Ystävänpäivä-SHY

Kurssit, messut, tapaamiset, näyttelyt ynnä muut.

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Kristale
korukivikasan keskellä
Lasku: 5

Re: Ystävänpäivä-SHY

Post by Kristale » Fri Feb 13, 2009 15:50

Mäki sain paketin! :wow: :D :)
Image
Image
Ja paketti sisälsi malakiitteja, ametisteja, ruusukvartseja, ihania peridootti rondelleja, yläporattuja makeanvedenhelmiä, ihanan rodoniitti ruusun ja ihanan savukvartsi sydämen, ja unohtu vielä hopea lanka, ihana hopea ruusu. Paketissa oli myös kerä Novitan Rose mohairia, pieni hiiri pehmolelu ja kalenteri.
Kiitos Shy paketti on todella ihana. :D :ooh:
Yrittänyttä ei laiteta.
nekka
sijoittaa jalokivilaatuun

Post by nekka » Fri Feb 13, 2009 18:35

Mun piti laittaa nämä esille vasta huomenna, mutta en pääsekään huomenna koneelle, niin paljastus tulee nyt :D

Image
En oo ihan varma mitä teen tuolla "avaruusoliofläppikansiolla" ja miten se itseasiassa liittyy munhun mitenkään, mutta jos poikani ottaisi sen vaikka tarroja varten..? :D
Magneetti koristaa jo jääkaapin ovea, ja helmet...haasteita... :lol:
Swarot uppoo aina !
Terkkuja sinne Tampereelle ! o/
Terttu

Post by Terttu » Fri Feb 13, 2009 18:38

--
Last edited by Terttu on Fri Apr 18, 2014 13:04, edited 1 time in total.
Partaska

Post by Partaska » Fri Feb 13, 2009 19:02

Hahaa tässä on kuvaa minun SHYN paketista...

siis über massiivii....mä tykkään...ukkokin totesi eilen et olen ihan toisella planeetalla kun auoin näitä paketteja...välillä kuului sellainen hi-hii ääni kun paketti aukesin
Image
Ylhäältä alas päin...
Suklaa sydän josta söin pari haukkua ja ukko sai loput....
2x lasinen sydänriipus
Karneolinugetteja
Viher-rutiilikvartsi (vai miten se meni? hukkasin jo lapun jossa oli näiden nimi)
Punaista malakiittia...siis ihania...

Vasemmalta oikealle...
Akaattia
2xMusta jasper "hämähäkin verkko"
Ja kaksi aivan ihanan vihreää kiviriipusta mutta näiden kohdalla ei ollut nimeä...
Jotain turkoosia varmaankin...värjättyä....vai sitten jonkinlainen arvoitus että kuka on ystäväni...että pistetään herneet pyörimään emännän päässä Image

Mutta kiitos todella paljon näistä kaikista ihanuuksista Image mä tykkään ihan hirveesti.

p.s niin ja sitten olis hieno jääkaappimagneetti joka on jo ovessa vartioimassa laskuja :lol:
Elämme jännittäviä aikoja.....et älä jännitä =)
Glittra
suunnittelee Balin-matkaa

Post by Glittra » Fri Feb 13, 2009 20:01

Minuakin odotti paketti sängyllä tänään kun tulin abiristeilyltä kotiin. :P Vaikka kuoressa luki että sen saa avata vasta huomenna, en maltannut olla avaamatta. Minä perustelen sen sillä, että minun pitää huomenna lukea ylioppilaskirjoituksiin koko päivän. :wink: Kuvaa tulee vähän myöhemmin, SHY oli kyllä ylittänyt itsensä, ja nyt on pakko saada kivoja kuvia. :P
"You can't rush perfection!"
- Dean Winchester, Supernatural

