Miitti 2009 / Ohi on! Sytämmelliset kiitokset kaikille!

Kurssit, messut, tapaamiset, näyttelyt ynnä muut.

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Ramori
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku: 5

Re: Miitti 2009 / Kaikki punkat varattu!

Post by Ramori » Sat Jul 25, 2009 10:39

Polgara, olis tosi kiva jos ottaisit silkkiä ja vietereitä mukaan niin vois sulta si ostaa, tulis ainakin oikeat. Ku mulla harmainta hajuakaan asiasta, mutta tosi kiva olis jos opettaisit :nod: .
Heidi

Post by Heidi » Sat Jul 25, 2009 20:09

Mä en nyt tiedä mitä tehdä!

Mummon piti ottaa molemmat muksut yökylään,mutta nyt on ilmennyt ongelmia mummun terveyden sekä vauvan hoitoon...Nyt saisin kyllä 4 veen hoitoon, mutta tuolla pikkuiselle en ole hoitajaa saanut.... Joten pääsisin kyllä päiväksi vauvan kanssa mutta sitä en tiedä viitsinkö hänen kanssaan yöksi jäädä :huh:
Partaska

Post by Partaska » Sun Jul 26, 2009 15:26

No niin aattelin ilmotella et emalointikurssi alkaa 12:00 kun sitä on kyselty. Ei ihan tasan 12:00 tarvi olla siellä koska välimatkat on meillä kaikilla jonkinmoiset..
Elämme jännittäviä aikoja.....et älä jännitä =)
Lauranen

Re: Miitti 2009 / 1 makuupaikka vapautui!

Post by Lauranen » Sun Jul 26, 2009 21:32

"Edustaja" löytyi, joten Satuhelmen helmiä saa tiirailla lauantaina.
Jos joku haluaa tehdä tilauksen ja lunastaa sen miitissä, niin postia osoitteeseen info@satuhelmi.fi
:D
"On niitä, jotka jäävät, ja toisia jotka lähtevät. Jokainen saa valita itse, mutta on valittava ajoissa eikä koskaan saa antaa periksi."
- Nuuskamuikkunen -
HelmiOrvokki
silmäilee HillTribe-hopeaa

Post by HelmiOrvokki » Mon Jul 27, 2009 14:37

Tämän ketjun ensimmäisen viestin loppuun on lisätty taas ajankohtaista tietoa miitistä...
Nyt alkaa olla viimeiset hetket osallistua miitin suunnitteluun, jos haluaa tapahtumaan mitenkään vaikuttaa :!: :!: :!:
Viimeistään tämän viikon lopulla teen yhteenvedon, mitä porukka on saanut suunnittelussa aikaiseksi. Aikatauluraamia olemme Partaskan kanssa jo aloitelleet, tähän odotellaan vielä toiveita ja tarkennuksia...
Ilmeisesti suurin osa haluaa sunnuntaina aamulla jotain aamupalaa? Pyydänkö kaffia ja sämpylää koko remmille??? Emäntä laittaa lauantaina kinkku- ja kasviskiusausta laktoosittomana, joten eiköhän niistä jompi kumpi käy kaikille???
Mihin aikaan haluatte kaffia??? Haluatteko heti alkajaisiksi, jos keittelen termariin valmiiksi??? (siis talon kaffeen lisäksi...)
Partaska

Post by Partaska » Mon Jul 27, 2009 16:08

Mulle riittää sunnuntai aamuksi iso kuppi kahvia...ja ehkä sämpylä...yleensä en syö aamuisin mitään! Kahvittelun suhteen olen ihan auki...mulle maistuu aina kahvi :lol: nimimerkki: minäkö kahvirätti???
Elämme jännittäviä aikoja.....et älä jännitä =)
Polgara

Post by Polgara » Mon Jul 27, 2009 17:49

Mä tykkään aamusta syödä vähälaktoosiseen maitoon keitettyä puuroa. Mutta passaa se sämpyläkin! :D
Helmet ovat kaikkeus...
Nenneli

