Ystävänpäivä-SHY

Kurssit, messut, tapaamiset, näyttelyt ynnä muut.

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Post Reply
Kerttu
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku: 5

Re: Ystävänpäivä-SHY

Post by Kerttu » Mon Jan 19, 2009 23:53

Khihi, mun ystis lähettää e-kortteja jostain palmun alta! Täällä mun pienet aivot kuumeisesti pohtii, että kukas se nyt olikaan lähdössä ja minne matkoille... :raaps: Mutta älkää kehvelit paljastako!

SHYlle tiedoksi, että pihdet ja sen semmoiset löytyy, mutta ketjuilua on hidastanut lähinnä tuo lenkkien tekeminen. En kai vain ole malttanut opetella :oops: (Olen diagnosoinut itse itselläni vakavammanlaatuisen aikuisiänaadeehoodeen :mrgreen: )
Kristale
korukivikasan keskellä

Post by Kristale » Tue Jan 20, 2009 18:34

Image
Minä sain kortin SHY:ltä
Yrittänyttä ei laiteta.
Regina

Post by Regina » Tue Jan 20, 2009 23:27

Noniin, ilmoitan tässä nyt nunnulille, että löytyi syy mitä varten sähköposti ei tullut laatikkoon, se oli täynnä... :oops: Nyt on vanhat viestit poistettu, eli jos SHYni on sattumoisin yrittänyt lähettää jotain sähköpostiini, en ole saanut sitä. Nyt siis voi lähettää.
Regina

Post by Regina » Wed Jan 21, 2009 15:39

IHANAA SHY minkä teit :jippii: TAAS paketti, ei kylläkään helmipaketti vaan herkkupaketti, 2 suklaapatukkaa, fazerin vadelmajugurttitäytesuklaa (NAM) ja fazerina caramel (SEKIN OLI NAM) ja kiva kirje, johon oli myös kirjoittanut SHYn tytär, (taitaa olla vielä aika pieni tyttö, sano hei hänelle minulta) :D

KITOOS :D Niin ja sitten ajattelin laittaa kuvan nuista ekan paketin helmistä sitten kun tulee se pääpakettikin, niin saan kaikki kätsästi yhtäaikaa. :> Ja suklaista en voi enään laittaa kuvia.... :oops: mutta jokainen osaa kuvitella herkulliset suklaapatukat sielunsa silmillä, eikö?
Regina

Post by Regina » Wed Jan 21, 2009 15:50

Niin ja vielä, elä ota väreistä paineita, mä voin tehdä koruja mistä väristä vaan, mutta suostun ite käyttämään vaan tietyn värisiä. Että kyllä kaikenlaisista helmistä koruja saa. :)
Aadia
silmäilee HillTribe-hopeaa

Post by Aadia » Wed Jan 21, 2009 15:57

Tässä kohtaa on pakko sanoa "Mitäs mä sanoin?!" :D
Mä sen tiesin et joku ihan varmasti lähettää jo etukäteen jotain. Omaa tyhmyyttäni ja suurta suutani en ite voi nyt tuota tehdä - harmittaa!!! No, shy saa antaa puhuttelun sit aikanaan :hui:
Fazerina caramel - toi on jotain uutta - nyt kauppaan :viuh:
Image Image
tuula-kaarina

Post by tuula-kaarina » Wed Jan 21, 2009 17:29

Aadia wrote:Tässä kohtaa on pakko sanoa "Mitäs mä sanoin?!" :D
Mä sen tiesin et joku ihan varmasti lähettää jo etukäteen jotain. Omaa tyhmyyttäni ja suurta suutani en ite voi nyt tuota tehdä - harmittaa!!! No, shy saa antaa puhuttelun sit aikanaan :hui:
Fazerina caramel - toi on jotain uutta - nyt kauppaan :viuh:
Ei ne jotkut malta.... :paras hämäys voisikin olla ettei hämää lainkaan. Paketti vain perille naftisti ennen H-hetkeä, muutoin armoton nettihiljaisuus... malttaiskohan :twitch:
*~*~* vierivä "läski" ei sammaloidu*~*~*
Jorisa - ad. 2008
Anniina
suunnittelee Balin-matkaa

Post by Anniina » Wed Jan 21, 2009 20:57

Hihihih, täällä alkaa hiljalleen paketti muotoutua... :whistle: Tää on kivaa!
miauu

Post by miauu » Wed Jan 21, 2009 21:24

Täällä ihmettelen miten oman paketinkin on saanut näin pitkälle mietittyä muiden koruiluprojektien seassa (noo, muut projektit ovat sitten edistyneet vähän hitaammin toteutuksensa osalta - pikkujouluhelmistä on kyllä jo suunniteltu kiva ketju kunhan toteutus vain järjestyisi, puhdasta hopeaa oleva rannekorukin odottelee että jo sahatuista lenkeistä tulisi kavennettua coyote maillea, Taikalta kirppisostetut kanervanväriset ovat jo löytäneet helmiseuran itselleen mutta ketjumalli Heather Creamiin on hakusessa (ja skotlantilainen kermalikööripullokin on tyhjä niin sieltä ei tipu inspiraatiota)) ...jakun töitäkin pitäisi tehdä niin pitää vain kehittää joku vippaskonsti millä muistaa sitten mietinnän tuotokset vielä pakata kuoreenkin kun sen aika on :)

