Tonttu-SHY 2011: tonttuketju julkistettu

Kurssit, messut, tapaamiset, näyttelyt ynnä muut.

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Helmisusi
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku: 5

Re: Tonttu-SHY 2011: tonttuketju arvottu

Post by Helmisusi » Mon Dec 19, 2011 17:25

Iiiiihhhh... :love: Oli ihana tulla kiireisen päivän ja erittäin märän kotimatkan jälkeen sisään ja huomata pöydällä odottamassa pullean tonttupaketin!
Yritän istua käsieni päällä jouluun asti... onneksi on töissä riittävän kiire. Mutta voi miten houkuttaa... :drool:
Marsaliittus
Swarovski-kuumeessa
Oikea käyttäjä: Olen

Post by Marsaliittus » Mon Dec 19, 2011 18:54

Minunkin pakettini jo kotona odotti, eikö kukaan muka meinaa avata pakettia ennen aattoa??! Mie en millään malttais oottaa. :)
KiVir
hamstraa hopeahelmiä

Post by KiVir » Mon Dec 19, 2011 21:18

Kuori saapui tänään tännekin :D Saa odottaa jouluaattoon asti, vaikka mieli tekisi vähän kurkkia...
miauu

Re: Tonttu-SHY 2011: paketit matkalla – tai perillä

Post by miauu » Tue Dec 20, 2011 18:03

Paketti oli saapunut tietääkseni eilen, joutunut odottamaan kotiutumistani reissusta siis, reppana...
Avaaminen ei voi odottaa joulua, koska kuvan ottaminen pitää saada tehdyksi selvästi ennen joulua - ja tällä alibilla sitten en malta myöskään odottaa kameran tuloa paikalle :oops:

5 nauhaa aarteita, joista yhden tunnistan ja toista uskallan veikata tunnistavani (näyttää ainakin vahvasti samalta kuin mitä on jo yhteensopivana erimuotoisena) - mutta yksi kivilaji pitää kyllä saada ehdottomasti selville että voin laittaa sitä tuleviin ostoslistoihinikin (2 muodolla pääsee pitkälle mutta hamsteri mikä hamsteri) :enkeli2: , ja toinenkin tunnistamaton laji osuu ja uppoaa kyllä :)

Kuva tulossa kunhan assistentti kerkiää.
Mistä minä nyt olen jäänyt kiinni? ;o
...paitsi lohikäärmeadoptoinnista: http://dragcave.net/user/miauu
...ja gladiaattoritaistelusta (tosin automatisoituna): http://miauu.mybrute.com
maripauliina
silmäilee HillTribe-hopeaa

Post by maripauliina » Tue Dec 20, 2011 20:50

Paketti perillä minullakin..... ja piti tulla lesoamaan että minä nyt en ainakaan ennen joulua sitä avaa. Noh, nappasinpa mukaani yöhön sen kumminkin. Ja voi että mitä ihanuuksia! :jippii: :kieli: :nod: Pyöreää kahvijaspista, just siinä koossa mitä en vielä omista. (tästä jotain ihkua vaikka jo jouluksi) Ihania kuutioita mustaa onyksia (ilmeisesti9... Huureettua sinistä akaattia. Pikkupikku sitriinejä pyöreitä, charmeja, lukkoja pronssisena, korupiikkejä, korviskoukkuja ja lukkoja kuparisena. (joulun jälkeen shy voisi paljastaa onko nuo korviskoukut nikkelivapaita... tummaa kuparinväristä metallilankaakin oli pikku kiekko. Ja kertakaikkisen ihana uusi inspiraation lähde; lasitiiliä ja niihin sopivat riipuspidikkeet! (oletan että ajatuksena olisi liimata kuva tiileen ja kiinni pidikkeeseen=kuvallinen riipus. Ihan mahtavaa! Kiitos, tonttuseni! :love:

Ja suklatta! Mainitsinko että siinä oli mukana suklaata! Ja vielä ihan tilauksesta, piti yövuorossa tehdä tryffeleitä, ja nyt vasta hoksasin että olisi pitänyt ostaa yksi levy enemmän suklaata. Nyt on. Tilauksesta!
hopea

Post by hopea » Thu Dec 22, 2011 2:02

Hain tänään postista ( siis eilen ) pakettini. Kiitos ! Vähän vain kurkistin ... :ooh: :nod:
Puhuminen on hopeaa ja vaikeneminen kultaa
miauu

Post by miauu » Thu Dec 22, 2011 21:03

...ja kuvausassistentti tehnyt urakkansa, ja sitten minäkin vielä hoksannut että kuva on netissä asti valmiina :oops:
Image

Nyt vain sitten löytämään aikaa muuttaa aarteet valmiiksi koruiksi, kuiskuttelua kuuluu jo :love:
Mistä minä nyt olen jäänyt kiinni? ;o
...paitsi lohikäärmeadoptoinnista: http://dragcave.net/user/miauu
...ja gladiaattoritaistelusta (tosin automatisoituna): http://miauu.mybrute.com
piikoru
suunnittelee Balin-matkaa

Post by piikoru » Sat Dec 24, 2011 10:37

Image
Piparkakkutalon kuivumista odotellessa lyhensimme aattoillan odotusta avaamalla SHY:n paketin. Hymynaamat olivat 'minäminäminä' juttu tytöille. Samoin siniset metallilinkit. Äiti nappaa isommat helmet.. ai että kun tarvikkeet tuli korjattua joulunpyhiksi pois esiltä..
Sally
korukivikasan keskellä

