Mitä mieltä edellisistä SHY:tä?

Kurssit, messut, tapaamiset, näyttelyt ynnä muut.

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Mitä mieltä edellisistä SHY:tä?

Täydellinen paketti, hypin innosta seinille ja esittelin ihanuudet naapureillekin
17
29%
Ok paketti, jotain elämää suurempaa löytyi?
22
38%
Keskiverto, ilonväreitä tipahteli harvakseltaan?
6
10%
Parannettavaa olisi ollut, yksi-kaksi tuotetta mieleisiä? (tai rakkaus uupui, ei paneuduttu täysillä yms)
6
10%
Paketti oli suunniteltu naapurin Ellille, ei mulle?
4
7%
Täys paska, petyin niin mahottomasti että teki mieli heitellä kaikki seinille?
3
5%

Total votes: 58
miauu
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku: 5

Re: Mitä mieltä edellisistä SHY:tä?

Post by miauu » Thu Mar 05, 2009 18:52

Ennina wrote:
Glittra wrote:tuli melkein huono omatunto siitä mitä lähetin omalleni, vaikka budjettikin pikkasen ylittyi ja näin paljon vaivaa...
Hassua mutta miksi minusta tuntui ihan samalle... :wink:
Samoin :rofl:
...ketjureaktiolta vaikuttaa, mutta toisaalta sehän sopii koruiluteemaan :lol:
Mistä minä nyt olen jäänyt kiinni? ;o
...paitsi lohikäärmeadoptoinnista: http://dragcave.net/user/miauu
...ja gladiaattoritaistelusta (tosin automatisoituna): http://miauu.mybrute.com
rinsessa
löytänyt aidot helmet
Lasku: 5

Re: Mitä mieltä edellisistä SHY:tä?

Post by rinsessa » Thu Mar 05, 2009 22:59

Osallistuin ensimmäistä kertaa ystävänpäivä Shy:n. Ensikertalaisena innosta puhisten kokosin pakettia sen tarkemmin laskematta summia. En varsinaisesti tilannut mitään varta vasten, niin laskeminenkin oli vähän hankalaa, kun en tarkkaan muistanut maksamiani hintoja. Karkeasti arvioin, etten ainakaan alle sen 15 euron laita helmeilyjuttuja. Minusta postituskulut eivät kuulu pakettiin, joten kukin laittakoon millaiseen pakettiin haluaa. Helposti-kuoria minulla ei ollut, ja postissa kun näin kivan paketin, halusin laittaa ne siinä kun oli niin päiväänkin sopivan näköinen. Minä olin ainakin kovin tyytyväinen ja iloinen omasta paketistani, joka oli ajatuksella ja huolella koottu minua ajatellen, ja hauskoista sähköpostimuistamisista. Ja ensikertalaisena ilmoittautumistekstini oli aivan sekava ja tökerö, hätäisesti hutaistu, mutta onneksi fiksu Shy:ni anonyymisti kyseli lisää :P.
Post Reply