Mutta juu, Tää on kivaa! :nod:
Mistä minä nyt olen jäänyt kiinni? ;o
...paitsi lohikäärmeadoptoinnista: http://dragcave.net/user/miauu
...ja gladiaattoritaistelusta (tosin automatisoituna): http://miauu.mybrute.com
Regina

Post by Regina » Wed Jan 21, 2009 21:27

Mä oon jo hankkinu pari pikku jutskaa pakettiin... :wink:
ooHoo

Post by ooHoo » Thu Jan 22, 2009 11:26

e-kortti tuli jo, kiitokset shy:ni :love:

-muutama aarre jo löytynyt omaan lähetykseeni, ja sitten kovasti harkintaa: -oisko tuo hyvä - no ei - no entä tuo - nuo olis varmaan - no ei se niistä kuitenkaan tykkää... Mulle sattui kyllä aika helpon kuuloinen "tapaus", mutta kun kattelin hänen töitään niin rima alkoi nousta aika korkealle (pilvien yläpuolella jo menossa, ei näy enää...) Aivan älyttömän ihania koruja! :wow:
"...äitin ja iskän aivot toimii oikialla juualla, mutta minunpa aivot toimii sipseillä ja kajkeilla...!
Anniina

Post by Anniina » Thu Jan 22, 2009 16:56

Ei olisi parempaan päivään voinut sattua tämä paketti! :jippii: Kotiin tullessa lattialla odotti ruskea, paksu kirjekuori ja aloin heti kuumeisesti miettimään, että mitä olen taas mennyt tilaamaan huomaamattani... Mutta ei, paketin kulmassa lukikin SHY ja sisältä paljastui:
Image

KIITOS SHY! :% Tulipa hyvä mieli tästä paketista. Tämän kirjan paras anti oli historiaosuudet. Vielä juuri tänään luennolla aloin kovasti miettiä koiran ja ihmisen yhteiselon historiaa (kun keskiajan aatelisten lemmikeistä tuli pieni muuten luennon aiheeseen kuulumaton maininta), ja tämä kirja valotti laajaa aihealuetta! Ihania yksityiskohtia koiran ja ihmisen yhteiseltä, pitkältä taipaleelta. :)
Regina

Post by Regina » Thu Jan 22, 2009 19:12

Sain s-postia shyltäni ja vastailenkin niihin, kivoja pitkiä posteja. :D
Kaikki materiaali käy koruihin, paitsi muovi. Ja rihkamaiset osat sopii muuten paitsi korviskoukkujen täytyy olla hoppeeta koska lävistykset on vähän herkät muille metalleille. :D
Mulla on kyllä ihanista ihanin shy... ja en odota tähtiä taivaalta, saattais ylittyä aika roimasti nuo postikulut näes... :ooh: Ja älä ota paketistakaan liikaa paineita, ajatushan on tärkein. :love:
Inanna
hamstraa hopeahelmiä

Post by Inanna » Thu Jan 22, 2009 21:41

Jei! Sain shy:ltä nettikortin:) Ja minä ilahdun varmasti mistä vain, kun rakastan ylipäätään jo yllätyksiä:)

Miksi tuntuu niin mystisesti siltä, että se jolle itse pakettia tekee, että ei se varmaan tästä tykkää ja ääää, miten nyt keksisin jotain mistä se oikeasti tykkäis ja kamala stressi, kun kuitenkin itse ajattelee ilahtuvansa mistä vain, ja moni täällä sanoo samaa??
Miilia

Post by Miilia » Fri Jan 23, 2009 2:40

Minä väittäisin että niin kauan kuin paketista näkee että toinen ihminen on nähnyt hiukan vaivaa tai pistänyt jopa jotain henkilökohtaista tai itsetehtyä mukaan, on siitä vaikea olla pitämättä. Ei tarvitse olla juuri niitä oikeita kiviä tai ihan sitä lempiväriä, kunhan on juttunsa loppuun asti ajatellut. Ja jos on kovin epävarma juuri niistä helmistä, käyttää vaikka vähän enemmän aikaa siihen että paketoi kaiken erityisen kauniisti tai väsää hienon kortin tai jotain.
Itse olen kanssa kauhea stressaaja, ehdin jonkinlaisen ihottuman kehittää ennen kuin tämä paketti on valmis... :lol:
Ja sen kun puhuisin mikä minut/todella saa surulliseksi,/eipä minulla olisi näitäkään ystäviä -Jarkko Laine-
Flickr
Post Reply