Ystävänpäivä-SHY

Kurssit, messut, tapaamiset, näyttelyt ynnä muut.

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Aadia
silmäilee HillTribe-hopeaa
Lasku: 5

Re: Ystävänpäivä-SHY

Post by Aadia » Thu Feb 12, 2009 16:19

En mä sit pystyny hillittee itteeni kahtakaan tuntia :% Mutta tähän oli osannut minun shy:ni varautua :nod: . Kuoresta löytyi kortti jossa annettiin lupa paketin avaamiseen vasta lauantaina :D . Hitsinpimpula minkä teki, miten mä ja mun itsehillintäni ikinä pystytään...?! Pakko nyt on pystyä. Nii.
Mut kattokaas tytöt kuinka ihanan sievä herkkä nätti paketti :love: Niin niin ihana. Mullapa onkin kaikista kaunein paketti :kieli: .
Ja tuo kortin kahvikin on niin... Et ihan piti pistää kaffet putoomaa :nod: .

Image

Niin ja kortista näki lisää käsialaa... Joo-o, 70-luku. Ilo, pirteys kans. Nauru. Ja paketin paketointi kertoo vaikka kuinka paljon kaikkea kaunista, herkkää ja lämmintä. Mun shy on oikeassa elämässä oikein ihana upea välittävä ihminen. On se. Kärsivällinen. Ja hitto osaa pitää hullua jännityksessä :D :wink:
Image Image
Regina
sijoittaa jalokivilaatuun

Post by Regina » Thu Feb 12, 2009 17:28

Siis... O__O Nyt meni kyllä sanattomaks. Miten joku voi lähettää näin paljon kaikkea ihanaa? En tiiä mitä sanoisin, superiso kiitos! :ooh: Oisittepa nähny ilmeeni ku tulin kotiin. Olin silleen että "Mitäs helevettiä, 2 pakettia?" Ja oisittepa nähny vielä ilmeeni ku avasin hematiittipaketin... Hihittelin siinä varmaan kymmenen minuuttia sille helmimäärälle, niitten kantamiseen ois tarvinnu kuorma-auton! Kaikki oikeen ihanan värisiä helmiä ja juttuja, näistä riittää varmaan koko vuodeksi. :jippii: Tähän pistän sitten kuvan, jota sotkin paintilla että siitä saa jotain selvää... jos saa. Tässä on sitten helmet/jutut aiemmistakin paketeista:
Image

1. Aiemmin tullut kirjepaperi ja -kuoripaketti.
2. Muumitikkari & vadelmajugurttitäytesuklaa, jotka ovat jo massussa.
3. Harmaanmustia siemenhelmiä.
4. Kullanvärisiä siemenhelmiä.
5. Swarovski-helmiä.
6. Rondelljeja, kolmea eri väriä. Kirkkaita, kullanvärisiä ja graniitinvärisiä. Taisivat olla lasia? :raaps:
7. Iso helmiäisriipus.
8. Viistehiottuja karneolikimpaleita.
9. Metallihelmiä.
10. Karneoliviuhka.
11. Metallisia välihelmiä.
12.Swarovskeja, harmaita biconeja oli 20 mutta oon jo käyttänyt osan. Kullanvärisiä biconeja on 4, aivan kuten kuvassa, ja lisäksi sydän joka on myös kuvassa. Molemmat tulleet aiemmin.
13. 10 (!!!!) Nauhaa erikokoisia hematiittihelmiä, mä suorastaan järkytyin (ihastuksesta, of course) kun näin nämä. Painoa näillä on 400 grammaa. :D
14. Ruskeaa vaijeria.
15. Musta ja pinkki tulip-askarteluvärit jotka unohtui kuvasta. :huh:

KIITOSKIITOSKIITOS!! Kaikki on ollut tosi ihanoita, tykkään aiva kauheesti! :ooh: Ja ootpa tainnu reippahasti ylittää 15 erkin budjetin, tämmönen kasa helmiä. Paketitkin oli aina niin ihanasti koristeltu, tämänpäiväisetkin oli nättejä. Näistä riittää tosi pitkäksi aikaa, hematiitit ei ainakaan lopu ihan kesken. :'D Oon vieläki järkyttyny tosta määrästä, hyvällä tavalla siis. : ) Värit on ihania, ja kaikille helmille tulee varmasti käyttöä, ennemmin tai myöhemmin. Kiitos vielä kerran! ♥
Julia

Post by Julia » Thu Feb 12, 2009 18:44

:jippii:

Mäkin sain paketin. Kiitos ihana shy kauniista paketista ja taas kerran upeasta itse tehdystä kortista! Mä oon ihan täysin kuollut, kun aloitin maanantaina työt uudessa paikassa eikä mua ole toivotettu ihan tervetulleeksi. Mutta tämä pelastaa ankean viikkoni! :D :love: Vielä en pakettia kuitenkaan avaa...

