Clio Huhti/Toukokuu

Tarvitsetko jotain pientä, mutta et viitsi tehdä sen takia tilausta helmikauppaan yksin? Haluatko säästää postikuluissa tilaamalla yhdessä jonkun toisen kanssa? Täällä voit sopia kimppatilauksista ja kysellä tilauskaveria.

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Post Reply
itta
sijoittaa jalokivilaatuun
Oikea käyttäjä: Olen

Clio Huhti/Toukokuu

Post by itta » Sat Apr 22, 2017 8:55

Olisko muilla tarvetta tänne? viimeistä kertaa ennen kesää ja aika pikaisella aikataululla laittaisin... Ensi viikonloppuna jo, tai jos ette kerkiä niin maltan kyllä odottaa viikon lisää. Mutta sais vielä tavarat toukouussa ja kerkeäisi kesälle.
Eli 30.4 listat minulle ??

Uusille tiedoksi, kauppa on http://www.cliobeads.com
Nauhoissa on minimimääränsä, mutta me koetetaan tuolla 5 nauhaa per laatu. Jokainen on vastuussa "omistaan" että määrät täyttyy. Jos haluat jakajia nauhoillesi, voit laittaa niitä tänne ketjuun tiedoksi. Näin ollen jos joku muu ottaa esim 2 nauhaa samaa, voit itse ottaa vain 3.
Muutoin säännöt ovat ihan vanhat tutut...

- ilmoittaudu mukaan vain jos olet varma, sillä poisjäänti sotkee muidenkin osallistumisen näissä jako kimpoissa.
- Tänne voitte ilmoittaa mitä olette ottamassa ja kuinka monta nauhaa, muokatkaa aina tuota alkuperäistä viestiänne, näin ketjusta ei tule liian pitkä. Lopulliset listat minulle sunnuntaina 30.4 klo 18 mennessä. Laitan tilauksen menemään silloin illalla jos suinkin kerkiän, tai viimeistään maanantaina. Jokainen merkitsee omaan listaansa tuotteet mitä on ottamassa ja kuinka paljon, plus mahdollisesti muiden listalta olevat tuotteet (merkitkää niihin kenen listalta alunperin ovat). Teen tilauksen listojen perusteella, eli on tärkeää että ne jako tuotteet on merkitty myös listoihin - ei pelkästään tänne ketjuun.
- Jokainen on vastuussa ns."omista tuotteistaan" - että se minimi 5 nauhaa täyttyy
- Maksujen kanssa mennään niin että ostoskorin summat maksetaan suoraan euroiksi käännettynä, eli jos summa on 150 dollaria, maksatte 150 eur.
Dollarin kurssi on tällä hetkellä vähän huono, mutta tuo ottaa siis jo huomioon vähän alvia ja rahteja. Rahteja jokainen maksaa paino-osuutensa verran.
- En ota vastuuta siitä jos lähettävät korvaavia tuotteita, vaikkakin pyydän että saamme mieluummin rahat takaisin puutteista kuin otamme heidän valkkaamia korvaavia. Mutta kun näistä kiinalaisista ei koskaan tiedä. Ja vaikka 90% tavarasta on ollut hyvää, niin joukkoon mahtuu yllätyksiä niin värien, koon tai muun suhteen. Ja näiden kanssa on vain elettävä. Mutta suurinosahan täältä on ollut todella hyvää tavaraa. Ihan pienistä en myöskään lähde reklamoimaan, se vain ei kannata...
- Suomessa postitan pääasiassa SmartPostin kautta tai jos tilaus jää pieneksi niin kuorissa tulee.
"Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow."
- Albert Einstein
kokeilija
Lasku: 5

Re: Clio Huhti/Toukokuu

Post by kokeilija » Tue Apr 25, 2017 11:52

Pistetään harkintaan osallistuminen :)
kokeilija
Lasku: 5

Post by kokeilija » Sun Apr 30, 2017 17:43

Joopa, joo, ei ollut kaipaamiani juttuja tuolla nyt :(. Tosin ei tainnut kimpastakaan mitään tulla kun ei osallistujia ilmoittautunut.
itta
Oikea käyttäjä: Olen

Post by itta » Wed May 31, 2017 7:07

Nostellaas tätä ketjua... vieläkin olisin kiinnostunut tilaamaan, jos on muita halukkaita. Ei mulla hirveä kiire tämän kanssa ole..
"Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow."
- Albert Einstein
Post Reply