Kädentaitomessut ja kivimessut Tampereella 16.-18.11.

Kurssit, messut, tapaamiset, näyttelyt ynnä muut.

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

JJI
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku: 5

Post by JJI » Sat Nov 17, 2007 22:15

olipas messut. minäkin siellä siruuntutustuin Ullan esittelemänä. :D
muitakin varmaan näin vaan entunnistanut.. mut kyllä varmasti huomasi epämääräisestä tukasta(rastat joissa mustaa, sinistä,punasta ja lilaa)

PS:Pia Muhli oli se nainen jolla vaaleat, noin hartioille asti olevat hiukset ja ponnarilla, myös pari nuorempaa neitiä ja yksi melko saman ikäinen kuin pia lyhythiuksienen nainen oli siellä myös. itsekkin tiedän siksi koska kävin esittelemässä itseni. olen aikasemmin tehnyt Pialle pari korua. =)
Last edited by JJI on Sun Nov 18, 2007 13:07, edited 1 time in total.
Taivaan lasta, elämän lahjaa. Silitti hiljaa enkelin siipi. Pienen pieni nyytti sylissään enkeli ulos ovesta hiipi. Taivaan lapsi tahdoit muuttaa enkeleiden maailmaan..
Heidi

Post by Heidi » Sat Nov 17, 2007 22:24

Minä olen alimman kuvan kolmas. Olenkin ehtinyt juuri pääni kääntää sopivasti....
maheka
silmäilee HillTribe-hopeaa

Post by maheka » Sat Nov 17, 2007 23:13

Ja meikä on se, jolla on oranssi paita (ja katse ilmeisesti helmiostoksissa, koska en ollenkaan huomannut, että joku otti kuvan).
Sincerely
lasihelmien lumoissa

Post by Sincerely » Sun Nov 18, 2007 1:10

ja siis minähän katselen sun korua/ostoksia....
jos oisin mies niin väitettäis varmaan heti muuta :rofl:
Pia

Post by Pia » Sun Nov 18, 2007 10:37

Terveisiä messuilta! Olin siellä eilen ja hauskaa oli vakka siell oli aivan liikaa porukkaa... menin ensin ohi Sar-Machinen pöytää kun siell oli niin paljon ihmisiä että en edes huomannut että he olivat siellä.

Luulen että näin pari helmettiläisiä siellä mutta en ole varma. Kun puhun Sar-machine miehen kanssa mikä oli paras musta tai valkoinen rumpu niin yksi nainen tuli sinne ja sanoi että hänellä oli mustan rummun kotona ja se toimii hyvin. Oliko se jou Helmetistä? Hänellä oli kuparinvärinen tukka ja ruskea polopaita (jos muistan oikein...).En tiedä miksi mull on semmonen tunne että se oli joku täältä...

No näin ainakin Siru ja Ulla!
Älä Löi, En Ole Hurrit
Jorisa

Post by Jorisa » Sun Nov 18, 2007 11:42

Mä hain ja hain muuten helmiQ:n osastoa ja sit ku vihdosta viimein löysin sen, niin Pian osoittautu just yhtä mukavaks live- persoonaks kuin siis puhelimessa. Ja hän muuten selitti, että ei se onneks johtunutkaan meistä se pk-kulujen nousu, vaan tää pankkinäpysköjen tulo sinne sivuille maksaa hänelle 30 senttiä, joten siitä nousu.

Mul muuten on niin mieleenpainuva sähköpostiosoite, että kun sanoin hänelle nimeni, niin hänelle heti avautu, mun työni... :D :oops: Jopa kerkes siinä ruuhkas jutskaan muutaman sanan... :shock: ups pikkasen meni OT:ks
Porukassa, mutta yksin.
Partaska

Post by Partaska » Sun Nov 18, 2007 12:06

Siis sulla Muikku ei ollut apinasuodatin päällä kun otit ton toisen kuvan...kahtokee mun ilmettä siinä...jotain selittämässä mutta en muista mitä selitän.....