Valokuvia / Korublogi
Nunnuli

Post by Nunnuli » Fri Feb 13, 2009 20:46

Ainoastaan ooHoo ja Ennina eivät ole vielä kuitanneet saaneensa pakettia.. tai sitten emo sotkee. Kuitatkaahan tyttöset, että saadaan "pukki" jokaisen nimen viereen listalle. Kuvia on ottamatta enemmän, mutta osahan avaa paketit vasta huomenna, joten ne katsotaan sitten huomenna iltasella. Samalla sitten vedetään yhteenveto ja paljastetaan salaisuudet.
"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur." Eli.. Sovulla pienet asiat kasvavat, eripuralla suuretkin hajoavat.
Glittra

Post by Glittra » Fri Feb 13, 2009 21:17

Sain kyllä SHY:ltäni niin monia ihanuuksia, joten en tiedä miten kiittää. Tässä paketissa oli kyllä paljon enemmän kun osasin odottaa, joten SHY oli kyllä nähnyt ison vaivan. Äitikin tokaisi, että tämähän on kun jouluaatto. SUPERISO KIITOS sinulle, ihana ystävä. :ooh:
Odotan innolla huomisia paljastuksia. :P Tässä nyt kuitenkin kuvia saamistani aarteista.

Image

Image

Image

Siis: upeita makeanvedenhelmiä (kolikoita ja helmiä, ihania värejä <3), erilaisia onyxejä, laavakivisydän ja helmiä, prehniittiä, ruusukvartsia, iso upea vuorikristallikimpale, iso rodoniitti sydän, iso todella kaunis lamppuhelmisydän, fuksianväristä jadea kahta eri kokoa (<3), helmiäisrondelleja, savukvartsia, puuvillanyöri, kännykkäkorunauhoja, joku violetti kumiputkinauhahommeli (aika jännä, siitä varmasti keksin jotain kivaa), kaksi helmiäisydäntä (?), emaloituja sydämiä, joku jaspisneliö (impression jaspis?), ihana tumma kivinugetti (olisikohan sekin savukvartsia?), howliitti sydämiä, ihania vaaleanpunaisia lasi(?)rondelleja, ja tuollainen upea iso lila kolikko jossa on todella kiva kuvio (olisikohan lasia tai helmiäistä tai jotain sinne suuntaan? upea!). Paketissa oli myös tikkari, ja ihana itsetehty kortti. Helmet oli pakattu todella kauniisiin organzapusseihin.

Kiitos sinulle taas kerran! Minulla on jo isoja suunnitelmia näiden varalle, ja on todella vaikeaa valita näistä suosikkia. Kaikki aivan ihania! :wtg:

MUOKS: Sainpas SHY:ltä sähköpostia. :) "Lasirondellit" olivatkin ruusukvartsia ja se iso violetti kolikko oli helmiäistä. Muuten arvaukseni osuivat oikeaan. :) Kiitos taas kerran!
Last edited by Glittra on Sat Feb 14, 2009 16:30, edited 1 time in total.
"You can't rush perfection!"
- Dean Winchester, Supernatural

Valokuvia / Korublogi
Aadia
silmäilee HillTribe-hopeaa

Post by Aadia » Fri Feb 13, 2009 21:32

...hupsista... :%
Nyt kävi sellainen pienenpieni sekaannus. Mun päässä.
Tytär lähti hoitoon ja kaikki tämä hiljaisuus ja rauhallisuus sai mut ihan sekaisin ja mä kerrassaan unohdin ettei pakettia saanutkaan avata vielä. Eipäs ku sittenki unohdin mikä päivä tänään on, luulin et saa avata et on lauantai. Eikäku se putos lattialle ihan ittestää, en ollu ees samas huanees ja sit se oli, kans iha ittellää, auennu siin pudotessaan keittiön pöydälle. Juu, niinhan siinä kävikin. Totta. En vaa heti muistanu miten mietein et se meni :pinokkio: :whistle:

Anteeksi SHY. Mut ei pystyny odottamaan. Ei millään. :oops:
Ja KIITOS oma salainen Ystäväni !!! :ooh:
Mä tykkään niiiiiiin.... :love:

