SATAKUNTA RÄHVIT!!!! Siirretty sairastelujen vuoksi!!!!

Kurssit, messut, tapaamiset, näyttelyt ynnä muut.

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Jorisa
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku: 5

Re: Lapset mukaan rähvit Satakunnas! LA 9.5.

Post by Jorisa » Fri May 01, 2009 15:01

no, mitäs sä voisit tuoda.....

viinikaappi ammottaa ikävästi tyhjyyttään..... joten kaikki vuosikertaviinit passaa...
sit, aaltomaljakko, kirkas, se mikä maksaa sen melk. 100 € KELPAA...
siivooja :nod: :nod:
kodinhoitaja 2xkk KELPAA :nod: :nod:
eläkepäätös ;);)
1500€ saunan väliseinäkin olis ihan kiva jos nurkista löytyy....
mitäs vielä....
jaa no uus sohvakalusto olis kiva... että jos ninku tuntuu että on pikkasen liian iso juttu niin mennään tonne vähän vaatimattomammalle puolelle....

jos vaikka toisit ihan vaan ittes ja lapses.... siittähän tässä oli kyse. Mä en oota keltään yhtään mitään!!!
Kun te tulette meille, näette, että meillä on joka nurkka jotakin rojua piukassa ja vielä enempi. Että EI TARTTE TUODA MITÄÄN!!!

Mutta mä oon varautunut ihan silleen, että tarjoan paikan ja tarjottavat. Ihan mielelläni. Lomalla tässä kun ollaan :D :D
Kiitos Raiisa. En kyllä tiedä mitä oot tekemässä, mutta kiitos, varmasti on hyvää.

Mä leivon joka tapauksessa leipiä ja limppuja ja kuivakakkua tms. joten kyllä varmasti pärjätään.

Ja kunhan kaikki muistaa ottaa tekeleitään mukaan ja niitä yökötyshelmiä. Jaetaan niitä sitten, jos ei muuten niin ihan vaan omaksi iloksi. :D :D

Mutta yhden vinkin voin antaa sulle aadia. Mä pidän kukista. :D
Porukassa, mutta yksin.
Jorisa

Post by Jorisa » Tue May 05, 2009 9:03

Jokos alkaa jänskättään? Mua oikeesti pelottaa, saanko mä tän sikolätin siivottua lauantaiks :hui:
Porukassa, mutta yksin.
Aadia
silmäilee HillTribe-hopeaa

Post by Aadia » Tue May 05, 2009 9:08

Älä siivoo 8) Lapsia kuitenkin koheltaas. Siivoot ku ollaa lähdetty. Tai laitat lapset siivoomaan, tää on tämmöne kilpailu et ketä ensin on siivonnu yhden huoneen ni se saa yllätyspaketin ja ruokaa :lol:

Ja joo. Hiukan jänskättää. Mut lähinnä perille löytäminen :)
Image Image
Jorisa

Re: Lapset mukaan rähvit Satakunnas! LA 9.5. TIEDOTUS!!!

Post by Jorisa » Tue May 05, 2009 21:11

mitäs tehdään? Meillä jyllää silmätulehdus kolmella..... ja ylläri ylläri, MULLA!!!! ikää 34 v. korvatulehdus!!!!

ei mun tää sairaus niinkään, mutta toi silmätulehdusjuttu, pitäskö paikkaa siirtää esim. Raiisan tykö?!? tai sitten kuukaudella eteenpäin tms.?
Porukassa, mutta yksin.
Aadia

Post by Aadia » Wed May 06, 2009 20:46

Mä odottelin et joku muu sanoo ensin jotain... :oops:

Meille sopii tulla, mikään ei estä. Mutta asutaan kerrostalo kolmiossa, että kuinka kivaa se sitten on lapsille :???: Tiivis tunnelma olisi :D Mutta tarvittaessa sopii siis meillekin.

Me ollaan vastustuskykyisiä molemmat, tosi harvoin sairaina tai edes kipeinä. Oon sitä mieltä et taudit tulee vaikka kaupasta jos on tullakseen. Tai sitten ainakin tarhasta.

Siirtäminenkin sopii - tosin lujaa oon oottanu et näkisin teitä.

Mitä mä ny muuta sanoisin. Me ollaan paikalla missä vaan, mutta niin me ollaan myöhemminkin :nod:

ja muoksista
Mitä ihmettä mä mahdoin tehdä. Kahdesti sama viesti ja toinen lausetta vajaa. Oon mä niiiin hyvä tän kompuutterin kanssa. Poistin siis sen toisen :huh:
Image Image
Jorisa

Post by Jorisa » Thu May 07, 2009 10:50

eli aattelin ilmottaa vaan tämän meidän sairastupa tilanteen. Elikä jos tunnette että meille voi tulla niin tilanne on sitten yhä edelleen voimassa. :D

:wtg:
Porukassa, mutta yksin.
Jorisa

Post by Jorisa » Thu May 07, 2009 12:42

Korjaus edellisen tilanteeseen:

uus korvatulehdus meidän huusholliin, joten nyt riitti mulle. Mun osaltani miitti on ohi ja siirretty hamaan tulevaisuuteen. Sorry vaan. Mut en oikeesti jaksa paneutua nyt vieraisiin kun tarttee keskittyä antaa tolle sitä lääkettä ja sulle tätä lääkettä ja ai niin mulle tätä lääkettä jaa juu ja mullahan on kesäloma.... TOSI hieno kesäloma!!!!! :grrr: :grrr: :grrr:
Porukassa, mutta yksin.
IrocDuck

Re: SATAKUNTA RÄHVIT!!!! Siirretty sairastelujen vuoksi!!!!

Post by IrocDuck » Thu May 07, 2009 13:14

Voi rähmien rähmä! En ehtinyt eilen tänne kirjoittelemaan (ja Jorisalle kiitos myös tämänaamun viesteistä, mutta meillä kans hulinat päällänsä kun ruokakokeilut ovat sekoittaneet lapsen rytmin täysin ja tänään oon vasta tunnin verran ollut hereillä...*yawn*) ja kertoilemaan, että kyllä mun puolesta voidaan siirtää tapaaminen parempaan ajankohtaan, mutta jos lauantaina joku jengi jossain kokoontuu, niin mekin voimme osallistua. Jack on järjestänyt kotihommia niin, että mää en uskalla nyt enää meille lisää porukkaa kutsua. :huh:

Mutta siis todennäköisemmin vissiin tutkailemme uutta ajankohtaa?

Jorisalle Image ! Parantukaa pian!
Lattialta ei voi pudota.
Aadia

Post by Aadia » Thu May 07, 2009 15:01

Multakin Jorisalle rutistus. Ikäänkuin se auttais.

Jos joku on lauantaina sopivasti jossain jäätelökioskilla/puistossa tai jossain on ni kertoo mullekki et tiedän vahingossa olla samassa paikassa. Tai jos joku vahingossa soittaa meidän ovikelloa ni tiedän olla avaamassa :wink:
Image Image
Raiisa

Post by Raiisa » Thu May 07, 2009 17:48

Joo siirretään suosiolla, Jorisan kanssa jo päivällä viestiteltiinkin tuossa. Mullakin ilosesti taas verenpaineet taivaissa aina välillä :x ja muksuilla räkätauti :roll:
Image
Post Reply