kimppatilausta???
Moderators:Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna
-
- sijoittaa jalokivilaatuun
- Oikea käyttäjä:Olen
Heissn
Tekeekö kukaan enää tämän foorumin kautta mitään kimppatilausta?
Tekeekö kukaan enää tämän foorumin kautta mitään kimppatilausta?

Re: kimppatilausta???
kiinnostaisi tulla mukaan! 

- Lumijo
- silmäilee HillTribe-hopeaa
Hei, minä voisin tehdä syksyn aikana kimppatilauksen Pandahallille, edellyttäen että tilauksen yhteissummaksi saadaan 349$ (free shipping, ainoastaan käsittelykulut)
Eli tänne https://www.pandahall.com/
Onko mukaan lähtijöitä? (max 5 ja 5 ensimmäistä ilmoittautunutta saapi tulla mukaan)
Eli tänne https://www.pandahall.com/
Onko mukaan lähtijöitä? (max 5 ja 5 ensimmäistä ilmoittautunutta saapi tulla mukaan)
-
- korukivikasan keskellä
- Lasku:8
Hei,
voisin lähteä mukaan Pandan kimppaan. Vieläkö pääsee mukaan?
voisin lähteä mukaan Pandan kimppaan. Vieläkö pääsee mukaan?
- Lumijo
Juu pääsee mukaan, olet ensimmäinen ilmoittautuja. Odotellaan lisää osallistujia.
Minäkin haluaisin tulla mukaan jos pääsee.
Jihuu! Mukana tilauksessa! 

- Lumijo
Tässä tarkempaa tietoa kimpasta: Eli teemme kimppatilauksen tänne https://www.pandahall.com/ Ilmaisen toimituskulujen ostoraja on 349 dollaria. Käsittelykulut on n. 2,50dollaria/kilo.
- listat excelissä tai copy paste ostoskorista osoitteella marja-liisa.kukkonen@netikka.fi , PYRITÄÄN SAAMAAN TILAUS LÄHTEMÄÄN VIIM. 11.11 MENNESSÄ. (tämä edellyttää, että kaikkien tilaukset ja maksut ovat saapuneet ennen tätä päivämäärää)
- Jokainen maksaa etumaksuna tilaussummansa mukaisen summan euroissa, vähän pyöristettynä ylöspäin rahtien takia. eli jos tilauksesi on 100 dollaria - maksat jotan 130 euroa. tasataan tilit sitten lopussa. Luonnollisesti tilauksen hintaan lisätään kotimaan postikulut (siis minulta teille).
- Huomioikaa että ne halvimmatkin parin dollarin paketit voi painaa sen 2kg, eli se lisää loppulaskua!
- Täällä saa varautua siihen, että joskus toimitus kestää ja kaikkea mitä tilataan ei tule. Pyrin infoamaan puutteista tilaajia niin että voitte valita korvaavia tuotteita.
- en vastaa kuljetuksen mokista Kiinasta Suomeen tai Suomessa
- Tulli saattaa ottaa paketin erilliseen nikkelitestaukseen (jota ei ole vielä tapahtunut), mutta jos näin kävisi maksu testauksesta tulee, vaikkei tuotteet nikkeliä sisältäisivätkään. Tämä maksu jaetaan kaikkien kimppalaisten kesken tasan.
- pyrin toimimaan mahdollisimman nopeasti joka vaiheessa ja informoimaan täällä ketjussa missä mennään.
Mukana
Lumijo
Watervoman
LeenaKaa
Anuliina
Jade
Manusa
Onko muita halukkaita tulemaan mukaan?
- listat excelissä tai copy paste ostoskorista osoitteella marja-liisa.kukkonen@netikka.fi , PYRITÄÄN SAAMAAN TILAUS LÄHTEMÄÄN VIIM. 11.11 MENNESSÄ. (tämä edellyttää, että kaikkien tilaukset ja maksut ovat saapuneet ennen tätä päivämäärää)
- Jokainen maksaa etumaksuna tilaussummansa mukaisen summan euroissa, vähän pyöristettynä ylöspäin rahtien takia. eli jos tilauksesi on 100 dollaria - maksat jotan 130 euroa. tasataan tilit sitten lopussa. Luonnollisesti tilauksen hintaan lisätään kotimaan postikulut (siis minulta teille).
- Huomioikaa että ne halvimmatkin parin dollarin paketit voi painaa sen 2kg, eli se lisää loppulaskua!
- Täällä saa varautua siihen, että joskus toimitus kestää ja kaikkea mitä tilataan ei tule. Pyrin infoamaan puutteista tilaajia niin että voitte valita korvaavia tuotteita.
- en vastaa kuljetuksen mokista Kiinasta Suomeen tai Suomessa
- Tulli saattaa ottaa paketin erilliseen nikkelitestaukseen (jota ei ole vielä tapahtunut), mutta jos näin kävisi maksu testauksesta tulee, vaikkei tuotteet nikkeliä sisältäisivätkään. Tämä maksu jaetaan kaikkien kimppalaisten kesken tasan.
- pyrin toimimaan mahdollisimman nopeasti joka vaiheessa ja informoimaan täällä ketjussa missä mennään.
Mukana
Lumijo
Watervoman
LeenaKaa
Anuliina
Jade
Manusa
Onko muita halukkaita tulemaan mukaan?
Last edited by Lumijo on Sun Nov 03, 2019 21:01, edited 1 time in total.
Tulisin mukaan 

- Lumijo
Tervetuloa mukaan Manusa!
Lähetin tilaukseni. Saanko tilinumeron maksua varten ? 

- Lumijo
Listat tulleet: (laitan tilinumerot sähköpostiviestissä) TÄTÄ EI SAADA LÄHTEMÄÄN 11.11 KOSKA LISTOJA ON TULLUT AINOASTAAN KAHDELTA!
Manusa
LeenaKaa

Manusa
LeenaKaa
Mikä kimppatilauksessa on tilanne? 

- Lumijo
ei mikään, listoja ei ole saapunut eikä yksityisviesteihin vastattu. Näillä tilauksen summilla ei rahtivapaa raja ylity