Enkä vielä...

Enkä vieläkään...
Turkoosi

Post by Turkoosi » Thu Feb 12, 2009 18:45

Olen hillinnyt itseni jo 3 tuntia :enkeli: , SHY:n lähetys saapui tänään. Kuoressa on Rovanimen leima ja sisällä on kortti? ja joku joku pitkulainen sentinpaksuinen ja muutaman sentin leveä vähän yli 15 cm pitkä paketti. Ja varmaankin kuplamuoviin (ei kovin paksuun) pakattuja möykkyjä, arvatenkin helmiä. Tämä on toistaiseksi saatu selville tiirailemalla kuorta valoa vasten ja hypistelemällä.
Kristale
korukivikasan keskellä

Post by Kristale » Thu Feb 12, 2009 20:43

Mulla ei oo ongelmaa et avaisin paketin ku en oo saanu mitää pakettia. heh :D
Yrittänyttä ei laiteta.
Sundance

Post by Sundance » Thu Feb 12, 2009 20:48

Mullekin oli tullut paketti tänään ... ja nyt täällä yks naiseläjä ottaa itsestään mittaa, kuinka maltti riittää olla avaamatta ennen lauantaita...
rapistelen ja hypistelen pakettia yhtenään, mutta vielä ainakin on maltti riittänyt :kieli: (jos vaikka yöllä salaa ihan vähän toisten nukkuessa kurkkaisin :roll: )... ei, kyl mää ootan lauantaihin ja piinaan itseäni jännityksellä vielä tovin :nod:
Niin ja e-korttikin tulla tupsahti tässä vielä, kiitos :nod: kuvia sitten viikonloppuna :D
Miilia

Post by Miilia » Thu Feb 12, 2009 20:53

Minäpäs olinkin niin vikkelä että avasin ruusuisen pakettini heti kun sain sen sisälle asti. On ollut käynnissä tämän vuoden toistaiseksi paskin viikko, joten en todellakaan käynyt tuollaista päivän pelastajaa panttaamaan.

Image

Kuva on huono kun yritin harhauttaa pienintä leipäpalalla sen sekunnin ajaksi että olisin saanut kuvattua, huonolla menestyksellä tietenkin... :roll:

Nallen on Ystäväni itse tehnyt, ja suloinen se onkin. Lisäksi sain itsellenikin käsitöitä, ihanan kirjontatyön, Tildaa ilmeisesti, kuten nallekin. Neljä pussia siemeniä laitettavaksi kesällä pihalla, noita tuoksuherneitä meinasin itsekin ostaa, kuistille kasvamaan, ja basilika ja rukola on miehelle mieleen, eiköhän tuo tinjamiakin onnistu johonkin ruokaan piilottamaan :lol:
Suloiset suklaat vedin diettitärinöissäni suuhuni samantien, maukkaita kerrassaan... :oops:

Helmipusseihin oli Ystävä unohtanut pistää tiedot, mutta ei hätää, luulen tunnistaneeni ne itse. Suloisia karneoleja oli yhdessä pussissa, toisessa ihania labradoriitti nappeja ja peacock helmiä. Kolmas pussi näiden kahden edellisen ihanuuden päälle aiheutti jo pieniä tahattomia riemun kiljahduksia, siellä oli kultarutiilikvartsia, kauniit balihopeiset(?) korupiikit ja pieni riipus, ja näiden lisäksi kaksi suorakaiteen muotoista kiveä joista en uskalla sanoa mitä ovat, jännittävät kuviot kuitenkin. Jos jokin tunnistus meni pieleen, korjannee salainen Ystäväni erehdykseni lauantaina.

Iso ruusun tuoksuinen kiitos kaikesta, helmet ja muut tarpeet menevät aivan varmasti käyttöön, siemenet maahan tai ruukkuihin ja sen suloisen nallejutun taidan pistää toisen tyttären huoneeseen, kuten kirjeessä veikkasitkin. :D Koko paketti oli oikein kaunis ja katkaisi pitkän huonon päiväni todella tehokkaasti! :ooh:
Ja sen kun puhuisin mikä minut/todella saa surulliseksi,/eipä minulla olisi näitäkään ystäviä -Jarkko Laine-
Flickr
Kerttu