Image

Meille siis muutti asumaan hopeoituja korunosia isot kasat. (Lukot mulla on aina loppu ja tuollaisia kurupohjia/linkkejä oon halunnu kokeilla jo jonkin aikaa.)
Ihan ensimmäistä kertaa koskaan sain koskea Jaspista, sitä sain ihailtavakseni nauhallisen helminä ja pitkän nauhallisen siruina. Jaspis on oikein kivasti ollut korunosien tukena tässä muutossa.
Edellämainittujen tukena mukana oli kolme nauhaa makeanveden helmiä, joista ruskea oli ihan mun näköinen, mut vihreä osui johonkin sellaiseen kohtaan, tietteks sellaseen helmi erogeeniseen kohtaan. Se jäi huutamaan. Lujaa.
Setin täydentää upeana sokerina helmiäislasihelmi nauha ja kaksi nauhaa särmikkäitä ab pinnoitettuja lasihelmiä.

Voi SHY, miten osasitkaan osua noin kun mun selitys itsestäni oli niin hävettävän lyhyt?! Mutta osui ja upposi, kyllävain :nod:
Kiitoskiitoskiitos Sinä ihana olento.

Nyt kuitenkin jo mentävä, esittelin vihreille mv asukkaille swaroja ja nyt ne on ystävystyneet ja huutaa yhdessä. :viuh:
Image Image
Ennina

Post by Ennina » Fri Feb 13, 2009 23:39

*häpeää ja pistää päänsä pusikkoon*

Ei näet käynyt mielessäkään että pitäisi ilmoittaa että on pakettinsa saanut. Vaikka paripäivää sitten puhuttiin tuola chatissa kuinka tärkeää on ilmoittaa että on aarteensa vastaanottanut :oops:

Eli tänään postilootassa oli kauan odottamani kuori :jippii:
rosalii

Post by rosalii » Fri Feb 13, 2009 23:50

Raskas työviikko on takana, enkä todellakaan voinut kuvitella mitään tällaista. Jo aiemmin viikolla raportoin saamastani SHY-paketista. Mutta yllätys oli kyllä suuren suuri, kun tänään keittiönpöydällä odotti minua jälleen kirjekuori. Ja mitä kaikkea sieltä paljastuikaan. Apua! Kevät on tullut ainakin näille nurkille. Paketista pilkisti monen monta uutta helmituttavuutta.
Image
Helmilaatikkooni pääsivät edellisten SHY-helmien lisäksi siis: nauhallinen serpentiini kolikoita, mintunvihreä mv-nauha, uurretut uusi-jade helmet, vihreitä lasihelmiä, fancy jasper-kolikko, ryoliitti-markiisi (tää on tosi kaunis, kauniimpi kuin kuvassa) ja firework jasper-ovaali. Ääk, mä oon ihan sanaton tämän helmikasan äärellä. Alla vielä kuva kaikista ihanuuksista samassa kuvassa.
Image
KIITOS! KIITOS! KIITOS! KIITOS! KIITOS! KIITOS! KIITOS! KIITOS! KIITOS! :love:
tinka

Post by tinka » Sat Feb 14, 2009 1:09

Ja nyt olen ajatuksella tutkiskellut SHY:ltä saamaani pakettia.
Postileimaa ei ollut :shock: .
Sisälsi YHDEN tumman hiuksen, sekä vaalean... ehkä eläimen karvan... HMMMM :roll:

Ei mitään hajua mistäpäin ja keneltäköhän.... :???: Tosi mielenkiintoista :mrgreen:

Pakettini sisältä löytyi kaksi paria kuparisia korvakoruja, joissa viisipalloa aina edessä kivasti ryppäässä... kuparisia korupiikkejä samaan sävyyn... kaks isoa hopeamustaa cloisonnekukkaa sellaisia ihanan litteitä... kaks swaron punaista sydäntä... kaks lämpimän ruskeaa hopeafoliosydäntä... 0,6mm hopeoitua lankaa 10m... 0,8mm hopeoitua lankaa 6m...
tosi upea korttientekosetti, jossa helmiä, metallilankaa, paljetteja, kohotarroja, käsintehtyjä kartonkikuvioita, yms...
samaa sarjaa kortteihin sopivia 3-d tarroja (tykkään syreeneistä :love: )... söpö pupukortti täynnä terveisiä SHY:ltäni...
Sekä koko perheelle yksi suklaasydän, eli 6kpl ja kaikki on vielä syömättä :kieli:

