Tonttu-SHY 2009: tonttuketju on julkistettu

Kurssit, messut, tapaamiset, näyttelyt ynnä muut.

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

hopea
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku: 5

Re: Tonttu-SHY 2009: tontut ovat työssään

Post by hopea » Wed Dec 16, 2009 21:56

ImageImage

Tässä Oulun tontun minulle lähettämän todella mieleisen paketin sisältö. Huomaattehan, että sain tuollaisen tyylikkkään heijastinsudenkorennonkin. :nod: :jippii: Kiitos ja virtuaalihalaukset tiedossa olevalle lähettäjälle. :ooh:
Puhuminen on hopeaa ja vaikeneminen kultaa
Tilia

Post by Tilia » Thu Dec 17, 2009 0:57

Minullakin oli paketti odottamassa, kun pääsin tänään Tampereelle. Päivän piristykseksi oli ihan pakko avata heti. Ihania helmiä, näissä riittää ihasteltavaa jouluun asti ja pidemmällekin. :ooh: Suuret kiitokset ja ihanaa joulunaikaa Tontulle! :D
Helrii
silmäilee HillTribe-hopeaa

Post by Helrii » Thu Dec 17, 2009 15:48

Minullekkin paketti oli eilen tullut. Avaan vasta jouluna. Kiitos salaiselle ystävälle.
Pia

Post by Pia » Thu Dec 17, 2009 15:54

:love: :love: :love:

*stum*

:love: :love: :love:

fick ett så fint paket på posten idag. Ett kort medföljde med förvarningar om att paketet innehåller en portion julmagi och därför bör jag vänta med att öppna paketet till julen. Nu sitter jag och analyserar handstilen , känns bekant kanske?? :raaps:

Någon verkar i alla fall veta att jag har svårt att hålla mig med att öppna paket, kommer ju vända och vrida på det varje dag nu fram till jul :twitch: ... men är det ju inte jul imorgon? :enkeli:
Älä Löi, En Ole Hurrit
miauu

Post by miauu » Thu Dec 17, 2009 18:47

Suloisen jouluinen paketti saapui :)
...avaamista en jätä ihan jouluun asti, kun kamera karkaa jouluksi avoanopin luokse - pitää neuvotella kuvausassistentin kanssa siitä milloin kuvaaminen tapahtuu, ja avata paketti sitten juuri vähän ennen sitä...
(Ja OT: saisi anoppi vihdoin ja viimein tulla kylään tännekin...)
Mistä minä nyt olen jäänyt kiinni? ;o
...paitsi lohikäärmeadoptoinnista: http://dragcave.net/user/miauu
...ja gladiaattoritaistelusta (tosin automatisoituna): http://miauu.mybrute.com
rosalii
suunnittelee Balin-matkaa

Post by rosalii » Thu Dec 17, 2009 19:13

Minulle ei tullutkaan pakettia SHY:ltä vaan HSP:ltä... oletettavasti kyseessä on kuitenkin sama henkilö :D. Eli HSP on Huiman Salainen Poro. Tällä nimellä paketti oli signeerattu. Olen aina luullut että poroalue on täällä pohjosissa... mutta postileiman perusteella tämä kyseinen poro on eksynyt niinkin etelään kuin Turkuun saakka.

Ja nyt täytyy myöntää häpeäkseni :oops: että en malttanut odotella jouluaattoon vaikka niin kirjeen päälläkin oli määrätty. Ja voi luoja, mitä paketista löytyikään. Nyt mun on pakko sanoa, että uskon tonttuihin, joulupukkeihin ja vaikka huiman salaisiin poroihinkin. Olin tippua tuoliltani, kun sain paketin auki. Sielä oli vaikka ja mitä ja todella hyvin nuuskittu mistä mä tykkään (nyt mä tykkään myös näiden ihanuuksien lisäksi sinusta salainen tonttuseni). Kiitos! :love: Ja nuorempaa helmeilijääkin oli muistettu... kukkaset ovat varmasti mieleen... jos vaan äiti raaskii niistä luopua.

