Oulu miitti, 20.1.2008, klo 14.00->, Cafe Saara

Kurssit, messut, tapaamiset, näyttelyt ynnä muut.

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Post Reply
anzu
sijoittaa jalokivilaatuun

Oulu miitti, 20.1.2008, klo 14.00->, Cafe Saara

Post by anzu » Sun May 27, 2007 21:38

Päivä:20.1.2008
Aika: ALKAEN KLO 14.00
Paikka: Cafe Saara

Tervetuloa niin uudet ku vanhatki osallistujat! Emme me vanhat syö teitä uusia ja kaikilla meillä on samat jutun aiheet. Muustaki voidaan jopa välillä keskustella, ku helmeilystä ;)
Last edited by anzu on Fri Jan 18, 2008 22:10, edited 12 times in total.
-anzu
Piitu
Lasku: 5

Post by Piitu » Mon May 28, 2007 14:14

Täällä yksi innokas tulossa mukaan o/
Herätkääpäs muutkin....(huikkailee lähiympäristöön)

Pitäsköhän tästä huudella tuonne OT löpinöihin....?
Paras lahja jonka voit antaa on aika.
santtu

Post by santtu » Mon May 28, 2007 14:20

Juu, kiinnostaa :wtg:
Elämässä pitää olla HYRSKÄYTYKSIÄ :D
Anne

Post by Anne » Mon May 28, 2007 14:48

Kyllä minä ainaskin todennäköisesti voisin itteni hilaan paikalle, jos vaan olen maisemissa - eikä tapaamista järjestetä missään kovin kaukana keskustasta (nimerkillä autoton ja polkupyörätön...). Arki-ilta ois parempi kuin viikonloput - viikonloppusin on yleensä kaikenlaista muuta aktiviteettiä.

Paikasta vielä: Tuomenkukka Ainolanpuistossa on kyllä tosi mukava kahvila, tosin mahdolliseen helmien levittelyyn ei varmaan oo ihan ideaali, kun pöydät on aika pienet. Mites Meijän Maija* tuossa Kirkkokadun ja Albertinkadun kulmassa? - ei olis säätiloista sun muista riippuvainen, ja melko rauhallinen paikka (ja se porkkanapiirakka on hyvää ;)).

*) tosin taitaa mennä melko aikasin kiinni arkisin..
anzu

Post by anzu » Tue May 29, 2007 10:05

Voihan sitä ottaa vaikka viltin mukaan ja levittää sinne pihalle ne helmet ;) Jos ei sada :D
Muistelen että tuo tuomenkukka on ainaki ennen ollu jopa arkisin 21.00 auki, ainaki sillonku se oli Pilvikirsikka ja ite olin siel töissä :D
-anzu
kompiainen

Post by kompiainen » Tue May 29, 2007 10:09

Kovasti olisi kiva tulla mukaan, koska matkaa on ja lapsenvahdit harvassa, katson minkä päivän valitsette ja tulen jos pääsen.

Varovainen ilmoittautuminen siis mukaan.
~Kun itse tekee, saa sellaisen kun sattuu tulemaan~
Asta

Täälläkö olitte?

Post by Asta » Tue May 29, 2007 23:04

Heipat!

Minä olin jo miettimässä Jäälin Pihlajarannasta kokoustilaa helminauhojen myyntinäyttelyä varten kun näin tämän. Jos ihan oikeesti ollaan kokoontumassa, niin olen mielelläni mukana. Kaikki koruthan otin jo Luxoniasta pois kun en halua kilpailla asiakkaiden kanssa. Ainoa, minkä jätin, on sateenkaarienkelirannekoru, jolla on itselle niin suuri tunnearvo (ja kuva on iänaikuinen, mutta kuitenkin, niin ja jätin kultasepän tekemät ja leimaamat spektroliittikorut, ne eivät kilpaile asiakkaiden tuotteiden kanssa).

Eli, tapaaminen siis jossain myöhemmin määritellyssä paikassa vaiko Jäälin Pihlajarannan kokoustilassa Jäälinjärven rannalla, noin 550 metriä Kuusamontien risteyksestä Jääliin päin?

Oispas ihana tavata helmettiläisiä, vaikka vähän tuli puistatuksia, kun äskettäin lopetin yhden mailitilauksen sanoihin "helmetissä tavataan" :D

Lämpimin terkuin,
Asta

PS. Ja jos joku haluaa hivelöidä ja hiplata jotain tiettyä helmeä, kannattaa kertoa ennakkoon, mistä on kiinnostunut. En millään saa kaikkia mukaan.
"To see a world in a grain of sand
and heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
and eternity in an hour."
William Blake
Asta

Unohtui!