Josko onnistuisin kuvan lisäämään tähän peräänkin vielä, niin se kruunaisi vielä kaiken :jippii:

ISO KIITOS SHY:lleni ihanasta paketista :love: :ooh: . Malttamattomana ootan Nunnulin paljastuksia huomenna :jippii:
Image

Korjasin tagit niin etä kuva toimii -Henna-
Teeti

Post by Teeti » Sat Feb 14, 2009 6:27

Tässä kuva joka on otettu eilen iltapäivän vinossa auringonvalossa.

Image

Taustalla korttiaskarteluun sopivia arkkeja mm. säkkikangas,vihreä kuultopaperi ja päälimmäisenä aivan ihana kuparinvärinen arkki. Oikealla pussi kukkienasetteluun sopivaa vaaleansinistä "soraa", jolle keksin jo käyttöä.
Mutta asiaan; Onyx, Oliivijade, Fancy jasper, Larvikiittti, Swarovski padparadsha (mun lempisävyni), Balin hopea, Karen Hill Tribe hopea, Savukvartsi, Russian serpentine ja Punainen akaatti.

Kortti ja paketointi ilahduttivat minua myös suuresti.

Ja niin miun maun mukkaan. KIITOS SHY!

Ja nyt odottelen jännitykselllä Nunnulin suurta paljastusta.

.
Anjuska

Post by Anjuska » Sat Feb 14, 2009 11:32

Maltoin odottaa oman pakettini kanssa tähän päivään saakka. Tässä kuvan kera minun pakettini
Image
Mv-helminauha (uusi väri minulle!), sodaliittinauha, punaisia kristalleja, 4mm ja 8mm ametisteja :jippii:, akaattiputkia ja 8mm akaattihelmiä, hopeisia korvakorunosia (kauniita!) ja foliolasisydän. Suklaa onkin jo menossa "parempiin suihin", mutta ehti juuri ja juuri kuvaan mukaan.
Kiitos ihana SHYni, paketti on todella mieluinen :love: :love: :wtg: :jippii:
HopefulRomantic

Post by HopefulRomantic » Sat Feb 14, 2009 11:48

Ihanalle Shy'lleni terveiset kissalta, makaa maha pullollaan ja iänkaikkisen tyytyväisenä saatuaan herkkua =)
Image
Image
Sundance

Post by Sundance » Sat Feb 14, 2009 12:09

Image

Image

Image

Sainpas pidettyä itseni kurissa :kieli: mutta availin kädet täristen pakettia tänään...... ja mitä ihanuuksia sieltä löytyikään :ooh: :ooh:

Tykkäsin ihan hirmun paljon SHY:ni pakkaustyylistä, nuo mustat organzapussukat kolahti lujaa.. (mistä tiesitkin että musta on suosikkivärejäni )....

Ja kaikki nuo ihanuudet mitä pussukoiden kätköistä kaivelin , ja kuolasin... ihania kaikki tyynni... ja värimaailma juuri minun värejäni :love: :love:
Kaiken kruununa kahdet ihanat 925 hopeiset korviskoukut :love:

Eli, kuvassa on avaamattomana suklaisia rommipalloja jotka katoavat kohta suuhuni :drool:
-purppura-akaattia
-ametistia ja ruusukvartsia
- tsekkiläisiä lasihelmiä
- makeanvedenhelmiä
- ja korviskoukut

SUURI KIITOS SHY:lleni, onnistuit todella tekemään ihanan paketin ja nyt nuo ihanuudet huutelevat jo tuolla pöydällä mulle "tee meistä justnytheti jotakin "...
SHY.lleni IHANAA YSTÄVÄNPÄIVÄÄ :love: :love: :love: JÄTTISUURTEN KIITOSTEN KERA !!!
Post Reply