Kunhan tässä tokenen niin lupaan laittaa tänne kuvan aarteistani, ennen kuin hilloan ne NERIK-laatikkoon. Voi mennä viikonloppuun tuo kuvaaminen.
Kerttu

Post by Kerttu » Thu Dec 17, 2009 22:01

Paketti on tullut perille tännekin - ja arvatkaa vaan maltoinko olla avaamatta? miten niin siunattu koppakuoriasen kärsivällisyydellä? :oops: Toivottavasti en tuota SHY:lleni suurta pettymystä, mutta syy sortumiseen oli mielettömän ihana tuoksu, joka oli peräisin käsintehdystä appelsiini-luffasaippuasta. Tuoksu on niin hurmaava, että tuo meidän herkuille perso hurtta kävi jo varovasti lipaisemassa pussia :D

Löytyi sieltä paketista sitten paljon muutakin upeaa: mv-helmiä, riipuksia ja kiviä - kaikkea ja himppaisen verran enemmänkin! :shock: (Kuva tulee perästä, jahka saan väsyneet luuni ylös tästä sohvalta). Kaikki osuivat hyvin mun makuun, vaikka joukossa on sellaisiakin muotoja joita en ehkä ensimmäisena itse tilaisi. Jokainen aarre löytää varmasti paikkansa korussa ennemmin tai myöhemmin, mutta erityisesti ihastuin suloiseen vintage-riipukseen! Nalle-kortti paljasti SHY:ni henkilöllisyyden, vaan enpäs kerrokaan vielä teille :P

SHY, oot paras! :love:
Karneoli

Post by Karneoli » Thu Dec 17, 2009 23:36

Minullekkin saapui paketti jo eilen, unohdin vaan koko jutun ennenkun tänään ihmettelin, että mistä nää helmet on tähän tullut :mrgreen:
Tässä kuva:

Image

Lisäksi sain teetä ja kaakaota lämmikkeeksi. Kiitos paketista!

ps. Vaadin ehdottomasti saada tietää mistä noi kaksi ametistia on ostettu, tahtoo lisää :nod:
adatodesing.blogspot.com
Henna
Moderaattori
Oikea käyttäjä: Olen

Post by Henna » Fri Dec 18, 2009 10:18

Kiitos Tonttuseni :love: (postileima paljasti melko varmasti kyllä henkilöllisyytesikin jo)
Postikuoressa oli kaksi pakettia, toinen minulle ja toinen meidän pikkutontulle.
Aion vakaasti malttaa aattoon saakka, palataan siis asiaan :viuh:
ooHoo

Post by ooHoo » Fri Dec 18, 2009 10:57

Eilen saapui kirje, ja enpä tietenkään malttanut olla avaamatta. Mutta kun sisältä paljastui aivan ihana punainen laatikko nauhalla rusetoituna, niin otin itseäni niskasta kiinni enkä avaa sitä ennen joulua...lupaan :tsk: ...kai...

:ooh: Kiitokset tonttuselleni! :ooh:
"...äitin ja iskän aivot toimii oikialla juualla, mutta minunpa aivot toimii sipseillä ja kajkeilla...!
Selmis
korukivikasan keskellä

Post by Selmis » Sat Dec 19, 2009 10:52

Miekin sain tonttupostia. Nyt alkaa valitus :D Ensinnäkin postileimasta ei saanut mitään selvää, eli ei siis mitään suuntaa, missä tonttuni majailee. Sitten, iso kirjekuori oli hieman repeytynyt, joten sain hyvän tekosyyn repiä sen kokonaan auki, vain varmistaakseni, ettei sisältö ole kadonnut matkalla. Sieltä paljastui Nordic gourmet suklaalevy. Se on erittäin hyvä asia, sillä perheen miesväki ei mieltynyt sitä suklaaksi ja saan pitää sen kokonaan itselläni :jippii: .
Olihan siellä kortti, jossa poseerasi tonttuperheen pikkuprinsessa, mutta ei sekään auta minua. Mutta sitten tämä ilmiselvästi ilkikurinenkin tonttuni oli mennyt käärimään jokaisen aarteen omaksi pieneksi paketikseen. Siis kärsivällisyys ja pitkäpinnaisuus kuuluu tonttuseni hyveisiin...
Ja nyt ne sitten saa odottaa jouluaattoa, pitäähän miunkin vähän osoittaa tapoja :nod: ...Kiitos tonttuseni, kuka sitten lienetkin ja missä päin Suomea majailetkin :love:
Muoks;
Tuolta joulukalenterin puolelta paljastui tonttuni henkilöllisyys. Henna- tonttu! Suklaa katosi eilen illalla salaperäisesti ja oli hyvää! Suosittelen maistamaan... Paketit piilotin ja ne saavat kiltisti odottaa. Koruilut saavat odottaa ensi vuotta, tai oikeastaan yhdet korvikset ja rannekoru pitäisi tehdä...
serja
korukivikasan keskellä

