turkulaiset...kiitos/arvoitus

Kurssit, messut, tapaamiset, näyttelyt ynnä muut.

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Nunnuli
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku: 5

Re: turkulaiset...

Post by Nunnuli » Mon May 31, 2010 19:29

Joo.. voin mä ideoitakin tuoda, mutta ennen kaikkea tarvitsen ideoita siihen mitä toisin :D Mitään en leivo.. ihan ympäristön terveysnäkökannat huomioonn ottaen. Edes minä en syö omia leipomuksiani. Ne patongit ja levitettävät juustot on ollut ihan hyvä juttu tms. Pitääpä katsoa0... <-- ja toi nolla on Ramsesin käsialaa.
"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur." Eli.. Sovulla pienet asiat kasvavat, eripuralla suuretkin hajoavat.
HopefulRomantic

Post by HopefulRomantic » Mon May 31, 2010 20:04

väinö maukas terveiset takaisin... :D kehitelkää keskenänne mitä haluatte... täältä tosiaan leivokset, kahvi/kofeiinittomat teet...
Image
Image
HopefulRomantic

Post by HopefulRomantic » Mon May 31, 2010 21:09

toivottavasti cupcaket onnistuu paremmin. tylla meni tukkoon ja smurffitahna sotki keittiön (=marengeist ei varmuutta)
Image
Image
Asta

Post by Asta » Mon May 31, 2010 22:34

Nunnuli wrote:Pitääpä katsoa0... <-- ja toi nolla on Ramsesin käsialaa.
Ramsesille oma tunnari! :wtg:
Mutta ihan oikeasti asiassa, joka ei minulle takuulla kuulu, ja jos olisin turkulainen, haluaisin nähdä nuo reissutuliaiset livenä, sillä ne ovat aidosti inspiroivia. :ooh:
"To see a world in a grain of sand
and heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
and eternity in an hour."
William Blake
HopefulRomantic

Post by HopefulRomantic » Mon May 31, 2010 22:46

:D tulee tyttö ja poikamarenkeja... jotka värjää kielen *romantikon keittiökokeilut vol 1,2 ja 3*
Image
Image
selie
silmäilee HillTribe-hopeaa

Post by selie » Mon May 31, 2010 23:17

Asta, hyvä idea! Tuohan Nunnuli nuo tuliaiset ihailtaviksi :nod:

Mä voisin tuoda jotain suolaista, käviskö vaikka sellaiset uunissa tekaistavat pasteijat?
selie
silmäilee HillTribe-hopeaa

Post by selie » Mon May 31, 2010 23:20

Niin muuten, mihin aikaan tullaan? Mietin että tulenko töistä suoraan, Kärsämäestä olisi lyhyt matka kävellä.
Nunnuli

Post by Nunnuli » Mon May 31, 2010 23:26

No.. mä olen soittotunnilla klo 16 asti, joten vasta sen jälkeen pääsen tulemaan. Jos Papunenkin tulee vasta sitten ja suostuu mut noutamaan, pääsen nopeahkosti paikalle. Bussilla ja vaihdolla torilla menee sitten toista tuntia.
"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur." Eli.. Sovulla pienet asiat kasvavat, eripuralla suuretkin hajoavat.
Asta

Post by Asta » Tue Jun 01, 2010 1:09

Turkkuset. Kaksi asiaa. Ensimmäinen: nuo purettavat korut. Kukaan Suomessa ei vielä tuo maahan koruja purettavaksi korunosiksi. Nunnuli saattoi löytää ihan uuden markkinaraon. Miettikää sitä. Toinen juttu. Te olette tuotteliaita koruntekijöitä. Minulla on lokakuun loppuun saakka maksettu nettikauppa, josta löytyy päälle rakennettuja mausteitakin. Jos löydätte keinon käyttää sitä korujenne myyntiin, ottakaa yhteyttä. Kauppapohja kun on äärettömän yksinkertainen (kuten minäkin :D ).
Se on tässä vaiheessa kuin ilmainen, 24 tuntia vuorokaudessa toimiva toripaikka ja blogien kautta olisi helppoa tiedottaa siitä. Mutta taustalle tarvittaisiin joku yksilö tai rinki hoitamaan sitä. Minulla kun on muutenkin yrittäjänä 4 kuukauden karenssi, ennen kuin alan saada työttömyyspäivärahaa ja lopettamisilmoituksen teen kesäkuussa, koska kirjanpito pitää hoitaa ensin ihan loppuun saakka. Luxonia-domain on maksettu ensi vuoden toukokuuhun saakka. Rekisteröityjä asiakkaita on (kun kaikki duplikaatit on siivottu viikko sitten) 1139.
Miettikää keskenänne. :ooh: :ooh:
"To see a world in a grain of sand
and heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
and eternity in an hour."
William Blake
Helmisusi

Post by Helmisusi » Wed Jun 02, 2010 14:26

Alan tässä vähitellen valmistautua, kerätä kamppeita jne. Suihkuunkin pitää keretä... osaakin olla lämmintä! :)
Paljon muuta en nyt kerkee tuomaan kuin itteni ja sen leivän.
Helmisusi

Post by Helmisusi » Wed Jun 02, 2010 19:59

Ja täällä taas ollaan (oltukin jo jonkin aikaa) onnellisesti kotona. Kiitokset illan emännälle leipomuksista, jotka olivat herkullisia. :drool:
Kiitokset myös kanssaherkuttelijoille hulvattoman hauskoista hetkistä ja erityiskiitos Nunnulille neuvoista. Kiva oli tavata kaikki!
HopefulRomantic

Post by HopefulRomantic » Wed Jun 02, 2010 20:38

Lämmin kiitos kaikille syöjille jotka mahdollistaa edes jotenkin noiden leivonnaisten kokeilemisen ja kehittelemisen. (seuraavana tavoitteena opetella leipomaan saaristolaisleipää ;)
Pistän kohta kuva-arvoitusta tulemaan kun saan vähän jälkiä siivottua ennenkuin ukko tulee... että saan pitää tapaamisia jatkossakin
Image
Image
HopefulRomantic

Post by HopefulRomantic » Wed Jun 02, 2010 22:46

Nyt on sitten tiskattu,laitettu ruokaa, siivottu, ja värjätty hiukset paremmin jatkeeseen sopivaks (en tajunnu ottaa pois ku sushukka yllätti soittamal ovikelloa) ja etsitty ensimmäinen kokeiltava saaristolaisleivän resepti....
Seuraavaksi kuva-arvoitus: mitä tässä tapahtuu...
Image
Image
Image
HLS

Re: turkulaiset...kiitos/arvoitus

Post by HLS » Wed Jun 02, 2010 23:04

:lol:
Onneksi minä olin jo poistunut tuossa vaiheessa... muuten nuo kaksi hassua olis kuvannut mun varpaita :)
mikael0k

Re: turkulaiset...kiitos/arvoitus

Post by mikael0k » Wed Jun 02, 2010 23:17

Koska kuvasta ei näe kohdetta...epäilisin että kyseessä makrokuvausharjoittelu...
Post Reply