Korumessuja Suomessa ja ulkomailla?

Kurssit, messut, tapaamiset, näyttelyt ynnä muut.

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Post Reply
Likka
aloittelee siemenhelmillä
Oikea käyttäjä: Olen

Korumessuja Suomessa ja ulkomailla?

Post by Likka » Fri Jan 15, 2010 23:11

Hei,
Olen uusi tällä foorumilla, mutta ollut innokas kiviharrastaja jo ainakin vuoden. Rakastan aitoja, värjäämättömiä, laadukkaita kivihelmiä. Nyt olen ajatellut lähteä Intiaan messuille, koska silmääni ei ole sattunut mitään isompaa tapahtumaa Suomessa tai muuallakaan lähempänä. Ilmeisesti en ole osannut hakea oikeilla hakusanoilla. Nyt kuitenkin päätin, että jonnekin on päästävä ja tilasin matkan Delhiin. Kysyisinkin, onko kenelläkään mitään aikaisempaa kokemusta Intian jalokivimessuista?? Mitä kiviä sieltä kannattaisi etsiä? Mitä varoa?
T: 'Kivien inspiroima Likka'
Kivissä on mystiikkaa
Kerttu
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku: 5

Re: Korumessuja Suomessa ja ulkomailla?

Post by Kerttu » Sat Jan 16, 2010 0:18

Katoppas neljä pykälää oman topicisi alapuolelta Lahden jalo- ja korukivimessut. Kannattaa oikeasti käyttää vähän aikaa näihin olemassa olevien ketjujen tutkimiseen ennen kuin aloittaa uusia...
PikkuMyy

Post by PikkuMyy » Sat Jan 16, 2010 0:20

No, sehän on niin suhteellista, että mikä on iso ja mikä ei... Suomen mittakaavassa isohkoja on Lahdessa maaliskuussa, Ylämaalla heinäkuussa ja Tampereella marraskuussa pidettävät kivimessut.

Muoks. Kerttu ehti jo edelle...
Kaksi karamellia lasketaan kai yhdeksi, jos ne ovat takertuneet toisiinsa? -- Pikku-Myy

http://silbii.blogspot.com/
paula@silbii.com
Ulla

Post by Ulla » Sat Jan 16, 2010 0:46

Ovatko ne Intian messut kuluttajille vai tukkuostajille?
I never put off till tomorrow what I can possibly do - the day after. -- Oscar Wilde
Likka

Post by Likka » Sat Jan 16, 2010 14:21

Ups, en tajunnut että aloitin uuden keskusteluketjun. Sorry :(
Siksipä en juuri ole osallistunut keskustelupalstoille kun tää tuntuu niin vaikeelta, enkä tiedä mihin voi kirjoittaa. Matkan tilaaminen Intiaankin on minusta yksinkertaisempaa. Minkähän takia minulta ei onnistu edes hymiön lisääminen tähän tekstiin??

Messut Intiassa ovat sekä kuluttajille että tukkuostajille.
Kivissä on mystiikkaa
vinkeli

Post by vinkeli » Mon Mar 22, 2010 22:52

Vau! Messut Intiassa kuulostaa upealta ajatukselta!! Olisi varmasti paljon nähtävää näin kauppiaallekin.
Kontaktit intialaisten lamppuhelmien tuottajiinkiin onnistuisi paremmin kuin alibaba.com in kautta. nimittäin olen maksanut 85$ helmistä ja nyöreistä ja toimittajasta ei ole maksun jälkeen enää kuulunut pihaustakaan, ennen maksua oli tiiviisti sähköpostiyhteydessä ja pirauttikin pari kertaa, Intiasta! höh.pitäisi mennä vaan paiakn päälle solmimaan kauppayhteyksiä ja ostamaan tavara käteisellä.. maksanee vaan tuo reissu hiukan enemmän kuin helmien postitus sieltä tänne..?
http://www.vinkeli.com Helmiä kaukomailta ja omasta pajasta!
Post Reply