Post by serja » Sun Dec 20, 2009 20:42

Miun paketin sisällöstä löytyy kuvat miun blogissa. Kuvat tosin on suorastaan karmeat kun kamera joulun kunniaksi päätti alkaa temppuilemaan :evil:
rosalii

Post by rosalii » Tue Dec 22, 2009 20:29

Vihdoin sain kuvattua nämä minulle tulleet aarteet. Vieläkin hieman pyörryttää, kun niitä katselen. Nämä on varmaan aivan pakko ottaa jouluksi mukaan mökille.
Kiitokset vielä sinulle tonttuseni (vai pitäisikö sanoa poroseni).

Image
(Eli sardonyxia monessa muodossa, vuorikristallia, korallia, makeanvedenhelmiä, jadea, savykvartsia, swarovski-kukkia jne.)
Simavi

Post by Simavi » Wed Dec 23, 2009 23:24

Tässä vihdoin kuvia mun ihanaakin ihanammasta paketista. Kiitos vielä SHY joka oot onnistunu pysyttelemään täydellisenä mysteerinä :???: Postilähetyksessäkään ei ollu leiman palaakaan....

Eli kuvassa näkyy ihanat, ylelliset oranssit pussukat joissa aarteet oli. Upeita makeanvedenhelmiä (ikuna oo mulla noin upeita ollu), sitten ilmeisesti botswanan akaattia joita hypistelin mielestäni Tampereen messuilla mutta en raaskinut ostaa (mistä tiesitkin SHY???) ja hopeaakin läjäpäin :love: Sitten oli ihanasti ajateltu riipukset molempiin nauhoihin ja tuo oranssi oli jo valmiiksi tehtykin :love:
Image

Parempi kuva vielä riipuksesta ja pikkukivistä joissa oli ilmeisesti ajateltu mun kieputteluharjoittelua :D Kiitos, tuo pieni sinertävä brioletti on UPEA :ooh: Kivilajista en kyllä oo varma vai onko lasia tai emmää tierä mutta kaunis se on!
Image

Ja lopuksi vielä siis niin mainio tiskirätti jossa maailman osuvin teksti :lol:
Image

Vielä kun sais aikaa että ehtis jalostaa nää koruiksi :roll:
Mutta siis ihana SHY: KIITOS ja ihanaa ja rauhallista joulua :ooh:
Tiedän kyllä sen, en vain muista kaikkea kerralla!
miauu

Post by miauu » Thu Dec 24, 2009 8:42

Minä avasin paketin eilen, ja sitten tulikin kiire saada kuva otettua että inspiraationtuotos ehtii vielä pakettiin :oops:
Joten kuvan rajausohjeet johtivat siihen että paketin yhdestä nauhasta leikkautui aivan liikaa pois kuvasta... Loppuosa aarteista tässä:
Image
mm. siemenhelmiä, mv-helmiä, suloinen pieni pullo, hematiittia ja malesian jadea, ametistikolmioita, korvakoruinspiraatiopussi hopeaosilla ja monella suloisella helmiparilla (joka on jo napattu joululahjatehtaan viimetipan lisäkierroksen käyttöön :kieli: ), namisuklaata, tyylikkäästi pakkailtuina organzapusseihin siihen asti että purkuosasto (minä) iski, ja kaiken kruunaamassa kirje :jippii:

Ralas SHY, onnistuit todella tekemään paketin juuri minulle - fasetoitujen livahtaminen ei tosiaankaan haittaa, sillä vaikka itse en moisia käytä ne saattavat välillä jutella kovastikin siitä mihin ne haluavat karkuun kamalaa ei-käyttäjää ;) (Kuten kohta galleriasta tulee näkymään :D )
Mistä minä nyt olen jäänyt kiinni? ;o
...paitsi lohikäärmeadoptoinnista: http://dragcave.net/user/miauu
...ja gladiaattoritaistelusta (tosin automatisoituna): http://miauu.mybrute.com
Post Reply