Kankaanpään kurssit 2009

Kurssit, messut, tapaamiset, näyttelyt ynnä muut.

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Post Reply
Tinjami
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku: 5

Kankaanpään kurssit 2009

Post by Tinjami » Sat Jan 17, 2009 22:23

Hmm... Uudet kurssi-ajankohdat oli julkaistu ja ilmoittautuminen alkaa 2.2. MUTTA... Miksi kaikissa Arin pitämissä kursseissa lukee perässä Täynnä...? Onko näihin ilmoittautuminen jo mennyt vai mikä juttu tää on? :???: :???: :???: :???:
Ei, en ole hidas.
Olen kroonisesti myöhässä...
Othel

Re: Kankaanpään kurssit 2009

Post by Othel » Sat Jan 17, 2009 22:29

No sinnehän on jäänyt roikkumaan 2008 tekstit. Supersuosittujahan ne ovat, mutta eivät sentään niin suosittuja!
Tinjami

Post by Tinjami » Sat Jan 17, 2009 22:35

No enhän mä niin tarkkaan sitä lukenut... :lol: Josko kerrankin kävis tuuri. :) Sit vaan odottamaan tuota 2.2.
Ei, en ole hidas.
Olen kroonisesti myöhässä...
evele
lasihelmien lumoissa

Post by evele » Sun Jan 18, 2009 23:16

Täällä on varmasti joku joka osaa vastata tähän mua vaivaavaan kysymykseen. Kun tuolla Kankaanpään opiston sivuilla on mainittu kolme erilaista hopeakurssia, eli ketjukurssi (peruskurssi), kisälli- ja mestarikurssi, niin onko tuo peruskurssiksi mainittu ketjukurssi puhtaasti ketjuihin painottuva, vai oppisinko siellä esim. hopealevyn työstöä? Vai pärjääkö sitten kisällikurssilla jos ei aiemmin oo tehny muuta kun ketjuja?
Nimim. "yrittää epätoivoisesti saada säästettyä tarvittavat rahat"
Othel

Post by Othel » Mon Jan 19, 2009 10:30

Evele, mutuna sanoisin, että ketjukurssilla tehdään muutakin. Voithan kysyä opistolta, tai ehkä nuo kurssiesitteetkin joskus päivittyvät. Käytännössä ilmoittautuminen on ihan kaaos, joten nyt kahtena kesänä olen mennyt tasan sille kurssille, jolle olen mahtunut. Kolmantena en mahtunut millekään, vaikka kuinka veivasin numeroa.
Triplis

Post by Triplis » Sun Apr 19, 2009 23:20

Onko täällä lähtijöitä hopeaketjukurssille, se 1.-5.6.?
Sain lippulappuset ennen pääsiäistä kotiin ja siellä oli kurssiosallistujalista, mutta ei yhteystietoja nimen ja paikkakunnan lisäksi :)...enkä nyt viitsi lähteä puhelintiedustelusta kaivamaan henkilöille numeroita, jotta olisi voinut kysyä etukäteen vaikka matkaseuraksi toista harrastajaa. Minä tulen täältä Espoosta, jos täällä olisi niitä paria muuta, jotka olivat pk-seudulta...Odotan suuresti kurssia ja muutenkin ihanaa viikon kestävää rentoutumista kädentaitojen parissa.

Kurssi alkaa heti maanantaina 12.30 ja katselin, että kyllä sillä bussilla pitää lähteä melkoisen aikaisin liikkeelle Helsingistä ellei opisto vastaanota vaikka pientä extrakulua vastaan jo sunnuntai-illasta...
~~ Girl with a Pearl Earring ~~
Ulla

Post by Ulla » Sun Apr 19, 2009 23:26

Minä olen aina mennyt jo sunnuntai-iltana yhtä kertaa lukuunottamatta, koska silloin sunnuntaiyöpyminen ei ollut mahdollista. Kannattaa siis kysyä toimistosta.
I never put off till tomorrow what I can possibly do - the day after. -- Oscar Wilde
evele
lasihelmien lumoissa

Post by evele » Mon Apr 20, 2009 11:11

Triplis wrote:Onko täällä lähtijöitä hopeaketjukurssille, se 1.-5.6.?
On ainakin yksi kappale :jippii: Mutta matkaseuraksi minusta ei taida olla, kun tulen sinun kannalta ihan väärästä paikasta, eli vähän edellisestä viikonlopusta riippuen joko Tampereelta tai Porista päin.
Virpi

Post by Virpi » Tue Apr 21, 2009 13:35

Triplis wrote:Kurssi alkaa heti maanantaina 12.30 ja katselin, että kyllä sillä bussilla pitää lähteä melkoisen aikaisin liikkeelle Helsingistä ellei opisto vastaanota vaikka pientä extrakulua vastaan jo sunnuntai-illasta...
Helsingistä ehtii mainiosti aloituskahville aamun expressbussilla Poriin, jossa nopea vaihto Kankaanpään bussiin. Linja-autoasemalta ei ole pitkä matka kävellä ja jos on useampi, ottakaa kimppataksi.
Post Reply