Pääkaupunkiseutu 2009 - 2010

Kurssit, messut, tapaamiset, näyttelyt ynnä muut.

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Eowyn
Ylläpito
Oikea käyttäjä: Olen

Re: Pääkaupunkiseutu 2009 - 2010

Post by Eowyn » Sun Jan 24, 2010 11:41

Mietin sellaista, että pitäiskö kerätä sähköpostilista tms. halukkaista osallistujista ja pistää kiertämään viesti päivämäärien kera :raaps: Rakas aviomieheni käyttää peliporukkansa kanssa ihan tietynlaista systeemiä jolla saa valittua parhaiten sopivan päivän: ensimmäinen laittaa viestiin esim. kahden viikon ajalta päivämäärät ja niiden alle sitten oman kantansa niihin, seuraava lisää eri riville oman nimensä ja merkit päiväyksiin... ja sitten kun lista on kiertänyt niin katsotaan että mikä päivä sai eniten plussia :) Tai no, pystyy sen tietysti tekemään foorumiviesteinäkin varmaan, jos joka kerralle on oma ketjunsa... :raaps:

Päivä 25..26..27..28

Nimi +....+....-....+
Nimi2 -....+....-....-

Jaa paitsi että on aika työlästä saada nuo merkit osumaan kohdalleen... :roll:
"I never get involved with my own life. It's too much trouble."
(Michael Garibaldi, Babylon 5)
miauu
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku: 5

Post by miauu » Sun Jan 24, 2010 11:56

Vaihtoehtoinen systeemi on Doodle.com (parin pelin kalentereita säädetään siellä), toimii aivan samalla onnistuu/eionnistu-systeemillä nimien kera. Minä tosin en ole nyt ehtimässä opettelemaan käyttöä muuten kuin ruksauksen osalta... Pahuksen työkiireet. (Ja paikalletulon onnistuminenkin saattaa selvitä 5 min ennen kuin miittiin pitäisi lähteä, joten saatan pidättäytyä äänestyksistäkin toukokuulle asti :D )
Mistä minä nyt olen jäänyt kiinni? ;o
...paitsi lohikäärmeadoptoinnista: http://dragcave.net/user/miauu
...ja gladiaattoritaistelusta (tosin automatisoituna): http://miauu.mybrute.com
peikko

Post by peikko » Sun Jan 24, 2010 22:11

Mä voisin kokeilla, osaanko sitä Doodlea käyttää :)

muoks: Sähköpostilistakin sopii kyllä mulle, tai täällä ketjuilu, vaikka uusi ketju pitäisi sitten kyllä aina erikseen muistaa etsiä.
Tärkeintä on oikea lääkitys.

Peikko ja Keijukainen - kotisivut
Peikonpesä - blogi
peikko

Post by peikko » Sun Jan 24, 2010 22:41

Kokeilin Doodlea, siinä lähetetään aina kutsu äänestykseen s-postilla. Eli osoitteita pitäisi kerätä. Äänestäjien ei tarvitse kirjautua äänestääkseen (testautin poikaystävällä). Äänestyksen luominenkin saattaa onnistua ilman kirjautumista, mutta suosittelivat kirjautumista (saattaa pystyä sitten kopioimaan vanhoja).

Peikonpesä - blogi
peikko

Post by peikko » Mon Jan 25, 2010 19:03

Niin ja mä voin kyllä hoitaa tuon teknisen puolen, jos joku muu jaksais hoitaa ajattelun. Mulla ei nyt aivokapasiteetti riitä päätösten tekoon. Ketjussa on sen verran hiljasta, että jos joku vaan päättäis mitä tehdään ensimmäisen kanssa, niin päästäis alkuun.

Mulle voi vaikka yksäröidä osoitteita, voin sitten lähettää eteenpäin, jos päätetään jotain muuta.

