Ystävänpäivä-SHY

Kurssit, messut, tapaamiset, näyttelyt ynnä muut.

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

rinsessa
löytänyt aidot helmet
Lasku: 5

Re: Ystävänpäivä-SHY

Post by rinsessa » Fri Feb 06, 2009 18:46

Minua odotti eilen tälläinen paketti, kun tulin töistä kotiin. Lapset oikein hoputtivat avaamaan, ja kirkuivat innosta :jippii: , kun kirjeessä luki, että hyvät voi myös jakaa lasten kanssa. Ihania juttuja! En edes tiennyt, että oli olemassa tuolaisia keräilytaskuja albumeihin. Kyllä SHY:ni on todella nähnyt vaivaa! Kaunis kiitos sinulle :ooh: :love: Niin ja tuikku kynttilät sopivat erinomaisesti meille!
Image
Inanna
hamstraa hopeahelmiä

Post by Inanna » Sun Feb 08, 2009 19:44

Sain shy pakettini kuluneella viikolla jo! Kurkkasin sisälle jo, vaikka ei ois saanut, mut kuvaa laitan todennäköisesti silloin 14. päivä sitten:) Kiitos jo shylle kuitenkin!
Sundance
sijoittaa jalokivilaatuun

Post by Sundance » Mon Feb 09, 2009 23:05

Hih, tsekkasin juuri sähköpostini ja SHY:ltäni oli tullut vekkuli e-kortti, piristi maanantai-iltaa kummasti, ja mukana oli ilmoitus että paketti on pian valmis ja lähdössä tännepäin.... arvatkaas alkaako jänskättää jo ? koitan sinnitellä kuitenkin avaamisen kanssa lauantaihin :hui: :jippii: kiitos SHY :love:
tuula-kaarina

Post by tuula-kaarina » Tue Feb 10, 2009 10:47

Minun omalta SHY:ltäni :love: on tullut upea nettikortti. Olisikohan kuva hänen kotipaikkakunnaltaan.... :hys: hmmm.... savupiippuja...

Paketti kuulemma lähtee tänään postiin, jännittää....
*~*~* vierivä "läski" ei sammaloidu*~*~*
Jorisa - ad. 2008
Anjuska
silmäilee HillTribe-hopeaa

Post by Anjuska » Tue Feb 10, 2009 19:26

Minäkin sain jo kolmannen nettikortin - paketti on tulossa :jippii: :jippii: :jippii:
Mönki

Post by Mönki » Tue Feb 10, 2009 20:35

Mie sain paketin tänään! Turkkuseen päin oli postimerkkileima :) Hmmm... Aika paksu paketti oli (=
hmm... muistankohan huomenna postittaa paketin mun shylle....
... Yksinään ei kukaan nauti edes näkinkengistään...
Tove Jansson
Maani

Post by Maani » Wed Feb 11, 2009 13:08

Sain kirjeen tänään!!!!!! :jippii: Kun ei kirjeen päällä lukenut SHY, niin mähän menin tietysti sen innoissani aukaisemaan ja voi mitä ihanuuksia!!!! :kieli: Makeanvedenhelmiä (nam), kalkkiturkooseja (ihana väri), angeliittineliöitä (uusi upea tuttavuus mulle), Swarovskin sinisiä (näitä tarvitaan aina), kyaniittibrioletti (uusi tuttavuus, ihana väri, tahtoo näitä lisää), silkkilankaa (tosi tarpeeseen) ja hopeaa monta monta ihanaa (lumihiutaleet suosikit, koska ne on niin mun kuviot). Pakattu ihanaan valko-hopeiseen organza-pussiin. Ja kaiken kruunaa itse taiteiltu kortti, joka on varustettu mun nimikirjaimilla. :love: On nähty vaivaa. Ja valmistuksessa apuaineena käytetty ystävyyttä. Ei oo pelkoo, että parasta ennen päiväys ehtis vanhentua, ennen kuin nämä ovat käytössä. Kiitos SHYni! Osasit muuten osua syntymäpäivääni, niin että ehkä saan anteeksi sen, että menin aukaisemaan kirjeen jo tänään. Postileima Tampereelta, hmmmm...

Image

Hei, täältähän taitaakin löytyä lähettäjän nimimerkki...
HopefulRomantic

Post by HopefulRomantic » Wed Feb 11, 2009 14:40

Omat kiitolliset kommenttini löytyy täältä:http://www.hopeful.vuodatus.net/blog/1799030 kuvia kun tuli otettua runsaammanpuoleisesti. Väinökin lähettää kiitokset, saa varmasti oman herkkupalansa illalla (jos kerrankin nukkuisi yön rauhassa).
Last edited by HopefulRomantic on Wed Feb 11, 2009 15:13, edited 1 time in total.
Image
Image
Aadia

Post by Aadia » Wed Feb 11, 2009 15:07

Romantikko, tuo linkki ei aukee. Vika täällä käyttäjässä mitä todennäköisimmin, mut jos ei kuitenkaan...
Miten jännää nähdä muiden paketteja :D , tätä hullua kun on pidetty ihan pimeässä :wink:
Image Image
HopefulRomantic

Post by HopefulRomantic » Wed Feb 11, 2009 15:14

toimiiko nyt... *lintsasi koulun atk tunneilta vain huomatakseen et ois sittenkin ehkä pitänyt...*
Image
Image
Aadia

Post by Aadia » Wed Feb 11, 2009 15:22

Hmm... Ei. Eikä näppyläkää pelaa, siis se maapallokuvake. Muiden sivut kyl aukee, tai siis ainakin Maanin ja Tuula-Kaarinan ku äkkii kokeilin. Mut tää täs päivittää just jotain et ei mun höpinöistäni pidä kauheest välittää.
*ei valinnut koko atk-ta ku ei siit mittä hyötty ol, ei kouluun mitkä tiatokoneet sovi eikä kuulu, ei niist ol mihinkkä* :huh:
Oota et joku viksumpi ja vilmaattisempi sanoo jotain.
Ihanan ihanaa kuitenki et oot saanu paketin :nod: ja mä jään jännäämää et nään sen - kunhan tää kompuutteri on syöny noi päivityksensä ni koklailen uudellee.
Image Image
HopefulRomantic

Post by HopefulRomantic » Wed Feb 11, 2009 15:25

Maapallo ei oo mun söhläämisestä kii, eli voisko vika olla sielä päässä... :???: no... ajan kanssa ehkä sitten =)
Image
Image
tuula-kaarina

Post by tuula-kaarina » Wed Feb 11, 2009 16:07

Mulla aukesi nuo romantikon sivut oikein hyvin sekä linkistä, että maapallosta.
*~*~* vierivä "läski" ei sammaloidu*~*~*
Jorisa - ad. 2008
Terttu

Post by Terttu » Wed Feb 11, 2009 16:40

Aadia wrote: Miten jännää nähdä muiden paketteja :D , tätä hullua kun on pidetty ihan pimeässä :wink:
Toinen hullu pimennosta ilmoittautuu. :lol:
Maani

Post by Maani » Wed Feb 11, 2009 16:42

SHYltä suorastaan satelee yhtedenottoja :jippii: Nyt oli tullu e-kortti, vaikka juuri aamulla saapui paketti. Mä oon onnellinen :love: KIITOS! Ihania sinisiä ja keltaisia orvokkeja. Ihan kuin mun kukkapenkistä muutaman kuukauden kuluttua.
Post Reply