Ystävänpäivä-SHY

Kurssit, messut, tapaamiset, näyttelyt ynnä muut.

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Maani
silmäilee HillTribe-hopeaa
Lasku: 5

Re: Ystävänpäivä-SHY

Post by Maani » Sat Feb 14, 2009 20:17

Hei se 5 minuuttia meni jo! Ei yhtään käsien tärinää, ei ...
Nunnuli
sijoittaa jalokivilaatuun

Post by Nunnuli » Sat Feb 14, 2009 20:19

Maani wrote:Hei se 5 minuuttia meni jo! Ei yhtään käsien tärinää, ei ...
Tasan 5 minuuttia mulla meni. Katsopa kellonaikoja :wink:
"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur." Eli.. Sovulla pienet asiat kasvavat, eripuralla suuretkin hajoavat.
Maani

Post by Maani » Sat Feb 14, 2009 20:21

Arvasinhan!!!! Se oli se lappu, siellä hopeaosien pussissa! KIITOS HOPEA!! :D

Joo, Nunnuli en ollut päivittänyt sivua, kun luin viestejä. Eikä ollut yhtään kärsimättömyyttä pelissä , ei!
Turkoosi

Post by Turkoosi » Sat Feb 14, 2009 20:26

:lol: pikkulintu oli siis oikeassa, tai siis ankka. Kiitokset vielä ooHoo :love: Ne viistehiotut labrat päätyivät rannekoruksi, en ole koskaan omistanut noin välkehtiviä labradoriitteja, joten rannekoruna voin tuijotella ja ihailla niitä aina välillä. Pari muutakin korua on jo suunnitteluasteella :D
tiristiina

Post by tiristiina » Sat Feb 14, 2009 20:35

No enpäs arvannut Nekkaa omakseni! Olit kyllä mun näköisen paketin kasannut :love: . Mut Glittran SHY:n arvasin :huh: . Oli vissiin niin Enninan värejä...

Kiva oli Piiskulle kasata pakettia, olit onneksi aika helppo :D . Ja siitä pesusta, siitä violetista nauhasta isoja helmiä lähti hellästi käsissä pesemällä tipalla astianpesuainetta tosi paljon väriä. Siksi siis pesen, jos on oikein tummia helmiä ja epäilen värjäystä, ettei niistä sitten käytössä irtoa väriä vaatteisiin tai ihoon. Pakatessa aloin miettimään, et olis voinut vielä toisella pesulla varmuuden vuoksi kokeilla, lähteekö väriä, mutta en sitten enää ehtinyt. Selvensikö selostus :D ? Se oli vähän sellainen ekstranauha, en aikonut ensin laittaa sitä mukaan, mutta ajattelin sit kuitenkin lisätä sitä lilaa mukaan.

Ja mä jäin heti kiinni! Postileima oli arvatenkin aika paljastava, kuvittelin et Oulusta olis monta muutakin :? . Mut tais mun korut paljastaa, dääm.
Aikainen lintu madon nappaa, mutta vasta toinen hiiri saa juuston.
Miilia

Post by Miilia » Sat Feb 14, 2009 20:40

Kiitos vielä Rinsessalle, ei mulla ollut mitään aavistusta henkilöllisyydestä. Lahja oli kokonaisuudessaan aivan ihana ja täynnä suloisuuksia :ooh:

Ja miten suuren suuri kivi tippuikaan sydämeltä kun Sundance tykkäsi lahjuksistaan, ne korviskoukut söivät niin suuren palan budjettia että vaikka pistinkin pikkaisen extraa niin sisältö näytti silti omiin silmiin aivan säälittävän pieneltä. Vielä kun se yksi osanen jäi saapumatta kokonaan niin oikeasti oli stressinäppylää joka paikassa... Ja lempivärit ynnä paljon muutakin selvitin lukemalla lähes kaikki viestit mitä olet ikinä foorumille kirjoittanut, sieltä ne merihepoisetkin bongasin... :wink:
Ja sen kun puhuisin mikä minut/todella saa surulliseksi,/eipä minulla olisi näitäkään ystäviä -Jarkko Laine-
Flickr
Aadia

Post by Aadia » Sat Feb 14, 2009 20:41

Kiitos Julia :love: Susta tuli isä :wink: :shock:

Tämä shy-lapsi syntyi viimeyönä.