Peikonpesä - blogi
Toola
löytänyt aidot helmet

Post by Toola » Tue Jan 26, 2010 8:33

Pistin Peikko sulle yksärillä sähköpostiosoitteeni. Ihan mielelläänhän sitä niitä treffejä jatkais.. taitaa vaan olla vähän tahmeaa saada tämä alku ;) Kyllä se siitä sitten!
Jokke
suunnittelee Balin-matkaa

Post by Jokke » Tue Jan 26, 2010 9:19

Joo, mitenkäs me nyt ollaan niin saamattomia :oops: Ei saada aikaa saatikka paikkaa sovittua. Toivottavasti joku saa itsensä (ja muut) potkittua talven jähmeydestä liikkeelle ja homman jatkumaan.
Hensku

Post by Hensku » Fri Jan 29, 2010 13:46

Täällä olisi yksi "uusi" kiinnostunut tulemaan mukaan (jahka uskaltautuu)
Voit elää elämääsi kahdella tavalla: niin ettei mikään ole ihmeellistä tai niin, että kaikki on ihmeellistä. -Albert Einstein-
http://teinite.blogspot.fi/
teijjuli
lasihelmien lumoissa

Post by teijjuli » Mon Feb 01, 2010 16:20

musta se kamppi olis hyvä ehdotus täältä Klaukkalastakin pääsee sinne suoraan :jippii: jos vaikka saisin itteni raahattua tapaamiseen en kyllä ole ennen ollut tapaamisessanne kerran lupasin mut jänistin :oops: joten en tiedä onko mulla äänestys valtaa mut tässä mielipiteeni kuitenkin :D
aloitteleva itseoppinut helmeiliä
Anne

Post by Anne » Mon Feb 01, 2010 22:02

*hellästi potkis*

Koska aika moni on sanonut että Kamppi ois sopiva paikka, niin sovitaanpas nyt että tavataan Kampissa keskiviikkona 10.2. klo 18.00 , nii määki voin tulla ihmettelemään paikalle :D Kai tuo aika edes jollekulle sopii? Tai sitten vaan istun siellä yksinäni hörppimässä teetä :mrgreen:

Tunteeko joku noita Kampin kahviloita, että osais ehdottaa tarkemmin jotain kivaa paikkaa missä nähtäisiin? Tuolla on noita liikkeitä listattuna: http://www.kamppi.fi/Shopping_Guide.aspx . Tai voidaan mennä vaikka sinne Eepokseenkin, jota joku aikasemmin ehdotti. Any comments flikat?
peikko

Post by peikko » Mon Feb 01, 2010 22:45

Sovitaan niin :) Se Eepos menee kai kiinni klo 19 (löysin vähän ristiriitaista tietoa siitä aiemmin tänään), joten se ei ehkä ole niin hyvä paikka tuohon aikaan? Ainut kahvila, jossa olen Kampin kulmilla käynyt, on lasipalatsissa, se oli aika rennon oloinen.

Peikonpesä - blogi
Eowyn
Ylläpito

Post by Eowyn » Mon Feb 01, 2010 23:36

Kampissa - siis Kampin keskuksessa - on jossain siellä ylhäällä, oisko neloskerroksessa, aika tilava ja suht rauhallinen kahvila (tai ainakin on ollut, tiedä sitten onko sitä enää ja onko se enää rauhallinen) :raaps:

Ainakin minä näkisin mielelläni Annen! Pitää yrittää jo nyt varata itselleen tuo ajankohta, ettei tarttis Joukan kanssa lähteä liikenteeseen... :roll:
Millainen

Post by Millainen » Tue Feb 02, 2010 11:37

Kampissa on ainakin Kahvila Johto, siellä ihan ylimmässä (viides?) kerros. Tarkoitatkohan Outi tätä samaa? Se on kyllä ihan mukava ja tilava, muistelisin joskus lukeneeni että siellä ovat miittailleet myös neulojat :)
Murmis
hamstraa hopeahelmiä

Post by Murmis » Tue Feb 02, 2010 15:28

Hei mä voisin kanssa koittaa saada iltavapaan ja kömpiä paikalle. Johto Cafessa en olekaan ennen käynyt, en edes tiennyt, että Kampissa on sellainen. Kuvien perusteella vaikuttaa mukavalta paikalta. Ja tuorepuristetut mehut kuulostaa arjen luksukselta (taasko vaan ruoka ja juoma mielessä :oops: )
Pressure - It can turn a lump of coal into a flawless diamond, or an average person into a perfect basketcase.
Eowyn
Ylläpito

Post by Eowyn » Tue Feb 02, 2010 15:50

Joo, juuri tuota paikkaa tarkoitin :D
Post Reply