Post by Nenneli » Mon Jul 27, 2009 18:43

No mutta eihän se moottori lähde käyntiin jos ei saa kahvia koneeseen... Ja sämpyläkin on hyvä juttu, onhan se pitkä kotimatka edessä. Eli kuullostaa hyvältä eipä tarvii heti pysähtyä sitten kahvittelemaan. :D
miauu

Post by miauu » Mon Jul 27, 2009 18:47

Enköhän minäkin voi joitain oppimiani ketjumalleja näyttää (mikäli vain paikalle pääsen, kimppakyytipuolella on ollut senverran hiljaisen näköistä että pitänee kohta alkaa tutkimaan julkisen liikenteen aikatauluja...) - varsinaiseksi kurssitukseksi en tunnusta kelpaavani, mutta näin-tätä-voisi-ainakin-kokeilla onnistunee ;)

(Pitänee pistää kaikki helmet piiloon ja alkaa sahailemaan hartaasti hopealenkkejä että saa opittua pari ketjumallia vielä ja virkistettyä muistia muutamasta - kunhan vain hoksaisin miten työhuoneen saa pysymään viileänä, nimim. kummallisesti talvisaikaan hopeaa sahatessa kitkakuumentuminen ei tuntunut missään mutta kesähelteillä näpit tuntuvat palavan jo muutaman lenkin sahaamisen jälkeen :raaps: )

Kahvia en kyllä juo (kuin irish coffeena ja vastaavina :enkeli: ) , ja helteellä muukin kuuma juoma vähän tökkii, mutta sämpylä kuulostaa viisaalta suunnitelmalta.
Mistä minä nyt olen jäänyt kiinni? ;o
...paitsi lohikäärmeadoptoinnista: http://dragcave.net/user/miauu
...ja gladiaattoritaistelusta (tosin automatisoituna): http://miauu.mybrute.com
Piita

Post by Piita » Mon Jul 27, 2009 23:37

Aamupalaa meillekin kiitos! teevettä olis kiva jos olis kans. Miekään en enää kahvia juo. Teepusseja voin ottaa kyllä mukaan itsekin mutten viittis vedenkeitintä viedä kotiväeltä... :wink:
Tiedätkö, olen jonkinlaisella matkalla. Matkustan omaan maailmaani, sisimpääni.
Näen mitä olen, avullasi opin hyväksymään mitä näen. -Piita-
HelmiOrvokki

Post by HelmiOrvokki » Tue Jul 28, 2009 7:59

Mää voin ottaa meidän veenkeittimen mukaan, niin saadaan teetäkin... :D
Heidi

Post by Heidi » Tue Jul 28, 2009 10:04

Minä kans ilmoittaudun teenlatkijoihin ja sämpylä kelpaa :lol:
rinsessa
löytänyt aidot helmet

Post by rinsessa » Tue Jul 28, 2009 10:58

Minäkin juon teetä, jos pullaa saa, kahvia en ollenkaan. Aamupalaa ei tarvitse varata, olen todennäköisesti vain lauantain, tai jos olen sunnuntainakin, yövyn joka tapauksessa appivanhempien mökillä. Olisipa vaan kaunis ilma!
HelmiOrvokki

Post by HelmiOrvokki » Tue Jul 28, 2009 15:31

Sitten vielä sellainenkin juttu, että tämän Porasan kylän (=meitin miittipaikka siis tarkemmin 8) ) naiset ovat jostain kummasta kuulleet uutisia, että on tulossa korukauppiaita kylään...Niin, en tiedä, kuinka sankoin joukoin olis ostajia tulossa, mutta haluatteko myydä korujanne suurelle yleisölle miitin yhteydessä, laitanko alueen ilmoitustaululle tiedotteen korumyynnistä (tämän näkevät alueella majailevat asuntovaunukunnat), kun olemme menossa sinne taas perjantaina?
Mihin kellonaikaan mahdollista myyntiä halutaan tapahtuvan? Se aikahan on varsinaiselta miitiltä/opetuksilta/yleiseltä riekkumiselta pois!!??!?
anzu

Post by anzu » Tue Jul 28, 2009 16:40

Voin mä ainaki jotain koruja ottaa mukaan myytäväksi asti..
Samaten sunnuntain aamupala on tarpeen :)
-anzu
Post Reply