilauskaveria.

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Post Reply
itta
sijoittaa jalokivilaatuun
Oikea käyttäjä: Olen

Nimimerkin muutos Isis - itta

Post by itta » Mon Mar 06, 2017 17:52

Ei nyt liity kimppailuun, mutta täältä tämä ehkä huomataan...
Jottei aiheuttaisi mitään huolta/murhetta/kummastuksia, niin tiedoksi, että olen vaihtanut nimimerkkini. Asiaan ei liity mitään dramatiikkaa, vaan kun sillä mun entisellä nimimerkillä on tätä nykyä niiiiiiin huono kaiku, niin halusin sen joksikin muuksi. Alunperin sen valitsin muinaisegyptin jumalattaren mukaan, mutta uskon että tänä päivänä se yhdistetään ennemminkin johonkin muuhun.

Elikkäs - täällä hyörii ihan sama tyyppi ja kaikki vanhat kirjoituksetkin näyttää olevan paikoillaan - uudella nimimerkillä vain!
"Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow."
- Albert Einstein
Suntsa
sijoittaa jalokivilaatuun
Oikea käyttäjä: Olen

Re: Nimimerkin muutos Isis - itta

Post by Suntsa » Tue Mar 07, 2017 16:33

Jep, hyvä tietää. :D Joku aika sitten kun tein jotain kimppatilausta, mieheni vähän päivitteli, että ei kai teitä vaan liitetä johonkin terroristijärjestöön. :lol: Joten ihan hyvä pointti muuttaa tuo nimi, vaikkei se minua haitannut. Me kun "tunnetaan" sut niin hyvin täällä. :nod:
Post Reply