Image
Image Image
Terttu

Post by Terttu » Sat Feb 14, 2009 20:43

tiristiina wrote: Kiva oli Piiskulle kasata pakettia, olit onneksi aika helppo :D
Siksi siis pesen, jos on oikein tummia helmiä ja epäilen värjäystä, ettei niistä sitten käytössä irtoa väriä vaatteisiin tai ihoon.
Ja mä jäin heti kiinni! Postileima oli arvatenkin aika paljastava, kuvittelin et Oulusta olis monta muutakin :? . Mut tais mun korut paljastaa, dääm.
Kiva olla välillä helppo :D Jotain tuollaista pesun tarkoituksesta ajattelinkin. Mutta kun koskaan ei ole vastaan moista tietoa ennen tullut niin ihmettelin. En mä niitä enää pese, etteivät ihan valkoonnu kokonaan. Ne oli just ihanat palloset, kiva että laitoit mukaan! Täällä pidetään niistä kovin :)
Sattui silmään Oulu sun nikin alta, kun postasin tänne, että paketti saapui. Ja koska kohta sen jälkeen galleriaan ilmaantui uusia kuvia ja bongasin sieltä vanhasta kirjoituksesta saman mitä kirjeestä eli emalikorukurssin niin arvasin :) Kärsimättömällä odottajalle sopivat sattumat, ettei tarvinu tänne saakka odotella tietoa :D
rinsessa
löytänyt aidot helmet

Post by rinsessa » Sat Feb 14, 2009 20:55

Miilialle vielä paketista: eipä tarvitse tarkennella kivitietoja, niin hyvin tunnistit, ja ne ruskeat neliöt: enpä tiedä itsekkään mitä ovat! Se riipus on Hill Tribe hopeaa, kuten varmaan arvasitkin. Kiva kun pidit paketista, innoissani kasasin kaikenlaista. Ne rutiilikvartsit olivat aarteitani, ostin ne syksyllä Bangkoksista, ja vain yhden nauhan, olivat suhteessa aika arvokkaita. Enpää ole niitä oikein muualla nähnyt. Hauska sattuma, että pidit niistä. Nyt voin laittaa galleriaankin korun, jossa niitä käytin, en viitsinyt etukäteen laittaa.
Ja ISO kiitos omalle Shylleni! :love: :love:
Kristale
korukivikasan keskellä

Post by Kristale » Sat Feb 14, 2009 20:56

En ois arvannu mitenkään et se ois voinu olla Pivilii. Ne peridootti rondellit on laadukkaimpia helmiä mitä meiän talossa on ikinä ollu. :jippii: Kiitos Pivilii.
Yrittänyttä ei laiteta.
Regina

Post by Regina » Sat Feb 14, 2009 21:16

KIITOS Aadialle :ooh: Mulla oli pieni epäilys että se voisit olla sää, mutta kuitenkin se pysyi salassa iha loppuun asti. :D
Glittra
suunnittelee Balin-matkaa

Post by Glittra » Sat Feb 14, 2009 21:22

tiristiina wrote:Mut Glittran SHY:n arvasin :huh: . Oli vissiin niin Enninan värejä...
Itse mulla ei ollut yhtään hajua kuka oli mun SHY. :P Mutta vielä kerran iso kiitos sinulle, Ennina! :D
"You can't rush perfection!"
- Dean Winchester, Supernatural

Valokuvia / Korublogi
Ennina

Post by Ennina » Sat Feb 14, 2009 21:31

Glittra wrote:
tiristiina wrote:Mut Glittran SHY:n arvasin :huh: . Oli vissiin niin Enninan värejä...
kiitos sinulle, Ennina! :D
Minäkin arvasin kenen ystävä Tiristiina oli :wink: Oli ihan liikaa paljastavia tekiöitä...ja Glittarallehan värit oli joita hänelle laitoin :wink:
Toki mukana oli loraus minuakin :whistle:

Miauulle ISO kiitos...kaksi rannekorua jo uusista aarteista tehtynä :ooh:
Glittra

Post by Glittra » Sat Feb 14, 2009 21:40

Ennina wrote:
Glittra wrote:
kiitos sinulle, Ennina! :D
...ja Glittarallehan värit oli joita hänelle laitoin :wink:
Toki mukana oli loraus minuakin :whistle:
Niinpä, paljon vaaleanpunaista, pinkkiä ja mustaa, lempparivärejäni. :D
"You can't rush perfection!"
- Dean Winchester, Supernatural

Valokuvia / Korublogi
ooHoo

Post by ooHoo » Sat Feb 14, 2009 22:14

Njaah, minä oon varmaan liian helppo arvattava... vai oliko se sitten se ankka, minä kyllä mietin vähän aikaa että se paljastaisi -mutta haitanneeko tuo ;)

Mutta kiitokset ja isot halit vielä Inanna, ne suklaa-aventuriinit oli tosiaan ihan syötävän ihania!!! :drool:
"...äitin ja iskän aivot toimii oikialla juualla, mutta minunpa aivot toimii sipseillä ja kajkeilla...!
Post Reply