apua,mistä työohjeita¿?¿?

Korujen valmistus siemenhelmistä; tekniikat, materiaalit ja työvälineet.

Moderators:Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Post Reply
sisko
Lasku:5
apua,mistä työohjeita¿?¿?

Post by sisko » Thu Oct 13, 2005 17:12

hei sinne suomeen sateisesta espanjasta!Ostin suomesta kesälomallani pussillisen helmiä,"siimaa" ja nyt puuttuu vaan ohjeet...mistä kummasta saisin edes alkeellisia ohjeita¿?Ja jos vielä suomeksi,espanjaa osaan mutta "äitikielellä"asiat menisivät perille taatusti.Olisiko joku tai jotkut niin mukavia että laittaisivat jotain informaatiota ko.aiheesta...
Sisko Morera,Barcelona(Caldes de Montbui)Espanja. :shock:
SusiSiili
lasihelmien lumoissa

Post by SusiSiili » Thu Oct 13, 2005 18:07

Tervehdys Espanjaan :)!

Ainakin askartelukauppa Sinooperin sivuilta löytyi perusohjeita parin helmiötökän tekoon joilla mä aloitin aikoinaan helmeilyn.

http://www.sinooperi.fi/index.cfm?fusea ... 408,323,63

Ja jos ötökät ei riitä niin Villihelmestä löytyy sekä ilmaisia että maksullisia ohjeita eri korujen tekoon. Sieltä löytyy myös ihania helmiä joihin helposti uppoaa rahaa :D.

http://www.villihelmi.fi/shop/projektit.php
I would imagine if you could understand Morse code, a tap dancer would drive you crazy. -Mitch Hedberg
Eowyn
Ylläpito
Oikea käyttäjä:Olen

Post by Eowyn » Thu Oct 13, 2005 18:20

Vilkaisepas myös tuota foorumin Parhaat resurssit -osiota - siellä on moniakin kivoja linkkejä erilaisille helmityösivustoille :)
sisko

kiitos!

Post by sisko » Fri Oct 14, 2005 16:50

:wink: kiitos teille jotka annoitte minulle hiukan tietoja helmeilyyn...ja kunhan suomesta saisin jotain asiaan viittavaa kirjallisuutta niin eiköhän se siitä ala surraamaan...
Sisko Morera
Post Reply