Post by Kerttu » Thu Feb 12, 2009 22:13

Voi tonttu, te tuutte tytöt kuoleen kateuteen kun näette mitä mä sain tänään! :shock: En odottanut pakettia saapuvaksi vielä, koska SHY:ni arveli paketin saapuvan vasta maanantaina.. harhautus? Mies laittoi aamulla viestiä, että postimies oli käynyt ja tuonut "jonku ihme lodjun", joten tämähän oli sitten koko päivän töissä muurahaiset pöksyissä! Kylläpä kannatti sännätä liikennesääntöjä uhmaten kotiin, niin ihana paketti oli! :love: Kuvan saatte jahka tästä tokenen.
rinsessa
löytänyt aidot helmet

Post by rinsessa » Thu Feb 12, 2009 22:34

Minäkin sain jo pakettini, ja malttamattomana avasin sen heti. Perustelin avaamiseni sillä, että olen lauantaina töissä :mrgreen: . Paketista löytyi kaikkea pientä ja kaunista. Violetit makeanveden helmet tulivat kuin tilauksesta ystäväni Ystävänpäivätanssiaskoruun! Lisäksi sain uuden e-kortin idolini Elviksen netti sivulta, jossa oli hauska surffailla muutenkin :D
Image
paketissa oli siis, karneoleja, amatsoniittia, serpentiinijade, värjättyä jadea, punaista korallia, simpukankuorihelmiä, swarovskin kristalleja, violetit makeanveden helmet, Botswanan akaattia ja savukvartsipisara. Punainen koralli oli erityisesti mieleen, olen sitä kauppojen sivuilta katsellut, mutta epäröinyt väriä, ja nyt sain sitä tilaamatta, ja se oli oikein hyvän punaista!
kiitoksia kovasti, ja oikein hyvää ystävänpäivää Sinulle :love: (jännityksellä odotan lauantain paljastuksia)
Partaska

Post by Partaska » Thu Feb 12, 2009 23:34

Heh itsekkin paketin postista hakeneena tässä kirjoittelen...heh et olin todellinen haaste? Ystäväni kirjoitti näin mutta jos suoraan puhutaa tai kirjoitetaan niin olen todella häpi tästä paketista ja kyllä ne muutamat jutu yllättivät mut...

Kuvaa pläjäytän huomenna kun olen rauhoittunut työpäivästä...
Elämme jännittäviä aikoja.....et älä jännitä =)
Pivili
korukivikasan keskellä

Post by Pivili » Fri Feb 13, 2009 10:34

NYT HARMITTAA :oops:
Siis se ettei oo mahkuja näyttää mitä herkkuja mun postilootaan eilen kopsahti. Teidän tappio :kieli: joudutte oottaan kuvaa ystävien paljastukseen asti. Toivottavasti Ystäväni muisti kuvata lähtevän paketin :?:

JÄTTI ISO KIITOS TAIVAALLISEN IHANISTA AARTEISTA SALAINEN YSTÄVÄNI :ooh:

Juupajoelta lähtenyt paketti sisälsi:
Organza-pusseja 3 eri väriä, kukin pussi omansa kokoinen (näitä olen suunnitellut tekeväni, nyt ei vielä tarvi!)
Fazerin Thin Dark- suklaata (mistä tiesit että RAKASTAN "mustaa suklaata"?)
3 pussia hopeasisussiemenhelmiä, kussakin pussissa eri vihreää (ihanasti sävytetty)
Lasitiili pidikkeen kanssa (tätäkin olen kuvitellut pidempään kokeilevani)
Makeanvedenhelmiä noin 5mm kaks nauhaa, toinen peacoc toinen vanharoosa (sopiivat sävyltään sekä toisiinsa, että vihreisiin simenhelmiin, :love: )
Makeanvedenhelmi "pillereitä" noin 10mm vihertävän sävyisiä (aivan taivaallisen persoonallisia nappuloita)
Viistehiottuja ja pyöreitä 8mm karneoleja (härän [siis minun] horoskooppikivikin...)
Swarovskin kukka kirkas AB (suloinen)
Vihreä foliolasisydän (kaunis kirkas vihreä, nam, nam)
Hill tribe riimulukko sydän
Balihopeisia korupiikkejä, kaksi helmihattua (sellasia kierteisiä, "pitsisiä") ja kukkakoristeiset korviskoukut
Viimeisimpinä vaan ei vähäisimpinä viistehiottuja labradoriitti pisaroita (joita sihtailin kuola valuen lampun alla suurimman osan iltaa, kun lapsosen sain nukkumaan :ooh:

Tunnustan, en edes kuvitellut säästäväni paketin avaamista lauantaihin, syistä että...
Lauantaina juhlitaan serkkuni häitä
Pääsen "rauhassa" koneelle kommentoimaan vain töistä ja halusin kertoa aarteistani teille ennen maanantaita... Ja seli seli...