Post by Sally » Sat Dec 24, 2011 18:34

Kiitos tonttuni! :love: Paketista paljastui hopealankaa, hopeisia korupiikkejä, swaroja, labradoriittia (<3), ihana akaattikolikko,fasettihiottu vuorikristallihelmi, nauha kiinalaista kristallia (ihana punainen), kultakiviriipus (ihana!) ja ihan samoja simpukankuorihelmiä, joita itse surkuttelin ostaneeni vain yhden nauhan. :jippii:

Sally tykkää :ooh:
Cattleya
Ylläpito

Post by Cattleya » Sun Dec 25, 2011 12:29

On juhlallisen tonttuketjun julkistuksen aika. Kas tässä:

Hopea
Kimallus
Marsaliittus
maripauliina
miauu
mps
petriina
piikoru
Pivili
rosalii
KiVir
Sally
Helmisusi
Henna
ooHoo

(Hopea -> kimallus -> Marsaliittus jne., ooHoo lähetti ketjun ykköselle eli Hopealle)

Tonttuemo esittää jälleen lämpimät kiitokset kaikille tontuille mutkattomasti pyörineestä SHY-kierroksesta! Kaikki paketit ovat saapuneet asianmukaisesti perille, ja osa tontuista on jo toteuttanut sääntöjen kohdan kuusi ("kommentoi ilahtuneesti saamaansa pakettia tässä ketjussa mahdollisimman pian sen avaamisen jälkeen, kuitenkin viimeistään uuteen vuoteen mennessä").

Miauu ja piikoru ehtivät jo ilahduttamaan meitä kuvitetulla laitoksella :drool: . Toivottavasti mahdollisimman monen SHY:n kamerassa on virtaa ja valovoimaa, jotta pääsemme ihailemaan myös muiden pakettien antia.

Iloista loppuvuotta kaikille SHY-tontuille!
"To impossible standards!" — Niles Cranen maljapuhe (Frasier: Retirement is Murder)
KiVir
hamstraa hopeahelmiä

Re: Tonttu-SHY 2011: tonttuketju julkistettu

Post by KiVir » Sun Dec 25, 2011 14:54

Jännitys säilyi jouluaaton iltaan asti ja kyllä kannatti näitä odottaa. Kiitos Salainen Ystäväiseni :love:

Image
Helmisusi

Post by Helmisusi » Mon Dec 26, 2011 0:44

Kiitos kaunis omalle Tontulleni! :love: Henkilöllisyytesi oli yllätys, mutta sitä suurempi yllätys oli, miten perusteellisesti olit paneutunut mieltymyksiini.

Katsokaa nyt, mitä ihanuuksia:
Image
Eli valkoista marmoria, ihania kultakivitynnyreitä, helmihattuja kiiltävästä kuparista, farkunsinisiä delicoja. Ja kaiken huipuksi vielä kaksi aivan uskomattoman kaunista Red Magma -rivolia ja suloiset savukvartsibrioletit!
Oi, olen aivan myyty! :love: :love: :love: Sitäkin suuremmalla syyllä, että tämä yllätyspussukka oli ainoa joululahja (päätettiin, ettei tänä vuonna ostella mitään).
rosalii
suunnittelee Balin-matkaa

Post by rosalii » Mon Dec 26, 2011 19:05

Image

Kiitoksia tonttuselle. Varsinkin nuo punaiset korallit ja pienet onyx sydämmet hyrmasivat kauneudellaan. Perhoset puhuttelivat etenkin tytärtäni.
Henna
Moderaattori

Post by Henna » Tue Dec 27, 2011 16:40

Pikainen (mutta lämpöinen) kiitos Tontulleni Susihukkaselle :love:
Ollaan oltu jouluilemassa muualla, ja nyt kaikki lahjat on isossa laatikossa, shy-paketti jossain siellä pohjalla. Seuraavaksi pitäisi ruveta tekemään muuttoa... Että pahoittelut, on mahdollista että kuvan ottaminen jää johonkin aikaan parempaan. Vilinää ja hulinaa tulee lähiviikkoina riittämään ihan kotitarpeiksi :?

Mutta itse paketti sitten. Se sisälsi kaikenlaisia pieniä ihanuuksia. Korallihelmiä ainakin useampaa eri muotoa, niitä mulla ei olekaan entuudestaan yhtään. Ja kivasti vähän erikoisemman muotoisia helmiä. Ja cloisonne-hattuja, niistä tulee todella suloisia korviksia. Valitettavasti en nyt enää ulkoa muista mitä muuta siellä oli, mutta monen monta suloista pikkupussukkaa kumminkin. Ja erityiskiitos siitä, että joka nyytti oli huolella merkitty. Lahjaksi tai myyntiin tehdessä kun on kiva tietää varmaksi mitä mikäkin kivi on.
petriina
hamstraa hopeahelmiä

Post by petriina » Tue Dec 27, 2011 22:09

Hieman tulee myöhässä, kaikenmaailman myräköiden takia, mutta omasta paketistani kuoriutui, vallan ihania ruskeaturkooseja kivihelmiä,osean jasperia, vihreitä neliö kivihelmiä, lasihelmiä, söpö pöllö riipus, makeanvedenhelmiä, akaattiriipus ja Kismet. NAM.
Kuvausalustana toimii Pantteri. Olisi kiva tietää mitä kivihelmiä nuo olivat. Jos vain mps muistat mitä ne olivat, niin voisi vaikka yskärillä laittaa.
Suuren suuri kiitos ihanasta paketista
Image
Post Reply