Kädentaitomessut ja kivimessut Tampereella 16.-18.11.

Kurssit, messut, tapaamiset, näyttelyt ynnä muut.

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Post Reply
Siru
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku: 5

Kädentaitomessut ja kivimessut Tampereella 16.-18.11.

Post by Siru » Fri Nov 09, 2007 23:10

Laitetaas tänne linkit messuille, eli ensi viikonloppuna sitten kaikki Tampesteriin! :lol:

http://www.tampereenmessut.fi/html/kade ... index.html
http://www.tampereenmessut.fi/html/kivi ... index.html
Wear your HELMET with pride!
Henna
Moderaattori
Oikea käyttäjä: Olen

Post by Henna » Fri Nov 09, 2007 23:38

Sitten tunnustuksia kehiin: kuka on tulossa ja minä päivänä?
Pitäisikö meillä olla joku tuntomerkki, punainen (helmi)kukka rintapieleen tai jotain :raaps:

Mä olen menossa tällä tietoa koko perjantaiksi. Jos jaksan näillä pölkkyjaloilla vielä tallustaa koko päivän. Mut muuten tunnistaa ainakin terveyssandaaleista, mähän en ala ulkokengillä siellä koko päivää kävelemään :lol:
AnneKa

Post by AnneKa » Fri Nov 09, 2007 23:59

o/ Minä menen myös perjantaina. ÖÖ... mistähän minut tunnistaisi. Paksusta pitkästä letistä :roll: paitsi ettei välttämättä ole letillä :raaps:
Pätkä

Post by Pätkä » Sat Nov 10, 2007 0:00

o/ perjantaina!

Mikähän olis helmettiläisten "neilikat rintaan" -tunnistus? miten olis: Swarovskit tai foliosydämet tai vaikkapa piina kaulaan?

No, Hennan ainakin tunnen - taidat olla jo melkoinen "ihmispyramidi" :lol:
Henna
Moderaattori

Post by Henna » Sat Nov 10, 2007 0:06

Aijoo, Pätkä sen sanoi. Kyllä mut taitaa helpomminkin tunnistaa tästä mammutin olemuksesta kuin terveyskengistä 8)
Mulla ei ole piinaa niin pitkää pätkää että riittäisi kaulakoruksi asti... Pitänee tyytyä muihin koruihin. Ne messut on muutenkin yksi iso käsityönäyttely, kun joka akka on ripustanut edustavimmat tuotokset ylleen. Toissa vuonna vastaan käveli kymmenittäin erilaisia virkattuja ponchoja :lol:

Jahas, pistetäänkös pystyyn perjantaiset treffit jonnekin? Kahvilaan, Ullan pöydän luo, jonnekin muualle, minne? Ja moneltako? Mä tosiaan ajattelin ainakin olla koko päivän että mulle käy milloin vaan. Täytyy ottaa repullinen eväitä ja juotavaa mukaan, muistaakseni se messulounas oli ainakin joskus ihan tähtitieteellisen hintainen :roll:
Jorisa

Post by Jorisa » Sat Nov 10, 2007 0:09

Mä oon menossa lauantaina ja mut tunnistaa siitä että oon yhtä levee kuin pitkäkin :sensuroitu: mutta mulla on mageet popot...:D
Porukassa, mutta yksin.
Pätkä

Post by Pätkä » Sat Nov 10, 2007 0:17

Mulle käy kahvittelut jossakin kahvilassa!

Perjantaina 16.11. messut on avoinna: klo 11–18.
Siinä kun on jonkun aikaa kierrellyt, niin jo taitais kahvit maistua.
Käviskös kello 14:00 Juhla-Mokka kahvilassa, A-halli?