Siis minä olen ekassa ja toisessa kuvassa...ja Pätkä on siinä vieressä.
Elämme jännittäviä aikoja.....et älä jännitä =)
Turkoosi

Post by Turkoosi » Sun Nov 18, 2007 16:08

Terveiset messuilta! Kävin eilen, tarkoitus oli käydä näyttämässä naamansa ainakin Ullan tiskillä, mutta kuten vuosi sitten, eihän sinne päässyt lähellekään. Myöhemmin en enää viimehetken ostovimmassa ehtinyt. Tuijottelin vastaantulijoiden koruja, mutta mitään tutun näköisiä en huomannut. Oli muuten hauskaa kuunella eri sorttisten addiktoituneiden henkilöiden puheita. Yksikin naisihminen sanoi kaverileen että "sunhan piti vahtia etten osta enää yhtään lankaa". Tähän kaveri hyvin ponnettomasti (useita eri värisiä keriä käsissään): "älä osta enää lankaa" :rofl: Kivipuolelta tuli hankittua nämä. Lisäksi ostin neulepuikot ja jonkin verran lankoja. Ja mitä kaikkea vielä teki mieli ostaa mutta pysyin vahvana ja jätin ostamatta.
kirsikka

Post by kirsikka » Sun Nov 18, 2007 17:07

Kirsikka tuossa Pätkän vieressä ilme ihmettelystä soikeena...ihan ekstaasissa kun on päässyt noin monen julkkiksen keskelle. Paljon täällä helmetissä tulee surffailtua vaikkei ihan keskusteluissa asti vielä. :roll:
Kirsikka
helise
silmäilee HillTribe-hopeaa

Post by helise » Sun Nov 18, 2007 18:08

Messut menivät multa tänä vuonna melko lailla ohi tuon koulun edustushomman takia. A-halliin en edes ehtinyt! Vähän harmittaa, kun täytyi juosta paikasta toiseen ja silti jäi niin paljon näkemättä. Ensi vuonna sitten uudestaan ja jos vaikka näkisin sitten teitäkin! :wink:
Polgara

Post by Polgara » Sun Nov 18, 2007 18:28

Ja meikäläinen alimman kuvan toinen vasurilta. Kuva ei ole oikein edustava. Normaalioloissa mun naama ei ole ihan noin pullea.....
Helmet ovat kaikkeus...
-Tarzzani-

Post by -Tarzzani- » Sun Nov 18, 2007 20:11

Moikka! :jippii:

Terkut messuilta. Tänään pääsin pyörähtämään, kun vielä toistaseksi yhtenä kappaleena.
Mukaan tuli kaksi narua ametistihelmiä taisi olla 4mm. Sekä naru hematiittitähtiä.

Lähinnä ostin korttitarvikkeita, mukavasti meni rahaa yhden päivän aikana.... Joulukortteja vääntämään tai sitten taas jää tekemättä....
Tilia

Post by Tilia » Sun Nov 18, 2007 20:35

Tuli sitten käytyä tänään messuilla ensimmäistä kertaa moneen vuoteen. Ostettavaa oli vielä ihan kiitettävästi, en meinannut saada päätettyä mitä ostaisi. Mukaan lähti ainakin mv-helmiä, tuli- ym. akaattia, crimp-pihdit ja vähän kaikenlaista muuta... :roll: Nyt ei parane ostella mitään muutamaan viikkoon. :enkeli:
Narwhal
suunnittelee Balin-matkaa

Post by Narwhal » Sun Nov 18, 2007 21:21

Erinäisten hankaluuksien ja sadattelujen jälkeen mäkin pääsin messuille. Oltiin sen verran myöhään liikkeellä, ettei tarvinnut jonottaa mihinkään, kun porukka enempi teki jo lähtöä. :D En ois kyllä jaksanutkaan, jos enempi olis ollut ihmisiä, nytkin jo alkoi ottaan koville tän pötsin takia.

En ostanu juuri mitään! Kaikenlaisia ihania nauhoja kattelin, lähinnä ihastelin Suomen Jalokivituotteen juttuja, mutta menin niin sekaisin siitä kivihelmien määrästä etten saanu ostettua mitään. Ullaltakin ostin vaan pikkupätkän fluoriittia (sitä on ostettava aina, jossain muodossa..) ja korvisstoppareita ja yhden vaivaisen papukaijalukon, joka menee ukon kaulaketjuun, kun sen joskus saan valmiiksi.. :lol:

Lupaamani tuliaiset kyllä ostin immeisille, likallekin löytyi just se mitä se toivoi, siis kivinen kilpikonna. Oikein kaunis hematiittinen, ja sen saa nauhaankin, jos kaulaan tahtoo.

Pari kivimunaa ja seleniittiä, siinä mun saalis. Vieläkin jaksan toisinaan yllättää itteni!

Mutta kivaa oli, kuitenkin, kivihullulle noi messut on nannaa! :love:
Thuja Design

Post by Thuja Design » Sun Nov 18, 2007 21:42

Kiva oli nähdä teitä ja harmi, ettei kaikkia tavannut. Väsyneenä koitutunut ja en ollenkaan jaksa ajatella ensi viikonlopun messuja Hesassa.
t
Post Reply