:ooh: KIITOS YSTÄVÄNI, KIITOS :love:

P.S. Tuli jännä tunne tuon paketin saatuani; olen ystävälleni velkaa sen, että kerron mitä näistä namusista tein... Nyt olis vaan keksittävä missä saisin tuotoksiani kuvattua ja kenen koneelta pääsis laittaan kuvia nettiin... Voih...
hopea

Post by hopea » Fri Feb 13, 2009 12:13

Mää sain ihanaisen pakettini eilen, mutta aion avata sen rauhassa vasta huomenna ( maltan kyllä :huh: ), sillä on ollut vähän hoppu vanhojentanssijuhlien juhlimisten, kuljetusten ja siihen liittyvien muiden juttujen kanssa, joten huomenna sitten rauhassa availen ja kuvailen :nod: Kiitos lähettäjälle jo tässäkin vaiheessa ! :ooh:
Puhuminen on hopeaa ja vaikeneminen kultaa
Kerttu

Post by Kerttu » Fri Feb 13, 2009 13:32

Kuveja:

Image
Tällaisia paljastui paketista:
-Pienet suloiset rasiat pullollaan aarteita
- lämmittävä sydän (Aivan mahtava tällaiselle vilukissalle!!!)
- käsintehty kortti (Jota en ole vielä kurkkinut ;) )
- ilmeisesti myös aivan itse tehty kukkaboxi
- pistaasisuklaata joka oli tosi nams
- NERIK-laatikko, joka pääsi heti käyttöön :D
- hopeisia kristallicharmeja
- SHY:n kirje ja ohjeistusta ketjuhommiin (Näihin tutustun heti kun tämä pari päivää kestänyt hedari hellittää :( )

Image
Pienistä rasioista paljastui aivan hillittömiä ja hulvattomia ihanuuksia: erilaisia akaatteja, karneolia, swaroja, mv-helmiä, pari kiviriipusta (labradoriittiriipus ulkona kuvasta).. Kaikista ihanimpia olivat oikean yläkulman sitruunakvartsit ja hauskin ehdottomasti tuo Piia´s design -heppahelmi! :lol:

Että sellaista... olen aivan sanaton. Paketti oli niin huolella koottu ja sen eteen on todellakin nähty vaivaa. Niisk! Kiitos, oma SHY!
Anniina
suunnittelee Balin-matkaa

Post by Anniina » Fri Feb 13, 2009 13:50

Tännekin tupsahti kirje postilaatikosta... Ja olin salamannopeasti paikalla, kun kuulin eteisen lattialle putoavan kirjeen. Eikä puhettakaan siitä, että olisin kiltisti odottanut lauantaihin... :enkeli:

Muistutukseksi ensin kirja, joka ilahdutti päivääni viime kuussa:
Image

Sitten itse paketti:
Image

Kauniiseen organzapussiin oli pakattu sävyltään tosi ihania makeanvedenhelmiä (jotka tietävät jo, minkä kiven seuraksi haluavat!), isot laavakivet, kauniita kashmirhelmiä, botswanan akaattia kolmessa eri muodossa, labradoriittitähdet, savukvartsiovaaleita ja kaksi pulleaa, kaunista savukvartsilehteä. Ja totta kai ystävänpäiväpaketista löytyi myös ihastuttava lasisydän!

KIITOS KIITOS KIITOS!!! :love:

Olen todella tyytyväinen kaikkeen mitä SHY (jonka henkilöllisyydestä on vahvat epäilyt :wink: ) on valikoinut ystävänpäiväpakettiini! En voi valita edes suosikkejani kivistä, koska jokaisessa on sitä jotakin ja en millään malta lakata hipelöimästä uusia AARTEITAni. Kaikki huutavat kilpaa minkä kiven kaveriksi haluavat: on ihanaa inspiroitua!

Oikein ihanaa ystävänpäivää SHY ja lämmin halaus takaisin Sinullekin! :ooh:
Last edited by Anniina on Fri Feb 13, 2009 19:21, edited 1 time in total.
Teeti
suunnittelee Balin-matkaa

Post by Teeti » Fri Feb 13, 2009 15:35

Minäkin olen saanut ihanan paketin. SHY:ni oli kyllä tarkasti tutkinut makuani ja toiveitani, sillä niin nappiin osuivat kaikki.
Erityiskiitos ihanista papereista.
Kuvan laitan sitten kun ehdin. Voipi mennä sunnuntaiaamuun.

KIITOS SHY!

.
Post Reply