Pukeutumiskoodi: "joulukuusi" - no okei-okei: ilman tähteä latvassa!
Siis saa laittaa Swarovskitkin!
AnneKa

Post by AnneKa » Sat Nov 10, 2007 0:17

Henna wrote: Täytyy ottaa repullinen eväitä ja juotavaa mukaan, muistaakseni se messulounas oli ainakin joskus ihan tähtitieteellisen hintainen :roll:
Ihan kuin vanhoissa elokuvissa: piimää, ruisleipää ja silakoita :lol:
Henna
Moderaattori

Post by Henna » Sat Nov 10, 2007 0:46

Ruisleipää ehkä joo, noista muista mä nyt en oikein tiedä :lol:
Voisin korvata piimän colalla ja silakat vaikka banaanilla. Ja suklaata tietysti myös! Niillä eväillä luulisi päivän pärjäävän...

Kello 14 kuulostaa sopivalta ja tuo kahvila käy. Voidaan siitä sitten mennä yhdessä tai erikseen moikkaamaan noita tiskin takana seisovia tuttujamme (oli kai niitä muitakin kuin Ula), jotka tuskin pääsevät irrottautumaan päivän vilkkaimpaan aikaan.
Polgara

Post by Polgara » Sat Nov 10, 2007 11:38

Täältä Vammalan ja Huittisten suunnalta on tulossa perjantaina kolme emäntää heti kun messut aukeaa. Siis minä, PartasenPiia ja Heidi. Minut tunnistaa isosta mahasta, tönkköjaloista ja punaisesta hartiamittaisesta hiuspehkosta. Voisko niitä treffejä sopia vähän aikaisemmaksi? Mää kun en varmaan jaksa olla siellä kovin kauaa. Tai sit tietty sinnittelen siihen asti ja häippäsen tapaamisen jälkeen. (eikä mullakaan varmaan korkkareita jaloissa ole...) :D

muoks. edellyttäen, että olen vielä silloin yhtenä kappaleena, eihän koskaan tiedä milloin tuo matkustaja päättää maailmaan tulla. Merkkejä moisesta urakasta on jo hiukan ollut... :roll:
Helmet ovat kaikkeus...
Sister Bliss

Post by Sister Bliss » Sat Nov 10, 2007 11:50

Pitäisköhän sitä uskaltautua tärskyille...? :oops: Tuossahan tuo kuva on, joten jos joku tunnistaa, tulkoon nykäseen paidanhelmasta ;) Liikuskelen melkein puolta lyhemmän vanhemman naishenkilön kanssa :D
♥´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*´¨)
(¸.•´ (¸.•´♥ wabi sabi
maheka
silmäilee HillTribe-hopeaa

Post by maheka » Sat Nov 10, 2007 12:07

Meikäkin menee perjantaina ja voisin jopa uskaltaa treffeillekin. Päätin jo, että mut tunnistaa Idän pikajunasta kaulassa. :wink:
Partaska

Post by Partaska » Sat Nov 10, 2007 17:09

No kuvanhan minä laitoin viime viikolla et siitä voi mut tunnistaa...mutta jos aletaan katselemaan koruja niin aion laittaa uusimman kambaba jaspis setin messuille...ja sitten mulla on sellanen paha tapa että en huomaa vaikka nenän edessä morjestetaan...niin sillon täytyy sanoa kovemmalla äänellä et TERVE Partanen tai Piia. Niin sitten voin huomata...ja tää ei johdu siitä että olisin "koppava" ihminen...mää vain keskityn kaikkeen muuhun olennaiseen...ja nyt kun on messut kyseessä niin siellä keskityn kivitavaraan ja muuhun ihanan kimaltavaan kamaa.
Elämme jännittäviä aikoja.....et älä jännitä =)
Siru

Post by Siru » Sat Nov 10, 2007 23:03

Hep lauantaina! :jippii: Naama löytyy täältä: http://www.kelloseppaliitto.fi/index.ph ... 0&mag_nr=7 kolmas ylhäältä.

Hiukset on nyt erilaiset kun kävin tänään kampaajalla ja nyt on punaista! :lol:
Wear your HELMET with pride!
Nunnuli

Post by Nunnuli » Sun Nov 11, 2007 0:21

Hassua saada Sirullekin kasvot. Jotenkin kuvittelin sut eri näköiseksi. Niinkuin sellainen hiukan hömppä... :viuh:
"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur." Eli.. Sovulla pienet asiat kasvavat, eripuralla suuretkin hajoavat.
Post Reply