Tapaaminen Kuopioon

Kurssit, messut, tapaamiset, näyttelyt ynnä muut.

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Post Reply
KatiR
löytänyt aidot helmet
Lasku: 5

Tapaaminen Kuopioon

Post by KatiR » Thu Jul 31, 2008 20:37

Oliskos ketä innokkaita tulossa jos järkättäisiin tapaaminen vaikka Kuopioon??

Ajattelin ajankohtana syyskuuta, päivää en osaa vielä tarkemmin sanoa...

Ajattelin tuossa itsekseni, jos halukkaita on, voisin ehkä puhua ympäri pari tuttua koruyrittäjää miittiin ja pyöräyttää vaikka lasilinkin/saurumin/muotoiluakatemian kautta, miten sitten porukka haluaa..

Ja kaupan voin jossain määrin ottaa mukaan, toiveet huomioiden.

Laittakaas viestiä, olen maanantaina menos kuopioon käymään, voisin aloittaa jo pohjustamaan jos tietäisin onko intoa...
Tipi
hamstraa hopeahelmiä

Post by Tipi » Thu Jul 31, 2008 20:40

Mä voisin ainakin olla kiinnostunut.
nasu
Swarovski-kuumeessa

Post by nasu » Sun Aug 03, 2008 21:47

Ja minä o/
Pinjuska
suunnittelee Balin-matkaa

Post by Pinjuska » Mon Aug 04, 2008 14:23

Miutakin vois kiinnostaa, ei tästä Kuopioon niin mahdoton matka ole. :D

(mikäli vaan uskaltaudun osallistumaan :% )
KatiR
löytänyt aidot helmet

Kuopion tapaaminen

Post by KatiR » Mon Aug 04, 2008 21:48

Niin tänään siis olin siellä kuopiossa, ja ainakin se miun yrittäjä-korututtu on ihan avoin vierailulle. Niillä on paja ja sit myymälä, jossa myyvät piensarja koruja ja kaikkea käsin näperrettyä. Myymälä on siis sinisiipi nimeltään. Pajassa häärii ainakin 2 muotoilijaa, kaivertaja ja hopeaseppäkin + muuta populaa.

Ja satuin pyörähtämään siellä Kuopiossa pikku pietarin torikujallakin, jossa oli useampi koruja myyvä kauppa ihan tuontitavarasta itse tehtyihin helmijuttuihin. Oli sangen mielenkiintoinen vaikka mukaan ei mitään lähtenytkään. Kannattaa pyörähtää jos Kuopioon sattuu, mukava tunnelma nimittäin...

Ja eiköhän sinne muotoilu akatemiallekin päästä, siellä on valu systeemit ja jalometallien puolella n. 30 pajapöytää. Ja paljon järeämpää työstälaitetta nähtävissä. Sen puolen "pääjehu" Juhani on ihan rento meis...

Saurumista en tarkemmin uskalla luvata kun niillä on ne tuotesuoja jutut niin tarkkoja, mutta yrittää voin. Olen siellä itse parikertaa käynyt, mutta tehdas mikä tehdas. Lasilinkki on siellä samalla suunnalla, ja siinähän on ihan myymäläkin. Ainakin tasolaseja ja "tappeja" on ollut myynnissä aikaisemmin.

Lähes kaikki nämä käyntikohteet edellyttää arkipäivä visiittiä, joten ehdotan päiviksi:

17.9. 2008 Keskiiviikko
tai
19.9.2008 Perjantai

Myös edeltävä viikko sopii eli 10.9 tai 12.9 päivät

Muutamalla käyntipaikallakin tässä vierähtää vissiin päivä, arvioiden 11-16 riippuen paikoista. ja evästelyyntin menee aikaa jonkun verran.

Jos saamme kasaan n. 10 hengen porukan niin eiköhän tää voida toteuttaa... :?: :!:

Mielipiteitä odotetaan ja ehdotuksia. :D :D
nasu
Swarovski-kuumeessa

Post by nasu » Tue Aug 05, 2008 14:54

Nyt pitäs vaan saada lisää porukkaa mukaan että saatas tämä homma hoidettua! Kai täällä seudulla muitakin helmeilijöitä on? Päivämäärällä ei ole mulla väliä, näillä näkymin pääsen mikä päivä tahansa noista, mutta tilanne voi muuttua näin pätkätyöläisenä. Muut vierailukohteet on ihan ok, mut Lasilinkille en välttämättä lähtis, kun se ei kuitenkaan oo niin lähellä korujentekoo. Tuo Sinisiipi kuulostaa kyllä kivalle, olen siinä myymälässä joskus käynytkin ihastelemassa. Tässä siis minun mielipiteeni, muut kertokoot omansa :)
Tipi
hamstraa hopeahelmiä

Post by Tipi » Tue Aug 05, 2008 15:56

Hyviä ideoita KatiR! Mulla vaan on ongelmana, että olen töissä, eikä perjantait ainakaan ajallisesti käy. Keskiviikkoisin voisi onnistua, mutta mukaan pääsisin vasta n. yhdeltä. Jäisihän siinäkin kyllä aikaa kolmisen tuntia :)

Niin, ja mistä porukkaa lisää?
Pinjuska
suunnittelee Balin-matkaa

Post by Pinjuska » Tue Aug 05, 2008 19:32

Voi harmi kun sattuu arkipäiväksi, enhän mie pääse. :(
On tuon eskarilaisen vienti ja haku, joten kovin kauas ei ehdi päivän aikana poiketa, kun koulupäivät kestää vain 4tuntia.
KatiR
löytänyt aidot helmet

Post by KatiR » Tue Aug 05, 2008 20:55

Ymmärtänette ettei vierailuja voi oikein viikonlopuille laittaa, tiedän sen että lauantai mahtas olla paras päivä irtautua, mutta minkäs teet... :cry:

Lisää vaan porukkaa mukaan :jippii:

Lasilinkin visiitti on vissiin helpoin järjestää viimeiseksi niin ne ketkä haluavat/jos joku haluaa käydä niin voisivat käydä "omalla porukalla" siellä.
KatiR
löytänyt aidot helmet

Post by KatiR » Mon Aug 11, 2008 21:36

Taidamme jättää tämän unholaan ja ajatella sitten keväällä vaikka uudelleen, on nimittäin niin hiljaista kiinnostuneiden rintamalla.... :cry:
Post Reply