Post by Asta » Tue May 29, 2007 23:17

Unohtui se, että Pihlajarannassa on rantasauna ja grillauspaikka ja ranta on ruopattu ja hiekotettu viime kesänä (kävimme sitä katsomassa viime viikonloppuna, kun Italianmummomme tulee heinäkuuksi meille, ja kun meillä ei ole tilaa, hän majoittuu Pihjalarantaan). Oiskos tässä paikka vähän suuremmallekin tapaamiselle kesän mittaan? Pihlajaranta on bed & breakfast, jossa on erittäin edulliset huonehinnat ja ryhmille vielä edullisemmat, ja aivan uskomaton järvimaisema. Miten olis helmettiläisten vuosikokous vaikka heinäkuun lopussa? Olisi upeaa tavata helmettiläisiä, joihin on hyvin lyhyessä ajassa ehtinyt syntyä melkoinen tuttavuus, ellei jopa aluillaan oleva ystävyys.

Tätähän ei lue muut kuin Oulun ympäristön ihmiset, joten mihin paikkaan aloittaisimme uuden ketjun? Helmetti Conference 2007 in Jääli, Finland, the spirit of beading. Ja sitten tietysti luennoitsijoita ja mediaa ja kaikkee. Tästä vois tulla hyvä juttu.

Aivan innoissaan,
Asta :jippii:
William Blake
Nunnuli

Post by Nunnuli » Tue May 29, 2007 23:31

Kuinka kiva olisikin lähteä Jäälin rantaan uimaan tms., pakko tunnustaa, että ainakin Turun Esterin on jätettävä tämä miitinki väliin. Olenhan itse järjestämässä juuri heinäkuuksi tänne tapaamista. Vaikka.. jos oltaisi lähempänä, nämä voisi yhdistää. Valitettavasti kuitenkin matka on aivan liian pitkä :cry:
sanna
korukivikasan keskellä

Post by sanna » Tue May 29, 2007 23:38

Voi hitsin vitsi kun en asu sielläpäin enää mut jos koskaan satun sinnepäin niin tavataan helmeilyn merkeissä... :wink:
Asta

Muistien pohjalta...

Post by Asta » Tue May 29, 2007 23:58

...Pelle Miljoona järjesti joskus aikoinaan rauhanjunan, joka kulki etelästä pohjoiseen. Ja minä joskus 15-vuotiaana pikkukanana Oulun Kuuskassa ennen heidän esiintymistään lauoin Pellelle, joka rentoutui pelaamalla jalitsua Kuuskan rannalla, että Eppu Normaali on paljon parempi kuin he (koska olin saanut kerran kiinni Juha Torvisen yleisöön heittämän vaaleanpunaisen plektran - siihen tein reiän ja kannoin koruna!) Lopetin ölisemisen vasta kun Pelle sanoi, että vetää minua turpaan, jos jatkan yhtään sanaa enempää. (Eppu Normaali on edelleen favoriittini noista kahdesta!)

Voitaiskos vaikka järjestää kaksi Helmitin vuositapaamista (ei siis Helmetti-junaa, mistä ajatus lähti liikkeelle)? Yksi Turun alueelle, joka tavoittaa etelän helmet ja toinen Oulun alueelle, joka tavoittaa pohjoisen helmet. Meitä on jo jotain 500 listauksen perusteella. Ja olisi tosi mukava tavata kaikkia helmettiläisiä - sinutkin, sään haltija, kun kaikkeus sallii!

Ihanin terveisin,
Asta :enkeli2:
William Blake
piki
silmäilee HillTribe-hopeaa

Post by piki » Wed May 30, 2007 9:32

Varovainen osallistumisilmoitus myös minulta. Jos pikkuiset ihmiset vain jäävät isin kanssa leekaamaan, niin mikä ettei.

Piki
Sister Bliss

Re: Muistien pohjalta...

Post by Sister Bliss » Wed May 30, 2007 9:55

Asta, Luxonia wrote:
Voitaiskos vaikka järjestää kaksi Helmitin vuositapaamista (ei siis Helmetti-junaa, mistä ajatus lähti liikkeelle)? Yksi Turun alueelle, joka tavoittaa etelän helmet ja toinen Oulun alueelle, joka tavoittaa pohjoisen helmet.
Pöh, mihis tämän suomineiton vyötärökohdan immeiset menis? Mulle molemmat on liian kaukana :oops:
♥´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*´¨)
(¸.•´ (¸.•´♥ wabi sabi
Nunnuli

Post by Nunnuli » Wed May 30, 2007 10:06

Sinähän järkkäät sinne vyötärölle omat bileet ja sitten kaikki ollaan videoyhteyksissä toisiimme... (jos vaan ois moiset laitteet ja kaikkien aikataulut sopisivat yhteen ja lehmät lentäis etc.)
Pinjuska
suunnittelee Balin-matkaa

Re: Muistien pohjalta...

Post by Pinjuska » Wed May 30, 2007 12:43

Sister Bliss wrote:
Asta, Luxonia wrote:
Voitaiskos vaikka järjestää kaksi Helmitin vuositapaamista (ei siis Helmetti-junaa, mistä ajatus lähti liikkeelle)? Yksi Turun alueelle, joka tavoittaa etelän helmet ja toinen Oulun alueelle, joka tavoittaa pohjoisen helmet.
Pöh, mihis tämän suomineiton vyötärökohdan immeiset menis? Mulle molemmat on liian kaukana :oops:
Niin mullekin. Ois kyllä kiva kun vois osallistua.
Post Reply